eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie usług w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt domowych na terenie Miasta Inowrocławia



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt domowych
na terenie Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt domowych
na terenie Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2337677a-8844-4f7f-a7e7-3a2c129f2a2b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Usługi w zakresie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt domowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619630

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostanie udzielone na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Spełnione są łącznie następujące warunki:
1) zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego (Miasto Inowrocław), o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, osobie prawnej – Inowrocławskiej Gospodarce Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w
Inowrocławiu (IGKiM);
2) kontrolę prawną nad IGKiM sprawuje Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w
Inowrocławiu (PGKiM), odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, na dominującym wpływie na cele
strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami IGK, natomiast Miasto Inowrocław sprawuje taką
kontrolę nad PGKiM;
3) ponad 90 % działalności IGKiM (średnio za lata 2021, 2022 i 2023 - 96,66%) dotyczy wykonywania zadań powierzonych
jej przez Miasto Inowrocław;
4) w IGKiM nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.49.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. zapewnienie bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Miasto Inowrocław miejsca
w schronisku dla zwierząt;
2. prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt;
3. prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych zwierząt w okresie kwarantanny;
4. kompleksowa opieka nad zwierzętami, które przebywają w schronisku oraz stały ich monitoring;
5. zapewnienie pożywienia, preparatów witaminowych, artykułów sanitarnych oraz opieki dla zwierząt przebywających w schronisku;
6. zapewnienie dozoru weterynaryjnego;
7. zbieranie i transport zwłok bezdomnych oraz dziko żyjących zwierząt lub ich szczątek z terenu Gminy Miasto Inowrocław;
8. utylizacja zwłok zwierząt;
9. prowadzenie działań mających na celu znajdowanie bezdomnym zwierzętom opiekunów;
10. utrzymanie czystości i porządku w boksach, wybiegach oraz otoczeniu schroniska;
11. prowadzenie ewidencji zwierząt oraz książki kontroli weterynaryjnej;
12. prowadzenie regularnie zabiegów sanitarnych, dezynfekujących i dezynsekujących;
13. ścisłe przestrzeganie przepisów w zakresie nadzoru sanitarnego i weterynaryjnego;
14. przyjmowanie zwierząt z gmin sąsiadujących, tylko w miarę możliwości techniczno-organizacyjnych i ekonomicznych, po uprzednim zapewnieniu w tym zakresie potrzeb Miasta Inowrocławia;
15. zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych
z udziałem zwierząt;
16. odławianie bezdomnych zwierząt;
17. obligatoryjną sterylizację albo kastrację zwierząt w schronisku dla zwierząt;
18. usypianie ślepych miotów;
19. niezwłoczne powiadamianie organu inspekcji weterynaryjnej w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej u żywego lub martwego zwierzęcia bezdomnego lub dziko żyjącego;
20. kompleksowa realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt, który jest corocznie zatwierdzony w drodze uchwały Rady Miejskiej Inowrocławia w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia
21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1580);
21. posiadanie niezbędnej dokumentacji potwierdzającej spełnienie odpowiednich warunków wymaganych przy prowadzeniu działalności związanej z prowadzeniem schroniska i pomocy zwierzętom dziko żyjącym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1110000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1110000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa sp. z o.o. w Inowrocławiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562766247

7.3.3) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1110000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.