Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00038073/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY KALISZ POMORSKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalisz Pomorski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943616317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@kaliszpom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY KALISZ POMORSKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28347b42-be44-4057-aff8-874b9664d6e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina nie jest właścicielem infrastruktury technicznej służącej do oświetlenia dróg i ulic, w związku z powyższym zleca Usługę Oświetlenia podmiotowi, który posiada już urządzenia oświetleniowe. W związku z realizacją obowiązku wynikającego z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Energetyczne możliwa jest tylko sytuacja zawarcia umowy z właścicielem infrastruktury czyli ENERGĄ Oświetlenie sp. z o.o.
Gmina nie może samodzielnie zlecić wykonywania usług oświetlenia osobie trzeciej. Oczywistym jest, że każdy właściciel - zgodnie z treścią art. 140 kodeksu cywilnego - może korzystać ze swojej rzeczy z wyłączeniem innych osób. Gmina nie może zatem narzucić właścicielowi infrastruktury Wykonawcy, którego sama wybierze, gdyż oznaczałoby to naruszenie art. 140 kodeksu cywilnego i rodziło po stronie ENERGA Oświetlenie sp. z o.o. roszczenie określone w art. 222 kodeksu cywilnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
a) wykonywanie Usługi Kompleksowej przy wykorzystaniu własnej Infrastruktury,
b) oświetlenie ulic, placów i dróg od zmierzchu do świtu, przy czym na życzenie Zamawiającego możliwa jest jednorazowa zmiana czasu załączenia oświetlenia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu (inne dodatkowe regulacje czasów załączeń na życzenie Zamawiającego mogą być dokonane za dodatkową uzgodnioną co do wysokości opłatą),
c) przystąpienie do usuwania awarii w ciągu 72 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego i zakończenia usuwania awarii w ciągu kolejnych 72 godzin chyba, że okazałoby się to niemożliwe z uwagi na konieczność uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie prac związanych z usuwaniem awarii albo też zaistniały trudności z zakupem części do urządzenia oświetleniowego, które uległo awarii, i w takim przypadku awaria zostanie usunięta w ciągu 72 godzin od otrzymania zgód właściwych organów / instytucji lub dostarczenia Wykonawcy zakupionych części zamiennych. Bieg 72-godzinnego terminu na przystąpienie do usuwania awarii lub zakończenia usuwania awarii, ulega zwiększeniu w okresie świąt i dni ustawowo wolnych od pracy,
d) utrzymywania w należytym stanie technicznym i estetycznym instalacji oświetleniowej oraz punktów świetlnych, w tym do pomalowania w 2025 roku 30 stalowych słupów oświetleniowych na kolor uzgodniony z Zamawiającym lub do wymiany 20 słupów świetlnych na nowe,
e) utrzymaniu świecenia wszystkich punktów świetlnych od zmierzchu do świtu, w ilości nie mniejszej niż 95%, w tym wymianie nieczynnych źródeł światła w ciągu 72 h od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o nieświeceniu lamp,
f) zapewnienia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych na Obszarze,
g) dokonywania wszelkich czynności z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Obszaru, w zakresie, w jakim będzie to niezbędne do wykonania Usługi Kompleksowej,
h)dokonywania wszelkich czynności ze sprzedawcą energii elektrycznej,
i) ilość punktów świetlnych wynosi 911 sztuk,
j) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia słupów i sieci przed nielegalnym poborem prądu oraz przed porażeniem prądem. Szkody wynikłe z niewykonania tego obowiązku nie mogą obciążać Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: Grottgera 7
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62189,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów posiadających mikroinstalacje na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej do budynku FSUSR w Poznaniu przy ul. Święty Marcin 46/50
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.