Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294430/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. Stefana Starzyńskiego w Warszawie przy ul. Różanej 22/24.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Specjalna nr 111
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000959004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Różana 22/24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-659
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 18 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss9@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sps111.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mbfo.waw.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. Stefana Starzyńskiego w Warszawie przy ul. Różanej 22/24.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56d04c43-529c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294430/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/MBFO/SPS111/1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej
w obiekcie: Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. Stefana Starzyńskiego w Warszawie przy ul. Różanej 22/24 poprzez: podejmowanie czynnych działań w przypadku pojawianie się jakiegokolwiek zagrożenia oraz działań prewencyjnych poprzez monitorowanie (na miejscu) systemów zabezpieczenia technicznego ( SWiN, SKD, SSP, CCTV) przez pracownika ochrony, a także zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w przypadku wywołania alarmu lub jej przywołania.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – od 1 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226890,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296597,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226890,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia ,,Reflex’’ Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hero5 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482285281
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 100
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
RR Security Safety Sp. z o.o. Makowska 95,04-307 Warszawa w zakresie działania grupy interwencyjnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "REFLEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "REFLEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226890,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na II części"
- Świadczenie usług stróżowania (dozór) obiektów będących w zarządzie Nadleśnictwa Daleszyce i wchodzących w skład Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego w Sukowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostek
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.