Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303728/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA OSÓB I MIENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861984605
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862482604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Wielokulturowy Stara Kopalnia w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862913955
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wysockiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5) IV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542770413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne Aqua-Zdrój Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862888016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862588515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862608287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andersa 48
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OCHRONA OSÓB I MIENIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3800ce3d-5697-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002263/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Ochrona osób i mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.139.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1242941,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OCHRONA OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY WAŁBRZYCH – MIASTA NA PRAWACH POWIATU I OBIEKTÓW SPÓŁEK GMINNYCHZadanie będzie realizowane na podstawie umów zawartych z niżej wymienionymi Zamawiającymi:
1. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu
Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Urzędu Miejskiego oraz siedzib Wspólnot Samorządowych
- zdalna ochrona (monitorowanie) obiektów, usytuowanych pod następującymi adresami:
a) obiekty Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu:
• pl. Magistracki 1
• ul. Sienkiewicza 6-8
• ul. Sienkiewicza 9
• ul. Kopernika 2
• ul. Kopernika 2 (pomieszczenia biurowe nad garażami)
• ul. Dmowskiego 2
• ul. Matejki 2
• ul. Matejki 3
• ul. Słowackiego 23 a
• ul. Limanowskiego 9
b) siedziby Wspólnot Samorządowych w Wałbrzychu:
• WS „Lubiechów” - ul. Wilcza 12/1
• WS „Piaskowa Góra” - ul. Hirszfelda 2
• WS „Śródmieście” - ul. Bolesława Chrobrego 1
• WS „Podgórze, Nowy i Stary Glinik” - ul. Niepodległości 24
• WS „Biały Kamień, Konradów” - ul. Andersa 145
• WS „Nowe Miasto” - ul. Piłsudskiego 102
• WS „Nowe Miasto” - ul. 11 Listopada 119
• WS „Rusinowa, Kozice” – ul. Osiedle Górnicze 46
• WS „Stary Zdrój” - ul. Armii Krajowej 37
• WS „ Podzamcze” - Aleja Podwale 1.
2. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu poprzez obsługę systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz wyjazdu grupy interwencyjnej po otrzymaniu sygnału o włamaniu i napadzie oraz okresową konserwację SSWiN w budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26.
3. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – Zarządem Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
Przedmiotem zamówienia jest ochrona nw. nieruchomości gminnych zabudowanych:
1) budynek schroniska dla bezdomnych – ul. Internatowa 1
2) budynek po szkole – ul. Andersa 121a
3) budynek sali gimnastycznej – ul. Andersa 121a
4) budynek po szkole – ul. Bohaterów Pracy 1
5) budynek po szkole – ul. Głuszycka 43
6) budynek po przychodni – ul. Graniczna 1
7) budynek biurowy – ul. Mickiewicza 7
8) budynek po komisariacie – ul. Moniuszki 38
9) hala magazynowa – ul. Moniuszki 47
10) budynek po szkole – ul. Reymonta 34
11) budynek biurowy – ul. Zamkowa 2
12) budynek internatu – Orkana 62
13) toalety publiczne wraz z zamontowanymi wrzutomatami (kontraktony) przy ul. Rycerskiej w Wałbrzychu.
Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, w tym liczbę czujek zapewniającą skuteczną ochronę zgodnie z zapisami § 1 projektu umowy.
4. Miejskim Zarządem Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych
Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia w systemie zdalnej ochrony (monitorowanie) nw. nieruchomości zabudowanych:
1) Budynek Dyrekcji w Wałbrzychu przy ul. Andersa 48
2) Budynek Księgowości w Wałbrzychu przy ul. Andersa 36
3) Budynek Rotunda w Wałbrzychu przy ul. Andersa 48a
4) Budynek w Wałbrzychu przy ul. Andersa 40
5) BOK - Biały Kamień w Wałbrzychu przy ul. Andersa 165
6) BOK - Śródmieście w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 35
7) BOK – Podgórze w Wałbrzychu ul. Jagiellońska 7-9
8) BOK – Stary Zdrój w Wałbrzychu przy ul. 11- go Listopada 48
9) BOK – Nowe Miasto w Wałbrzychu przy ul. Sygietyńskiego 19
10) BOK – Sobięcin w Wałbrzychu przy ul. 1- go Maja 81a
11) BOK – Piaskowa Góra w Wałbrzychu przy ul. Topolowej 25b.
Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania we własnym zakresie w obiektach objętych zamówieniem nadajników radiowych niezbędnych do obsługi systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 57635,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OCHRONA FIZYCZNA I ELEKTRONICZNA OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY WAŁBRZYCH I OBIEKTÓW SPÓŁEK GMINNYCHZadanie będzie realizowane na podstawie umów zawartych z niżej wymienionymi Zamawiającymi:
1. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie fizycznej budynku biurowego Zamawiającego przy ul. Kilińskiego 1 w wymiarze 12 godzin dziennie, obsługa SSWIN w budynku biurowym Zamawiającego, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śliskości w obrębie najbliższego otoczenia budynku (wraz z zapewnieniem piasku i soli drogowej).
2. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – Zarządem Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
Przedmiotem zamówienia jest ochrona nw. obiektów:
1) obiektu - nieruchomości gminnej, tj. przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu oraz zgromadzonego na jego terenie mienia (zabezpieczone systemem sygnalizacji i napadu),
2) kasy biletowej zlokalizowanej na parterze budynku przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu oraz magazynu głównego biletów zlokalizowanego w piwnicy budynku przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu oraz zgromadzonego na ich terenie mienia (zabezpieczone systemem sygnalizacji i napadu, całodobowo monitorowane).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób:
1) ochrona fizyczna - w dni robocze rano: w przedziale czasowym od godz. 6:30 do godz. 7:30 oraz w godzinach popołudniowych w następującym przedziale czasowym: poniedziałek, środa i czwartek od godz. 15:00 do godz. 20:00, wtorek od godz. 16:00 do godz. 20:00, piątek od godz. 14:00 do godz. 20:00 (ochrona po południu zwana jest dalej także „dyżurem”). Budynek w ramach dyżuru będzie chroniony przez jednego pracownika,
2) ochrona elektroniczna w dni robocze od godz. 20:00 do godz. 6:30 następnego dnia roboczego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta,
3) ochrona interwencyjna/przeciwnapadowa w dni robocze w godzinach funkcjonowania jednostki.
W przypadku zmiany godzin pracy Zamawiającego lub dni pracy (np. odpracowanie w sobotę określonego dnia roboczego) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu umowy w zakresie wynikającym z tych zmian, bez zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego mu w danym miesiącu.
System alarmowy jest własnością Wykonawcy.
3. Parkiem Wielokulturowym Stara Kopalnia w Wałbrzychu
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dozorowaniu historycznych obiektów i terenów, ochronie mienia, wystaw i eksponatów, monitorowaniu systemu przeciwpożarowego, ochronie imprez na terenie Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu.
Usługa dozoru i ochrony wykonywana będzie zgodnie z procedurami ochrony i wytycznymi Zamawiającego określonymi w SWZ, Planie Ochrony Muzeum uzgodnionym z Wykonawcą oraz z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, w tym przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
4. Wałbrzyskim Centrum Sportowo-Rekreacyjnym Aqua-Zdrój Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych
Przedmiotem zamówienia jest ochrona nw. nieruchomości, zlokalizowanych na terenie obiektu Aqua –Zdrój przy ul. Ratuszowej 6, w którego skład wchodzą:
1. Kryta Pływalnia o powierzchni użytkowej 3972 m2 i usługowej 1018m2
2. Hala Widowiskowo – Sportowa o pow. użytkowej 4 194 m2 i usługowej 377m2 na około 2000 osób
3. Hotel o powierzchni użytkowej 3138 m2 (120 miejsc noclegowych)
4. Budynek Techniczny
5. Stadion sportowy
6. Dwa Boiska sportowe
7. Trzy Parkingi.
Usługa świadczona będzie we wszystkie dni tygodnia od godziny 21.00 wieczorem do godziny 5.00 rano (tj. 8 godzin w godzinach nocnych).
W przypadku organizowania przez Zamawiającego imprez masowych oraz imprez niemasowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpowiednią ilość pracowników ochrony zgodną z przepisami ustawy z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2171). Planowana ilość imprez masowych do około 2 tysięcy osób w okresie realizacji zamówienia: do 900 godzin imprez masowych w okresie realizacji zamówienia. Planowana ilość imprez niemasowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia w okresie realizacji zamówienia: do 200 godzin imprez niemasowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia (średnio 16 godzin imprez niemasowych w miesiącu, także na innych obiektach np. imprezy plenerowe).
