Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045693/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00182418/01 - Wynik z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWĘ ZESTAWÓW OPERACYJNYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWĘ ZESTAWÓW OPERACYJNYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161c46f6-7ea8-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028868/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa obłożeń operacyjnych, ubrań chirurgicznych, osłon na aparaty, folii chirurgicznych, serwet operacyjnych, czepków chirurgicznych, masek chirurgicznych, fartuchów ochronnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mss.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w
postępowaniuoudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentówluboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu
środkówkomunikacjielektronicznej poprzez platformę Marketplanet OnePlace. Wejście na platformę
poprzezlink:https://mss.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla
Wykonawców.Instrukcjajest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.2. Maksymalny
rozmiar plikówprzesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty
lub wnioskuorazdokomunikacji wynosi 100 MB. 3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym
mowa w art.125ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych orazinnychinformacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datęichprzekazania na platformę Marketplanet OnePlace.4. Dokumenty elektroniczne,
oświadczenialubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
zapośrednictwemplatformy Marketplanet OnePlace w zakładce Korespondencja z Wykonawcami. 5.
Wpostępowaniu oudzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
składasię, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisemzaufanym lubpodpisem osobistym. 6. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania
oferty,oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków
dowodowych,przedmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów,przekazywanych w postępowaniumusi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniuPrezesa Rady Ministrów z dnia30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z
2020, poz.2452). 7. Zamawiający nieprzewidujesposobu komunikowania się z Wykonawcami w
innysposób niżprzy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.341.06.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zestawy operacyjne
4.2.5.) Wartość części: 22305,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zestawy operacyjne
4.2.5.) Wartość części: 13850,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
maski chirurgiczne
4.2.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zestawy operacyjne
4.2.5.) Wartość części: 48069,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czepki chirurgiczne
4.2.5.) Wartość części: 20540,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
serwety sterylne
4.2.5.) Wartość części: 1247,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
wart.125 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanychprzezZamawiającego, o których mowa w :a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzpb) art. 108
ust. 1 pkt 4ustawypzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
tytułemśrodkazapobiegawczego2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
obrakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
oochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą,
któryzłożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu,albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lubinformacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od
innegoWykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej.3. odpisu lub informacji z Krajowego
RejestruSądowegolub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust.1 pkt 4ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębneprzepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i doużywania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019r., poz.
175), a w szczególności:- spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach,
Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w
zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono
dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE.Aktualne przez okres
obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.Wykonawca musi czytelnie oznakować
wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. poz. „ 1”).UWAGA!Dla wyrobów
nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o
wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do
rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia c) Katalogi lub opisy
techniczne w języku polskim– zawierające wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu
zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem
pozycji danego wyrobu, np. poz. „ 1”.d) Karty techniczne produktów. Wykonawca musi czytelnie
oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”.e)
Próbki oferowanych wyrobów – w ilości po 1 szt. najmniejszego opakowania. Wykonawca musi
czytelnie oznakować oferowane próbki numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1, poz. „ 1”
w celu potwierdzenie spełnienia warunków określonych w załączniku nr od 1 do 8 do umowy w
częściach w których Wykonawca składa ofertę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i doużywania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019r., poz.
175), a w szczególności:- spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach,
Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w
zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono
dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE.Aktualne przez okres
obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.Wykonawca musi czytelnie oznakować
wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. poz. „ 1”).UWAGA!Dla wyrobów
nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o
wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do
rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia c) Katalogi lub opisy
techniczne w języku polskim– zawierające wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu
zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem
pozycji danego wyrobu, np. poz. „ 1”.d) Karty techniczne produktów. Wykonawca musi czytelnie
oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”.e)
Próbki oferowanych wyrobów – w ilości po 1 szt. najmniejszego opakowania. Wykonawca musi
czytelnie oznakować oferowane próbki numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1, poz. „ 1”
w celu potwierdzenie spełnienia warunków określonych w załączniku nr od 1 do 8 do umowy w
częściach w których Wykonawca składa ofertę.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty wypełniony bezpośrednio na platformie zakupowejMarketplanetOnePlace.2.Wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia
sporządzonyzwykorzystaniemwzoru stanowiącego Załącznik nr 1 umowy;3. W celu
potwierdzenia, żeosobadziałająca wimieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, ZamawiającyżądaodWykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, CentralnejEwidencjiiInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru. 4. Wykonawcaniejestzobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ustępie
powyżej,jeżeliZamawiającymoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, oileWykonawcawskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 5. Jeżeli
wimieniuWykonawcy działaosoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynikazdokumentów, o których mowaw ust. 3, Zamawiający żąda od Wykonawcy
pełnomocnictwalubinnego dokumentupotwierdzającego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy.6.Pełnomocnictwo dlapełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawcówwspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przezWykonawcówwspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wprzypadku,októrymmowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ichwpostępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
izawarciaumowy w sprawiezamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja
prowadzonabędziewyłącznie zpełnomocnikiem.4. Jeżeli została wybrana oferta
Wykonawcówwspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać
przed zawarciemumowy wsprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracętychWykonawców.5.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonaniaprzezposzczególnychWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówieniakluczowychzadańdotyczących:a) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w
ramachzamówienianadostawy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienieprzezWykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp,
składa każdyzWykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
orazspełnianiewarunków udziału wpostępowaniu.7. Wykonawcy wspólnie ubiegających się
oudzielenie zamówienia ponosząsolidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącej załącznik do SWZ -wzorzeumowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mss.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.