Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428113/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00435285/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej wraz z wyposażeniem, montażem i konfiguracją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy dyskowej wraz z wyposażeniem, montażem i konfiguracją2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-482ef2e7-5f42-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028534/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa macierzy dyskowej wraz z wyposażeniem, montażem i konfiguracją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187404,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest dostawa kompletnego rozwiązania składającego się z trzech elementów:
1) Macierz dyskowa – urządzenie konfigurowane wg. wskazanej specyfikacji tj. kontrolery wraz z określonymi w OPZ portami. Dyski do macierzy, pamięć cache macierzy oraz odpowiednie licencje w celu uruchomienia trybów pracy tej macierzy wraz z aktualizacjami oprogramowania przedmiotowej macierzy w trakcie okresu gwarancyjnego.
2) Dobór i montaż kart/ kontrolerów do posiadanych serwerów DELL (w OPZ - Załącznik nr 8 do SWZ, podano numery seryjne tych serwerów tj. Service TAG, który poprzez stronę Dell dokładnie określa wszystkie komponenty fabrycznie skonfigurowanego i dostarczonego serwera).
3) Czynności montażowe, konfiguracyjne macierzy oraz kart/kontrolerów do połączenia macierz-serwer, tak aby finalnie otrzymać macierz gotową do pracy, co oznacza, że posiadane serwery mają bezpośredni dostęp do zasobów dyskowych jakie posiada dostarczona macierz poprzez karty/kontrolery, zgodnie z wytycznymi i potrzebami Zamawiającego.
Uwaga: Po stronie dostawcy jest dobranie Kart/Kontrolerów oraz odpowiedzialność za poprawne podłączenie do wskazanych serwerów, co stanowi warunek niezbędny do podpisania Protokołu dostawy i instalacji, a tym samym do wystawienia faktury.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154353,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BZ-SYSTEM Łukasz Zienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387455189
7.3.3) Ulica: Podgórna 13 a
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa środków czystości w podziale na trzy części.
- Magazyn danych wraz z Systemem Zasilania Gwarantowanego oraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem
- Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule "Zaprojektuj, wybuduj"
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS, dysków do macierzy oraz routera w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - CZĘŚĆ I.
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania V
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania, w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gm. Miasta Sopotu i jednostkach
- Dostawa fabrycznie nowego systemu- urządzenia dyskowego kopii zapasowych z usługami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.