eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz PomorskiKOMPLEKSOWA USŁUGA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY KALISZ POMORSKI



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY KALISZ POMORSKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalisz Pomorski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943616317

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@kaliszpom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA USŁUGA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY KALISZ POMORSKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28347b42-be44-4057-aff8-874b9664d6e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642939

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina nie jest właścicielem infrastruktury technicznej służącej do oświetlenia dróg i ulic, w związku z powyższym zleca Usługę Oświetlenia podmiotowi, który posiada już urządzenia oświetleniowe. W związku z realizacją obowiązku wynikającego z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Energetyczne możliwa jest tylko sytuacja zawarcia umowy z właścicielem infrastruktury czyli ENERGĄ Oświetlenie sp. z o.o.
Gmina nie może samodzielnie zlecić wykonywania usług oświetlenia osobie trzeciej. Oczywistym jest, że każdy właściciel - zgodnie z treścią art. 140 kodeksu cywilnego - może korzystać ze swojej rzeczy z wyłączeniem innych osób. Gmina nie może zatem narzucić właścicielowi infrastruktury Wykonawcy, którego sama wybierze, gdyż oznaczałoby to naruszenie art. 140 kodeksu cywilnego i rodziło po stronie ENERGA Oświetlenie sp. z o.o. roszczenie określone w art. 222 kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
a) wykonywanie Usługi Kompleksowej przy wykorzystaniu własnej Infrastruktury,
b) oświetlenie ulic, placów i dróg od zmierzchu do świtu, przy czym na życzenie Zamawiającego możliwa jest jednorazowa zmiana czasu załączenia oświetlenia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu (inne dodatkowe regulacje czasów załączeń na życzenie Zamawiającego mogą być dokonane za dodatkową uzgodnioną co do wysokości opłatą),
c) przystąpienie do usuwania awarii w ciągu 72 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego i zakończenia usuwania awarii w ciągu kolejnych 72 godzin chyba, że okazałoby się to niemożliwe z uwagi na konieczność uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie prac związanych z usuwaniem awarii albo też zaistniały trudności z zakupem części do urządzenia oświetleniowego, które uległo awarii, i w takim przypadku awaria zostanie usunięta w ciągu 72 godzin od otrzymania zgód właściwych organów / instytucji lub dostarczenia Wykonawcy zakupionych części zamiennych. Bieg 72-godzinnego terminu na przystąpienie do usuwania awarii lub zakończenia usuwania awarii, ulega zwiększeniu w okresie świąt i dni ustawowo wolnych od pracy,
d) utrzymywania w należytym stanie technicznym i estetycznym instalacji oświetleniowej oraz punktów świetlnych, w tym do pomalowania w 2025 roku 30 stalowych słupów oświetleniowych na kolor uzgodniony z Zamawiającym lub do wymiany 20 słupów świetlnych na nowe,
e) utrzymaniu świecenia wszystkich punktów świetlnych od zmierzchu do świtu, w ilości nie mniejszej niż 95%, w tym wymianie nieczynnych źródeł światła w ciągu 72 h od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o nieświeceniu lamp,
f) zapewnienia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych na Obszarze,
g) dokonywania wszelkich czynności z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Obszaru, w zakresie, w jakim będzie to niezbędne do wykonania Usługi Kompleksowej,
h)dokonywania wszelkich czynności ze sprzedawcą energii elektrycznej,
i) ilość punktów świetlnych wynosi 911 sztuk,
j) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia słupów i sieci przed nielegalnym poborem prądu oraz przed porażeniem prądem. Szkody wynikłe z niewykonania tego obowiązku nie mogą obciążać Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62189,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.