Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2024 r. (od 01.01.2024 r. do 30.04.2024 r.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e5d7d20-7c81-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2024 r. (od 01.01.2024 r. do 30.04.2024 r.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e5d7d20-7c81-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035512/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2024 r. (od 01.01.2024 r. do 30.04.2024 r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2024 r.”, która będzie świadczona w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 30 kwietnia 2024 r. i będzie obejmować w szczególności:
1) Odśnieżanie dróg powiatowych wraz z ich elementami stosownie do zawartego Porozumienia Nr III.26-RID/2023 z dnia 24 października 2023 r. zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2) Odśnieżanie dróg gminnych publicznych wraz z ich elementami zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3) Odśnieżanie dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4) Usuwanie gołoledzi mieszanką piaskowo-solną na drogach gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Usuwanie gołoledzi mieszanką piaskowo-solną z dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6) Odśnieżanie dróg gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami z usuwaniem gołoledzi mieszanką piaskowo-solną zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7) Odśnieżanie dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów z usuwaniem gołoledzi mieszanką piaskowo-solną zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
8) Wywóz śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i powiatowych – 20 h.
9) Uprzątnięcie materiału użytego do zimowego utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych i ich elementów.
2. Elementami dróg gminnych i powiatowych są:
1) drogi dla ruchu (chodnik) niepołożone bezpośrednio przy granicy nieruchomości będących własnością prywatną,
2) zatoki przystankowe,
3) chodniki pod wiatami przystankowymi.
3. Informacje ogólne:
Długość dróg i powierzchnia parkingów i placów objętych zimowym utrzymaniem:
1) długość dróg powiatowych wraz z ich elementami – 9,152 km,
2) długość dróg gminnych publicznych wraz z ich elementami – 8,497 km,
3) długość dróg gminnych wewnętrznych – 15,717 km,
4) powierzchnia parkingów i placów – 13556 m2.
4. Szczegółowy wykaz dróg gminnych i powiatowych wraz z ich elementami objętych planem zimowego utrzymania w Gminie Krościenko Wyżne w 2024 r. określony został w załączniku nr 5 do SWZ.
5. Przewidywana częstotliwość świadczenia usługi w okresie obowiązywania umowy została określona w formularzu ofertowym.
6. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia
1) Sposób i czas realizacji zamówienia:
a) zadanie będzie realizowane każdorazowo po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy;
b) czas rozpoczęcia pracy od wydania dyspozycji do 1 godziny;
c) wykonaniu zleconego zakresu usług w danym dniu Wykonawca każdorazowo powiadomi upoważnionego pracownika Urzędu Gminy najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia drogą elektroniczną;
d) średnia prędkość pojazdu przy odśnieżaniu – 15 km/h;
e) średnia prędkość pojazdu przy likwidacji śliskości jezdni – 25 km/h;
f) średnia prędkość pojazdu przy odśnieżaniu z usuwaniem gołoledzi – 20 km/h;
g) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu soli oraz mieszanki piasku i soli, przy czym zawartość soli w mieszance nie powinna być mniejsza niż 30%;
h) szerokość posypywania powinna obejmować minimum 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni;
i) szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi, skrzyżowaniami i chodnikami na obiektach mostowych.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, przepisami BHP, z zachowaniem należytej staranności, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, w sposób nieutrudniający ruchu drogowego ponad miarę utrudnień wynikających i związanych z należytą starannością przedmiotu umowy, i postanowieniami umowy i SWZ.
3) Szerokość i wielkość pojazdów używanych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinna być dostosowana do parametrów dróg i chodników, które są objęte usługą, tj. do ich szerokości, rodzaju nawierzchni oraz ograniczeń tonażowych.
4) Sprzęt używany podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinien być wyposażony zgodnie z obowiązującymi przepisami w ostrzegawcze sygnały świetlne błyskowe barwy żółtej.
5) Sprzęt używany podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinien być sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6) Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody spowodowane podczas wykonywania usługi.
7) Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał zakupu, składu i załadunku materiałów do likwidacji gołoledzi.
8) Zamawiający może zrezygnować z polecenia wykonania danego rodzaju usługi.
9) Usługa będzie realizowana zgodnie z informacją o zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Krościenko Wyżne stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ.
7. Wymagania dotyczące sprzętu:
1) Wykonawca wykonywał będzie przedmiot zamówienia sprzętem stanowiącym jego własność lub udostępnionym mu od innego podmiotu, wyposażonym w niezbędny osprzęt konieczny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (zwany dalej jednostką).
2) Jednostka musi być sprawna technicznie: dopuszczona do ruchu, zgodnie z właściwymi przepisami prawa, o mocy silnika min. 60 kM.
3) Jednostka używana do wykonywania usługi objętej niniejszym zamówieniem powinna być wyposażona zgodnie z obowiązującymi przepisami w ostrzegawcze sygnały świetlne błyskowe barwy żółtej.
4) Wykonawca na własny koszt wyposaży jednostki biorące udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia w system monitorująco-kontrolujący pracy jednostki (nadajnik GPS lub wideorejestrator) - dalej „System”- pozwalający na weryfikację tras przejazdu związanych z realizacją umowy. System powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i minimum 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów wraz z datą i godziną świadczenia usługi. System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie Zamawiającego.
5) W celu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a) w przypadku awarii lub uszkodzenia jednostki zapewni jednostkę zastępczą;
b) zapewni całodobowo możliwość kontaktu telefonicznego.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie wykonania usługi, bezpieczeństwo ruchu, oznakowanie pojazdów, utrudnienia w ruchu, ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tego tytułu w związku z wykonywanymi usługi objętej umową.
8. Przedmiot umowy realizowany przez wykonawcę musi spełniać wymogi dostępności. Zapewnienie dostępności dotyczy w szczególności zgodności z przepisami prawa, w tym zwłaszcza z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). Wykonawca zapewnia dostępność poprzez włączanie do zespołów odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy przedstawicieli wykonawcy wyznaczonych do spraw dostępności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325799,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325799,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325799,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KUB-BUD Piotr Niepokój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363239889
7.3.3) Ulica: Haczów
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KUB-BUD Piotr Niepokój
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KUB-BUD Piotr Niepokój
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325799,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI KROŚCIENKO WYŻNE
więcej: przetargi KROŚCIENKO WYŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.