Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00489731/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35b42e1-778b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00256987/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi poligraficzne, cz. I – druk i dostawa broszur zszywanych, folderów i "Pisma PG" cz. II – druk i dostawa plakatów, posterów i banerów cz. III – druk i dostawa drobnej poligrafii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/329/055/U/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 517774,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania i dostawy druków dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej, które Zamawiający według swoich potrzeb będzie sukcesywnie w ramach zamówień jednostkowych zlecał Wykonawcy do realizacji. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia w części I:1) część I – druk i dostawa drobnej poligrafii:
a) ekoulotki PG – format A4
b) ekoulotki PG – format A5
c) kartki pocztowe – format B6 (możliwość złożenia i przycięcia)
d) kartki, ulotki – format A5
e) kartki, ulotki – format B5
f) kartki, zaproszenia – format 2/3 A4 (możliwość złożenia i przycięcia)
g) kartki, zaproszenia – format A5
h) kartki, zaproszenia – format A6
i) kołonotatnik (broszura) – format B5 (przycinany do ok. 160 mm × 233 mm), 32-kartkowy
j) koperty białe – format B4 o wymiarach 250 mm × 353 mm
k) koperty białe – format C4 o wymiarach 229 mm × 324 mm
l) koperty białe – format C5 o wymiarach 162 mm × 229 mm
m) koperty białe – format C6 o wymiarach 114 mm × 162 mm
n) koperty białe – format DL o wymiarach 110 mm × 220 mm
o) koperty białe wymiary 170 mm × 170 mm
p) książka służbowa A4 (60 stron)
q) książka wydawania/przyjmowania kluczy A4 (100 stron)
r) miniprzewodnik po kampusie PG – A2 składane do A6
s) naklejki podłogowe – okrągłe o średnicy 100 cm
t) notatka z czynności legitymowania A5 (100 stron, bloczek do wyrywania kartek)
u) notatnik na spirali ECO – format A4 (100-kartkowy)
v) notatnik na spirali ECO – format A5 100-kartkowy)
w) papier firmowy, dyplomy – format A4 (możliwość złożenia lub przycięcia)
x) ulotka – Program Dzień Otwarty – format 4/3 A4 składane do 1/3 A4
y) ulotka samodzielnik ECO – format 140 mm × 140 mm
z) ulotki – format 4/3 A4 składane do 1/3 A4 (możliwość złożenia i przycięcia)
aa) winietki stołowe – format 90 mm × 90 mm (składane na pół)
bb) wizytówki – format 55 mm × 90 mm
cc) zakładki do książek – format 210 mm × 50 mm
dd) zaproszenia, ulotki, karty inwentarzowe – format A4 (możliwość złożenia i przycięcia)
ee) zaproszenie na inaugurację, karta świąteczna – format 150 mm × 150 mm
ff) zeszyt ECO – format A4
gg) zeszyt ECO (Bałtycki Festiwal Nauki) – format A5 (32-kartkowy)
hh) teczki bez grzbietu o wymiarach po złożeniu 240 mm × 340 mm
ii) teczki bez grzbietu o wymiarach po złożeniu 220 mm × 310 mm
jj) teczki z grzbietem o wymiarach po złożeniu 310 mm × 220 mm × 5 mm
kk) teczka uroczysta bez grzbietu o wymiarach po złożeniu 240 mm × 340 mm
ll) okładki do dyplomów (typ 1) – format: ok. 220 mm × 310 mm (po złożeniu)
mm) okładki do dyplomów (typ 2) – format: ok. 220 mm × 310 mm (po złożeniu)
nn) okładka do legitymacji medalowej – format: ok. 75 mm × 110 mm (po złożeniu)
oo) oprawa introligatorska A4 – 4 roczniki „Pisma PG”, format A4
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje formularz cenowy, będący załącznikiem do SWZ o numerze:
Dla części I – 1.1A, 1.1B, 1.1C, 1 1D
Wymagania techniczne i jakościowe znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79341000-6 - Usługi reklamowe
79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 455729,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania i dostawy druków dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej, które Zamawiający według swoich potrzeb będzie sukcesywnie w ramach zamówień jednostkowych zlecał Wykonawcy do realizacji.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Wielkość i zakres zamówienia w części II:
2) część II – druk i dostawa banerów, posterów:
a) druk i dostawa posterów – wydruków wielkoformatowych o następujących wymiarach:
format A0,
format A1,
format A2,
format B1,
format B2,
format 180 cm × 200 cm,
b) drukowanie banerów reklamowych na materiale poliestrowym powlekanym PCV 450/500 g/m2.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje formularz cenowy, będący załącznikiem do SWZ o numerze:
Dla części II– 1.2A, 1.2B, 1.2C
Wymagania techniczne i jakościowe znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79341000-6 - Usługi reklamowe
79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 62044,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563458,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731896,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563458,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881012851
7.3.3) Ulica: Chocimska 4
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563458,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49096,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101345,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49096,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pawelak Janusz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pełka Dariusz SIL-VEG-DRUK, Śmich Dariusz SIL-VEG-DRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751609767
7.3.3) Ulica: Niegolewskich 12
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49096,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Dostawa oprogramowania naukowo-badawczego dla Politechniki Gdańskiej
- obsługa 12 szaletów publicznych całorocznych, sezonowych i samoobsługowych w roku 2025.
- ochrona imprez rekreacyjnych organizowanych przez GAK .
- Nadzory inwestorskie branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) i teletechnicznej (Cz. III) w ramach zadania Wykonanie systemu schładzania budynków ZUS w Gdyni, Tczewie, Kartuzach i Kościerzynie
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu Teta na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Druk i dostawa 2 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.