eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceSukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 55/61

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 213 75 51

1.5.8.) Numer faksu: (42) 213 76 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@pabianice-dps.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsp.powiat.pabianice.bip.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ccea830-9e77-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ccea830-9e77-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00562055/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131848,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, że podane w OPZ ilości poszczególnych artykułów w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie.
4. W przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów konfekcjonowanych – po uzgodnieniu i akceptacji przez obie strony umowy.
5. W przypadku zmiany gramatury produktów konfekcjonowanych, ceny będą przeliczone proporcjonalnie.
6. Produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim. Oznaczenia muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, w żaden sposób nie ukryte, zasłonięte czy przysłonięte innymi nadrukami czy obrazkami. Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych. Produkty winny zawierać informacje takie jak: kto wyprodukował lub przetworzył, datę ważności danego produktu, skład, warunki przechowywania, atesty jeśli dany produkt obowiązują.
7. Przedmiot zamówienia musi być sukcesywnie dostarczany oraz rozładowany we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (bez dodatkowych opłat).
8. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku do godziny 10.00.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy towaru na palecie oraz nie umożliwia rozładunku na rampie.
10. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty opakowania, przesłania, załadunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
11. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (Kody CPV):
a) 3983000-9 - Środki czyszczące,
b) 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
c) 33741000 - Produkty do pielęgnacji rąk.
12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami swz oraz załącznikami do swz.
13. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny usług na podstawie swz i załączników do swz.
14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na produkty stanowiące przedmiot zamówienia.
15. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego, dla produktów biobójczych nie mniej niż 12 - miesięczny termin przydatności do użycia od daty dostawy. Zamawiany towar musi być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128272,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157712,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128272,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291211317

7.3.3) Ulica: Towarowa 22

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-616

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128272,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.