eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikCzyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dbf51a5-e9c0-42bb-a1ed-f275525a6c1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dbf51a5-e9c0-42bb-a1ed-f275525a6c1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0061.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199044,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie systematycznego czyszczenia przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych w budynkach administrowanych przez Administrację Zasobu Budynków Nr 2 (dalej jako AZB Nr 2) celem zagwarantowania odpowiedniego ciągu kominowego w budynkach, zapewniając mieszkańcom i użytkownikom lokali bezpieczeństwo i ochronę przed ewentualnym zatruciem i zaczadzeniem. Wykaz przewodów kominowych w budynkach stanowi załącznik do umowy.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Usługa czyszczenia kanałów kominowych o działaniu grawitacyjnym powinna być wykonana przy pomocy: kompletu linowego ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodów kominowych, przepychacza (górówki) ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodu kominowego. Usługa czyszczenia przewodów spalinowych działających na nadciśnienie z oznaczeniem P1, od kondensacyjnych kotłów gazowych, powinna być wykonana za pomocą kołowrotka ze szczotką gwiazdową z tworzywa sztucznego.
Czyszczenie przewodów spalinowych, powinno przeprowadzać się po wcześniejszym zabezpieczeniu wlotu do komory spalania pieca kondensacyjnego.
Usługa czyszczenia kanałów kominowych spalinowych, odprowadzających spaliny z kotłów kondensacyjnych, powinna być wykonana przez czystki kominowe usytuowane w lokalach mieszkalnych. Czyszczenie powinno odbywać się od strony wyczystki kominowej do wylotu komina spalinowego ponad połać dachową.
Zabezpieczenie króćca spalinowego pieca kondensacyjnego wykonuje każdorazowo osoba czyszcząca przewód kominowy, poprzez rewizję umiejscowioną nad kotłem gazowym.
Wykonawca ma zabezpieczyć piec kondensacyjny przed ewentualnym zanieczyszczeniem komory spalania lub wentylatora, przed zalaniem komory spalania kondensatem i wodą lub ewentualnymi zanieczyszczeniami znajdującymi się w przewodzie spalinowym.
Wszystkie czynności kominiarskie powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami rzemiosła kominiarskiego, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz regulaminami dotyczącymi usług kominiarskich. Prace szczególnie niebezpieczne i na wysokościach powinny być wykonywane zespołowo.
Kominiarz ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy istnieje realne zagrożenie dla jego zdrowia lub życia. Właściciel lub zarządca powinien być poinformowany o zagrożeniach (usterki i nieprawidłowości w urządzeniach grzewczo-kominowych) i zobowiązany do natychmiastowego ich usunięcia.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zapewnienie przeprowadzenia czyszczenia przewodów kominowych przez osobę posiadającą kwalifikacje kominiarskie zgodnie z § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
2) usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych o działaniu grawitacyjnym oraz przewodów spalinowych działających na nadciśnienie z kondensacyjnych kotłów na paliwo gazowe) zgodnie z ww. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,
3) pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców,
4) ustalenie terminu czyszczenia przewodów kominowych w danym budynku z administracją,
5) współpraca z administratorami obiektów podczas przeprowadzania czyszczenia przewodów kominowych,
6) powiadomienie lokatorów o terminie wykonania czyszczenia przewodów kominowych z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
7) dwukrotne (1 raz w półroczu) czyszczenie spalinowych przewodów kominowych,
8) jednokrotne czyszczenie wentylacyjnych przewodów kominowych,
9) realizacja Zlecenia kominiarskiego na wykonanie prac kominiarskich na terenie AZB Nr 2 (załącznik do umowy) na podstawie pisemnych zleceń wydanych przez uprawnionych pracowników administracji, a wynikających ze zgłoszeń lokatorów, w których sygnalizowane są niewłaściwe działania przewodów kominowych i urządzeń do nich podłączonych. Pracownik administracji w zleceniu określi adres lokalu i zakres prac. Zlecenie to winno być zrealizowane nie później niż w dniu następnym po dacie zgłoszenia przez administrację. Zlecenie kominiarskie zawierać winno sposób usunięcia ewentualnych, stwierdzonych nieprawidłowości,
10) uczestnictwo w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, zagrażających życiu mieszkańców. Obecność mistrza kominiarskiego nastąpi nie później niż 60 min od zgłoszenia telefonicznego.
Świadczenie usług wymienionych w pkt 9) i 10) odbywać się będzie bez prawa do naliczenia dodatkowego wynagrodzenia.
11) poinstruowanie najemców lokali przed przystąpieniem do wykonywania usług kominiarskich o konieczności wykonania zabezpieczeń przed ewentualnymi zabrudzeniami czy zniszczeniami. Zabezpieczenia, o których mowa, dotyczą w szczególności:
a) uszczelnienia kratek wentylacyjnych na czas wykonywania usługi,
b) usunięcia z miejsca wykonywania usługi wszystkich przedmiotów mogących ulec uszkodzeniu,
c) uszczelnienia połączeń urządzeń grzewczych z kominem,
12) dokonanie wpisu do książki usług kominiarskich po wykonaniu czyszczenia przewodów kominowych,
13) zapewnienie po zakończeniu pracy, że wykonujący usługi kominiarz, sprawdzi czy pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo.
Dokonanie czynności czyszczenia zostanie potwierdzone przez przedstawiciela administracji na protokole odbioru usługi i wpisane do książki kontroli kominiarskiej. Potwierdzony protokół odbioru usługi z uwzględnieniem ilości i rodzaju czyszczonych przewodów kominowych wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez osobę przeprowadzającą czyszczenie przewodów kominowych odpowiednich kwalifikacji kominiarskich stanowi załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. Na fakturach tych każdy budynek musi stanowić odrębną pozycję.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w przypadku:
1) przekazania budynków innemu właścicielowi/zarządcy,
2) zmian ilości przewodów kominowych wynikających z ewentualnego podłączenia budynków do ciepłociągu.
Zmiany nastąpią z chwilą doręczenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia Zamawiającego.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214500,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214500,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214500,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Ochociński Roman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-173-60-55

7.3.3) Ulica: Astronautów 1c/9

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-253

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214500,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.