Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307905/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie wraz z dostawą posiłków dla mieszkańców Domów Pomocy Społecznej i Dziennych Domów Pomocy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie wraz z dostawą posiłków dla mieszkańców Domów Pomocy Społecznej i Dziennych Domów Pomocy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e173e037-58e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/3210/8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 934289,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I Przygotowanie i dowóz posiłków dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora Biały Kamień”Przedmiotem tej części zamówienia jest codzienne przygotowanie i dostarczanie własnym transportem Wykonawcy posiłków dla maksymalnie 30 mieszkańców Zamawiającego. W ramach tego zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania 4 posiłków dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców, którzy mają dietę podstawową, wrzodowo-żołądkową i płynną, a także 5 posiłków dziennie (śniadanie, drugie
śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców z dietą cukrzycową.
Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym przez Zamawiającego min. 24 godziny wcześniej zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu trwania umowy wydanych zostanie łącznie ok. 45 625 posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 283933,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II – Przygotowanie i dowóz posiłków dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora Rusinowa” i Dziennych Domów Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 i ul. Niepodległości 78.Przedmiotem tej części jest usługa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora Rusinowa” oraz Dziennych Domów Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 i ul. Niepodległości 78 w Wałbrzychu. Realizacja zadania III będzie odbywała się w ramach poniższych podzadań:
1) Podzadanie 1: Codzienne przygotowywanie i dostarczanie transportem własnym Wykonawcy posiłków dla maksymalnie 50 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora Rusinowa”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć 4 posiłki (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców, którzy mają dietę podstawową, wrzodowo-żołądkową i płynną, a także 5 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców z dietą cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym (telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail) do godziny 10:00 dnia poprzedniego zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu umowy zostanie wydanych łącznie ok. 78 475 posiłków.
2) Podzadanie 2: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla maksymalnie 20 uczestników zajęć Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu, które będzie odbywać się w dni robocze. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć 2 posiłki dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą podstawową, wrzodowo-żołądkową, beznabiałową oraz 3 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym (telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail) do godziny 10:00 dnia poprzedniego zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu umowy zostaną wydane ok. 11 592 posiłki
3) Podzadanie 3: Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków dla maksymalnie 20 uczestników zajęć Dziennego Domu Pomocy Senior+ przy ul. Niepodległości 78 w Wałbrzychu, które będzie odbywać się w dni robocze. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć 2 posiłki dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą podstawową, wrzodowo-żołądkową, beznabiałową oraz 3 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym (telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail) do godziny 10:00 dnia poprzedniego zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu umowy zostaną wydane ok. 11 592 posiłki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 650355,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199326,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364087,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199326,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARCZMA GÓRALSKA PIOTR POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020270184
7.3.3) Ulica: Bystrzycka 66
7.3.4) Miejscowość: Dziećmorowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-308
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199326,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571336,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571336,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARCZMA GÓRALSKA PIOTR POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020270184
7.3.3) Ulica: Bystrzycka 66
7.3.4) Miejscowość: Dziećmorowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-308
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571336,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zawarta w dniu 29.12.2021 r. pomiędzy: Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu a Karczma Góralska Piotr Pol, ul. Bystrzycka 66, 58-308 Dziećmorowice, REGON 020270184, na kwotę 423 400,00 zł w ramach przygotowania i dostawy posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu";
2. Zawarta w dniu 29.12.2021 r. pomiędzy: Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu a Karczma Góralska Piotr Pol, ul. Bystrzycka 66, 58-308 Dziećmorowice, REGON 020270184, na kwotę 73 968,00 zł w ramach przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu;
3. Zawarta w dniu 29.12.2021 r. pomiędzy: Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu a Karczma Góralska Piotr Pol, ul. Bystrzycka 66, 58-308 Dziećmorowice, REGON 020270184, na kwotę 73 968,00 zł w ramach przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy Senior+ przy ul. Niepodległości 78 w Wałbrzychu.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Przygotowanie, dostarczanie i wydanie posiłku dla dzieci w szkołach i osób dorosłych - uprawnionych przez OPS oraz dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego "Promyk" w Nowogardzie w 2025 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2025
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w okresie od stycznia do sierpnia 2025 r.
- Przygotowanie i dostawa dwudaniowych posiłków dla dorosłych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach w okresie od stycznia 2025r. do grudnia 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.