eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaUtrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, targowisku, ciągach pieszych, przystankach autobusowych, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036146 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, targowisku, ciągach pieszych, przystankach autobusowych, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 303 55 01

1.5.8.) Numer faksu: 71 303 55 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.olawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, targowisku, ciągach pieszych, przystankach autobusowych, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346f63ac-9846-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003002/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, targowisku, ciągach pieszych, przystankach autobusowych, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029276/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271/7/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384059,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do obowiązków wykonawcy należy:Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni określonej w załączniku nr 4Tereny utwardzone - stanowią ok. 70% powierzchni określonej w zał. nr 41. Bieżące utrzymanie czystości, zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i zamiatanie z ustaloną częstotliwością (załącznik nr 4 tabela – częstotliwość sprzątania w tygodniu).2. Bieżące sprzątanie oraz usuwanie śniegu( szerokość odśnieżania - ok.2 mb) i zwalczanie śliskości ( środek – sól + piasek razem)na chodnikach bezpośrednio przyległych do nieruchomości, powierzchnia około 4 300 m2. Środki do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca.3. Bieżące utrzymanie terenu wokół pojemników na odpady komunalne (w promieniu 2 metrów) polegające na zamiataniu, zbieraniu powstałych zanieczyszczeń, wysypanych odpadów przy kontenerach oraz wrzucenie ich do właściwych pojemników.4. Wywożenie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpadów wielkogabarytowych pozostawionych przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt. Szacunkowa ilość – 500 kg/miesiąc.5. Wywożenie do ZGO Gać zdemontowanego sprzętu AGD i RTV pozostawionego przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt.. ok.50 kg/miesiąc6. Likwidacja chwastów narastających na chodnikach, parkingach, ciągach pieszo-jezdnych i innych utwardzonych (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych).7. Zimowe utrzymanie – usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, parkingach, chodnikach i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych (środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca, mieszanka sól + piasek).8. Utrzymanie targowiska przy ul. Sportowej (czynne wtorek, piątek i sobota w godz; 6-15). Sprzątanie terenu dzień przed lub po zakończeniu handlu. Koszenie trawy w okresie wegetacyjnym, zimowe utrzymanie terenu. Zimowe utrzymanie po stronie Wykonawcy. III. Utrzymanie przystanków komunikacji autobusowej (załącznik nr 5) na terenie Gminy Miasto Oława, obejmuje wykonanie następujących prac:a) zamiatanie całej powierzchni przystanków wraz z zatoką, obejmujący teren o długości zatoki przystankowej, na przystankach bez zatoki teren o długości 10 m (tj. po 5 m z każdej strony boku wiaty lub po 5 m z każdej strony słupka) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata lub słupek.b) utrzymanie w czystości trawnika w promieniu 5 m wokół wiaty, oraz koszenie trawy jeżeli przekroczy wysokość 15 cm,c) teren przystanku należy uprzątnąć z piachu, szkła, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń . Prace należy wykonywać 3 razy w tygodniu tzn. poniedziałek, środa, piątek, d) likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonych w załączniku nr 5, (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych),e) mycie wiat przystankowych z częstotliwością 3 razy w roku (marzec, czerwiec, październik), tzn.: - mycie całej powierzchni wiat wraz z czyszczeniem rynienki odpływowej. W razie niekorzystnych warunków atmosferycznych w miesiącu marcu Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu mycia wiat z miesiąca marzec na kwiecień, jednakże powyższa czynność należy uzgodnić z Zamawiającym, mycie szyb wraz z usunięciem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp., mycie ławek znajdujących się pod wiatą i innych znajdujących się w obrębie przystanku, f) bieżące utrzymywanie czystości wiat i słupków przystankowych obejmuje: - usuwanie naklejanych ogłoszeń, reklam, itp. z wiat i słupków oraz malowanych farbami rysunków i napisów z wiat, usuwanie z ławek i siedzisk usytuowanych w wiatach i w obrębie przystanku zanieczyszczeń typu: rozlane płyny, materiały sypkie itp., g) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w pkt a w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę, odśnieżanie do tzw. gołej płytki. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Do obowiązków Wykonawcy należy także usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu.h) po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w pkt a i obrzeży chodnikowych, Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego (zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach organizowanych przez Zamawiającego i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń 9 w ciągu jednego roku w tym powierzchnie do sprzątania do 1ha – 6 zdarzeń w ciągu roku, powierzchnie do sprzątania do 0,5 ha – 3 zdarzenia w ciągu roku. Utylizacja zebranych odpadów po stronie Wykonawcy.Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 5 obejmujące:1. Koszenie mechaniczne w okresie wegetacyjnym – częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 15 cm, równocześnie należy dokonywać podkoszeń przy drzewach, płytach nagrobkowych oraz innych urządzeniach zlokalizowanych na terenach objętych koszeniem. Wykonanie minimum czterokrotnego koszenia w okresie wegetacyjnym.2. Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów ozdobnych w okresie od maja do września winna być dokonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą co najmniej cztery razy w roku w terminach dostosowanych do gatunków roślin. Równolegle z przycinką żywopłotów i forowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 3. Równocześnie z koszeniem, formowaniem, przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu jednego dnia) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu.4. Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej co najmniej jeden raz w miesiącu (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych).5. Odchwaszczanie i utrzymanie mogił w należytej czystości.6. Oczyszczanie pomnika oraz płyt nagrobkowych po każdorazowym koszeniu trawy.7. Nasadzenie i pielęgnacja kwiatów sezonowych ( begonie) w czterech gazonach przed pomnikiem, nasadzenia winny utrzymywać się w miesiącach maj - listopad) przed posadzeniem należy uzgodnić ich rodzaj z zamawiającym.8. Ustawienie co najmniej trzech zniczy otwartych (średnica co najmniej 25 cm) oraz dwóch zniczy zamkniętych (o wysokości co najmniej 20 cm) przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed dniem 23 luty, Św. Wielkiej Nocy, 1 i 9 maj, 1 listopad i Świętami Bożego Narodzenia.9. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych aktach wandalizmu na terenie cmentarza.Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania.Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez:1. Nieodpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie od poniedziałku do piątku 10:00-18:00. Soboty, niedziele i święta w okresie: maj, - październik godz. 10:00-18:00 natomiast w pozostałych miesiącach od 10:00-14:00.2.Wydłużenie godzin otwarcia szaletu na uzasadnione żądanie Zamawiającego bez naliczenia dodatkowych opłat (około 40 godzin w skali roku podczas imprez masowych).3. Sprawowanie nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu.4. Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów oraz drzwi wewnątrz obiektu jednorazowo podczas trwania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie obiektu. 5. Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. (szacunkowe zużycie miesięczne środków czystości, papier toaletowy – 60 rolek, mydło w płynie – 30 l, ręczniki papierowe – 60 paczek x 20 szt..) 6. Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych a co najmniej jeden raz w tygodniu mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 876000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.