5. Miejskim Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) ochrona fizyczna biurowca oraz obiektu bazy sprzętowej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Kolejowej 4 i ul. Lubelskiej w Wałbrzychu oraz Instalacji Komunalnej i Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK przy ul. Beethovena 43 w Wałbrzychu działki nr 7/16 i 7/17 obręb Gaj nr 32), wraz z podjazdem 2 osobowej grupy patrolowej; ochrona fizyczna Bazy Transportowej i Składowiska odpadów przy ul. Beethovena w Wałbrzychu (działki nr 10/54 i 10/57 obręb Gaj nr 32),
2) zdalna ochrona (monitorowanie) obiektów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu wraz z podjazdem 2 osobowej grupy patrolowej dokonującej kontroli obiektu chronionego przynajmniej 2 razy na dobę:
a) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu,
b) Osadniki z wodą oraz budynek techniczny na składowisku odpadów przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu,
c) Sklep Zakładu Pogrzebowego w Wałbrzychu ul. Chrobrego 27,
d) Obiekt prosektorium, kaplicy i pomieszczenia socjalnego – ul. Żeromskiego w Wałbrzychu,
e) Obiekt kaplica cmentarna – ul. Cmentarna w Wałbrzychu,
f) Obiekt kaplica cmentarna – ul. Moniuszki w Wałbrzychu,
3) konwojowanie wartości pieniężnych Zakładu Pogrzebowego do placówki Pocztowej w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 1-2 razy w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 995649,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEWOZU I OCHRONY ORAZ KONWOJOWANIAZadanie będzie realizowane na podstawie umów zawartych z niżej wymienionymi Zamawiającymi:
1. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – Zarządem Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie usługi polegającej na przewozie i ochronie wartości pieniężnych (z punktu sprzedaży biletów Plac Grunwaldzki 1 w Wałbrzychu, z punktu sprzedaży biletów ul. Matejki 1 w Wałbrzychu i z punktu sprzedaży biletów na przystanku autobusowym al. Podwale- Kasztelańska w Wałbrzychu do banku Milenium ul. Słowackiego 15 A (wrzutnia - ul. Słowackiego 9) oraz pracownika Zamawiającego, który posiadać będzie pieniądze w gotówce oraz bilety i e-karty (z punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 lub przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu oraz z punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 lub przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu),
2) wykonanie usługi polegającej na konwojowaniu i ochronie biletów i e-kart z magazynu głównego biletów Zamawiającego, ul. Matejki 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1
w Wałbrzychu i do punktu sprzedaży biletów na przystanku autobusowym al. Podwale- Kasztelańska
w Wałbrzychu,
3) wykonanie usługi polegającej na konwojowaniu i ochronie biletów i e-kart Zamawiającego w postaci pakietów (zapakowanych do bezpiecznych kopert) na trasie:
- z punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu i/lub z punktu sprzedaży biletów na przystanku autobusowym al. Podwale-Kasztelańska w Wałbrzychu do magazynu głównego biletów Zamawiającego przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu, lub
- magazyn główny biletów Zamawiającego przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu i/lub do punktu sprzedaży biletów na przystanku autobusowym
al. Podwale-Kasztelańska w Wałbrzychu w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Wałbrzyskim Centrum Sportowo-Rekreacyjnym Aqua-Zdrój Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona i transport wartości pieniężnych przez konwój, przy użyciu wymaganych środków i sprzętu nie częściej niż 1 raz w tygodniu (Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości transportu wartości pieniężnych do 2 razy w tygodniu w przypadku większego utargu) na wezwanie Zamawiającego zgłoszone z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, na trasie Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” – Bank Zamawiającego (położony na terenie miasta Wałbrzycha), przy poniższych wymogach:
a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy,
b) konwój przez minimum 2 osoby,
c) konwój dotyczy wartości pieniężnych w kwocie nieprzekraczającej 0,2 jednostki obliczeniowej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości konwojów wartości pieniężnych ponad ilość wskazaną w SWZ (36). W takim przypadku rozliczenie za dodatkowe konwoje nastąpi według ceny jednostkowej z oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 39175,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OCHRONA FIZYCZNA I ELEKTRONICZNA OBIEKTU INTERNATU „JULIA”Zadanie będzie realizowane na podstawie umowy zawartej z niżej wymienionym Zamawiającym:
Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – IV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego ochronę mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia w obiekcie Zamawiającego - Internacie „Julia” przy IV Liceum Ogólnokształcącym z oddziałami integracyjnymi i sportowymi w Wałbrzychu położonym w Wałbrzychu przy ul. Wysockiego 11A w sposób ciągły przez 24 godziny od poniedziałku do niedzieli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 150480,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42950,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75202,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42950,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agopol-Ekotrade sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej Silesia Ekotrade sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: Melomanów
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42950,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845243,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1132160,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845243,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agopol-Ekotrade sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej Silesia Ekotrade sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: Melomanów
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845243,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27608,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45249,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27608,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agopol-Ekotrade sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej Silesia Ekotrade sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: Melomanów
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27608,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131806,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163623,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131806,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vicotel Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862538753
7.3.3) Ulica: Beethovena
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131806,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
umowa zawarta przez Gminę Wałbrzych- Miasto na Prawach Powiatu: 30.12.2021. wartość 13284.00 PLN
umowa zawarta przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu: 30.12.2021. wartość 885.60 PLN
umowa zawarta przez Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: 29.12.2021. wartość 21474.96 PLN
umowa zawarta przez . Miejski Zarząd Budynków w Wałbrzychu Sp. z o.o: 28.12.2021. wartość 7306.20 PLN
zadanie 2
umowa zawarta przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu: 30.12.2021. wartość 54604.62 PLN
umowa zawarta przez Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: 30.12.2021. wartość 31386.40 PLN
umowa zawarta przez Park Wielokulturowy Stara Kopalnia w Wałbrzychu:28.12.2021 wartość 235835.60 PLN
umowa zawarta przez Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. : 17.01.2022. wartość 92026.45 PLN
umowa zawarta przez Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: 29.12.2021. wartość 431390.52 PLN
zadanie 3
umowa zawarta przez Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: 29.12.2021. wartość 26324.50 PLN
umowa zawarta przez Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. : 17.01.2022. wartość 1284.12 PLN
zadanie 4
umowa zawarta przez IV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego : 28.12.2021. wartość 131806.80PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.