eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel"Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2024 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2024 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Harcmistrza Łukomskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655270430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zk-smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-smigiel.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b776ce4-9369-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2024 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b776ce4-9369-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK/ZP/05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322003,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia bazowego jest „Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2024 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu Sp. z o.o.”. w ilości 50 000 litrów o parametrach wg normy PN-EN 590:2013-12/AC:2014-04 właściwego do pory roku (letni, przejściowy, zimowy). Uwaga do wyliczenia ceny w formularzu ofertowym należy wziąć do obliczeń ilość litrów 65 000 (wartość bazowa plus prawo opcji).
2. Dostawa paliwa odbywać się będzie na żądanie Zamawiającego składane mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę, w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie, a minimalne jednorazowe dostawy będą wynosiły 1000 litrów, a maksymalna jednorazowa dostawa będzie wynosiła 4000 litrów.
4. Rozliczenie oleju napędowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie następowało w litrach. w temperaturze +15C, z cysterny samochodowej do zbiornika Zamawiającego.
5. Ceny bazowe określone w ofercie będą podlegały zmianom zgodnie ze zmianami cen hurtowych paliw ogłaszanymi przez PKN ORLEN S.A. wówczas gdy opublikuje je na swojej stronie internetowej:
https://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw/Strony/default.asp
• Wyznaczony dzień, na który należy wyliczyć cenę oferty: 05.12.2023 r.
6. Lokalizacja zbiornika magazynowego: Stacja Uzdatniania Wody w Śmiglu, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 64-030 Śmigiel.
7. Wykonawca zobowiązany jest do każdej dostawy paliwa dostarczyć:
a. Dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale,
b. List przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny,
c. Dokument WZ, podpisany przez Zamawiającego.
8. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu próbkę paliwa w minimum 1 litrowym kanistrze/baniaku (dostarcza Dostawca na swój koszt), który zostanie napełniony podczas dostawy danej partii i zaplombowany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Dostawcy oraz oznaczony datą dostawy. Zamawiający jest uprawniony do dokonywania badań jakości i parametrów dostarczanego paliwa. W tym celu Zamawiający przekaże próbkę do akredytowanego laboratorium celem zbadania. W przypadku, gdy dostarczone paliwo nie spełnia warunków jakościowych Dostawca ponosi koszty badania oraz jest zobowiązany do niezwłocznego (nie później niż w terminie 3 dni od dnia przekazania Dostawcy wyników badań przez Zamawiającego) usunięcia wszelkich skutków dostarczenia wadliwego paliwa (m.in. do wyczyszczenia zbiornika Zamawiającego oraz zutylizowania wypompowanego paliwa) oraz zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej w § 7. Umowy. W przypadku nie wywiązania się przez Dostawcę z obowiązku usunięcia wszelkich skutków dostarczenia wadliwego paliwa w wyżej zakreślonym terminie Zamawiający jest uprawniony do samodzielnego usunięcia ww. skutków lub zlecenia tych czynności na rzecz podmiotu trzeciego, a Dostawca, prócz kary umownej, o której mowa powyżej, jest wówczas zobowiązany do zwrotu wszelkich wydatków poniesionych z tego tytułu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku poniesienia szkody przewyższającej wysokość wyżej zastrzeżonej kary umownej, jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
9. Dostawy oleju napędowego realizowane będą za pomocą cysterny wyposażonej w legalizowany przez GUM układ dystrybucyjny.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zleconych dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia ilości bazowej zamówienia do 30% w ramach prawa opcji. Łączna, minimalna ilość zamówienia przy uwzględnieniu prawa opcji wyniesie 35 000 litrów, natomiast maksymalna ilość zamówienia przy uwzględnieniu prawa opcji wyniesie 65 000 litrów.
12. Realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku zwiększonych potrzeb Zamawiającego na produkty może on wykonać przysługujące mu prawo opcji stosownym oświadczeniem woli w tym zakresie, złożonym Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji jest możliwe w terminie obowiązywania umowy.
13. Zmiana ilości zamówienia w górę lub w dół nie powoduje zmiany ceny jednostkowej. Wielkość zamówienia określona powyżej jest wielkością określającą szacowaną ilość dostaw oraz określa wielkości, na podstawie których Dostawcy zobowiązani są obliczyć cenę swojej oferty.
14. Zaoferowany procent upustu w przypadku podpisania umowy nie podlega żadnym rokowaniom i negocjacjom przez cały okres realizacji zamówienia.
15. Zamawiający, zgodnie z art. 91 ust. 2 p.z.p., informuje iż nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na nadmierny problem techniczny wynikający z zrealizowania zamówienia w częściach.
16. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie od 01.01.2024 do dnia 31.12.2024 r.

17. Sposób obliczenia ceny w formularzu ofertowym:

W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w złotych polskich (PLN), z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku.

W cenie ofertowej brutto należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz wszelkie koszty (w szczególności koszty paliwa, transportu, ubezpieczenia, analiz pobranych próbek) oraz należne podatki (w tym akcyzowy i podatek VAT), jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia. Cena musi zawierać w sobie upusty, rabaty lub zniżki dyskonta oraz wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

Cenę oferty oblicza się wg wzoru:

Cof = (5 055 PLN – 5 055 PLN * U) x 65 m3 + obowiązujący na dzień składania oferty podatek VAT
gdzie:
Cof – cena brutto oferty (cena przyjęta dla maksymalnej ilości paliwa jaka może być przedmiotem zamówienia, celem porównywalności ofert)

5 055 PLN - cena hurtowa netto 1m³ paliwa Ekodiesel wg notowania na dzień 05.12.2023 r. opublikowana na stronie internetowej www.orlen.pl

U - upust procentowy wykonawcy na 1 m3 paliwa (stały dla całego okresu umowy, określony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)

Tak wyliczona cena oferty obejmuje wszystkie koszty wykonawcy.

Wskazany przez wykonawcę upust jest stały dla całego okresu umowy,

Cenę netto 1 m3 paliwa dla dostawy bieżącej oblicza się wg wzoru:
X = H – H * U

gdzie:

X - cena netto 1 m3 paliwa w dniu dostawy,

H - cena hurtowa netto 1m³ oleju napędowego standardowego (Ekodiesel), publikowana na stronie internetowej www.orlen.pl wg notowania na dzień złożenia zamówienia dostawy oleju napędowego,

U - upust procentowy wykonawcy na 1 m3 paliwa (stały dla całego okresu umowy, określony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)

Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

Jeżeli oferta zawierać będzie błędy w obliczeniu ceny oferta zostanie odrzucona (art. 226 ust 1 pkt. 10 ustawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385394,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388628,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385394,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&J Paliwa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250749477

7.3.3) Ulica: Sławoszewska 2b

7.3.4) Miejscowość: Kotlin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385394,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.