eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DubieckoBudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10

1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.dubiecko.pl/#/offer/aeee2202-9a2e-40b1-b864-ddadac76acf7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dfaeeb2-808e-43eb-9972-d500470ff1a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089270/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Przedmieście Dubieckie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Przedmieście Dubieckie
1.1.1. Zakres – jak w przedłożonej dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 - OPZ). Przedmiar jest jedynie elementem pomocniczym. Jeżeli występuje różnica w przedmiarach w stosunku do dokumentacji technicznej, wówczas należy przyjąć wartości wg. dokumentacji.
1.1.2. Hydrofornia zawarta w przedmiotowej dokumentacji nie wchodzi w zakres tej części zamówienia ponieważ jest przedmiotem osobnej części zamówienia (Część 3 postępowania).
Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej koordynacji i uzgadniania realizacji sieci wodociągowej w obrębie projektowanej hydroforni w m-ci. Przemieście Dubieckie z Wykonawcą tej hydroforni (Część 3 postępowania).
1.1.3. W zakres całego przedmiotu zamówienia wchodzi również całość niezbędnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

44162500-8 - Rurociągi wody pitnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3628271,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nienadowa
1.2.1. Zakres – jak w przedłożonej dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 - OPZ). Przedmiar jest jedynie elementem pomocniczym. Jeżeli występuje różnica w przedmiarach w stosunku do dokumentacji technicznej, wówczas należy przyjąć wartości wg. dokumentacji.
1.2.2. W zakres całego przedmiotu zamówienia wchodzi również całość niezbędnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

44162500-8 - Rurociągi wody pitnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2962541,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa trzech kontenerowych hydroforni do podnoszenia ciśnienia
- w m-ci. Nienadowa na istniejącym wodociągu,
- w m-ci. Dubiecko na istniejącym wodociągu,
- w m-ci. Przedmieście Dubieckie na planowanym do wykonania wodociągu.
1.3.1. Zakres – jak w przedłożonej dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 - OPZ). Przedmiar jest jedynie elementem pomocniczym. Jeżeli występuje różnica w przedmiarach w stosunku do dokumentacji technicznej, wówczas należy przyjąć wartości wg. dokumentacji.
1.3.2. W ramach zamówienia ze względu wcześniejszy termin realizacji hydroforni w stosunku do terminu wykonania sieci wodociągowej w m-ci. Przemieście Dubieckie, Wykonawca hydroforni w celu uniknięcia prac rozbiórkowych wykona wszystkie niezbędne odcinki sieciowe zawarte w dokumentacji w obrębie ogrodzonego terenu z wyciągnięciem ok. 1 m poza teren ogrodzenia.
Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej koordynacji i uzgadniania realizacji hydroforni w m-ci. Przemieście Dubieckie z Wykonawcą sieci wodociągowej (Część 1 postępowania).
1.3.3. W zakres całego przedmiotu zamówienia wchodzi również całość niezbędnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 904420,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ujęć wody
1.4.1. wymiana pomp wraz z kablem zasilającym w studniach głębinowych:
- pompa o mocy ok. 1,5 kW, napięcie 400V – 2 kpl.
- pompa o mocy 2,2 kW – 3,0 kW, napięcie 400V – 1 kpl.
- pompa o mocy ok. 3,0 kW, napięcie 400V – 2 kpl.
1.4.2. wymiana wodomierzy z kablem zasilającym przy studniach głębinowych:
- wodomierz do wody zimnej dn50 wraz z nadajnikami w dostosowaniu kompatybilnie z szafą sterowniczą na stacji uzdatniania wody – 2 kpl.
- wodomierz do wody zimnej min. dn32, min. R 100 z dostosowaniem w razie konieczności śrubunków do wodomierza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 62131,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja stacji uzdatniania wody w Nienadowej
1.5.1. kompletna wymiana sterowania elektrozaworem wraz z cewką ok. 24V DC w dostosowaniu kompatybilnie z istniejącą szafą sterowniczą – 30 kpl.,
1.5.2. dostawa i montaż aeratora, wymagana objętość mieszacza – min. 0,3 m3, wymagana objętość powietrza – 2% w stosunku do ilości wody uzdatnionej. Powietrze do aeratora jest źródłem tlenu niezbędnego do utleniania związków żelaza i powinno posiadać ciśnienie wyższe od ciśnienia zasilającej wody surowej o 0,03 : 0,05 MPa. W przypadku konieczności należy przerobić istniejącą sieć do nowego urządzenia (aeratora),
1.5.3. dostawa kompresora, moc silnika min. 7,5 kM/5,5KW, wydajność na ssaniu – min. 827l/min, ciśnienie max 11 bar, pojemność zbiornika – min. 270l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 138976,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja infrastruktury na istniejącej gminnej sieci wodociągowej
1.6.1. montaż przepływomierzy na istniejącej sieci wodociągowej – 33 szt.:
- dn150 – 14 szt. (z zasuwami „przed i po”),
- dn100 – 19 szt. (z zasuwami „przed i po”),
1.6.2. montaż zasuw na istniejącej sieci wodociągowej – 34 szt.:
- dn150 – 14 szt.
- dn100 – 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.5.5.) Wartość części: 896063,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1386210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3416910,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1386210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTERECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751752809

7.3.4) Miejscowość: Iwierzyce

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1386210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBIG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKO-GAM 2 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133899914

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1751172,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2447998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1751172,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo "FORTIS" Mariusz Głowik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132673355

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1751172,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138636,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. z siedzibą w Dubiecku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952561838

7.3.4) Miejscowość: Dubiecko

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPERSNOW SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361715936

7.3.4) Miejscowość: Maniowy

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1269975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2414715,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1269975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno Budowlany "LISBUD" Paweł Lisowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191482800

7.3.4) Miejscowość: Pstrągowa

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1269975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.