Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6
1.5.2.) Miejscowość: Pępowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b91b5ad-9e63-4504-bdbe-36dd7cb4658c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678359/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1.3.9. Zamówienie będzie dofinansowane - w ramach grantu uzyskanego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” ze środków programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta,
wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą
zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na
platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca
składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 2. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platforma zakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platforma
zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane
wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać
“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług
zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014
- od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający
wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu
w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy
komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. RFormaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne
z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych”:
”6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą
platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej
przetargi@pepowo.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje
techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 6.5, 7 i 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego
w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 1 - urządzenia UTM Unified Threat Management:
1) UTM Unified Threat Management typ 1
2) UTM Unified Threat Management typ 2
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
7.2.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
7.2.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:
7.2.2.1. Część 1, 3-6:
• cena – waga 60%,
• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.
7.2.2.2. Część 2:
• cena – waga 60%,
• wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) – waga 40%.
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
7.3.1. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi s u m ę p u n k t ó w przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.
7.3.2. Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
1) Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.
2) Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
Część 1, 3-6:
A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem
Pmin
P= -------------- x 60
Pb
gdzie:
Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
B. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T):
W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać wskazany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia.
Maksymalny, wymagany, niepunktowany termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu w następujący sposób:
(1) za wykonanie zamówienia w terminie 45 dni - 20 pkt;
(2) za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni - 40 pkt.
a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skróconego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.
b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego
w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 2 - sprzęt serwerowy:
1) Serwer
2) Macierz dyskowa typ 1
3) Macierz dyskowa typ 2
4) UPS
5) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X - typ 1
6) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X - typ 2
7) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X - typ 3
8) Oprogramowanie antywirusowe
9) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
7.2.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
7.2.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:
7.2.2.1. Część 1, 3-6:
• cena – waga 60%,
• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.
7.2.2.2. Część 2:
• cena – waga 60%,
• wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) – waga 40%.
Część 2:
A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem
Pmin
P= -------------- x 60
Pb
gdzie:
Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
B. Wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) – (T):
W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2).
Minimalny, wymagany, niepunktowany okres obowiązywania gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) wynosi 36 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób:
(1) za wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy - 20 pkt.
(2) za wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy - 40 pkt.
a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty wydłużonego okresu udzielonej gwarancji dla sprzętu serwerowego, Zamawiający uzna, że okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wynosi 36 miesięcy i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.
b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium „wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2)” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych
w Formularzu oferty.
C. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
LP = P + T
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
P – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2)”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwrancji i rękomi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego
w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 3 - oprogramowanie SIEM Security Information and Event Management:
Oprogramowanie SIEM Security Information and Event Management
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
7.2.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
7.2.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:
7.2.2.1. Część 1, 3-6:
• cena – waga 60%,
• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.
7.2.2.2. Część 2:
• cena – waga 60%,
• wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) – waga 40%.
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
7.3.1. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi s u m ę p u n k t ó w przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.
7.3.2. Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
1) Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.
2) Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
Część 1, 3-6:
A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem
Pmin
P= -------------- x 60
Pb
gdzie:
Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
B. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T):
W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać wskazany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia.
Maksymalny, wymagany, niepunktowany termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu w następujący sposób:
(1) za wykonanie zamówienia w terminie 45 dni - 20 pkt;
(2) za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni - 40 pkt.
a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skróconego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.
b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 4 - oprogramowanie Mobile Device Management:
Oprogramowanie Mobile Device Management
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
7.2.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
7.2.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:
7.2.2.1. Część 1, 3-6:
• cena – waga 60%,
• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.
7.2.2.2. Część 2:
• cena – waga 60%,
• wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) – waga 40%.
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
7.3.1. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi s u m ę p u n k t ó w przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.
7.3.2. Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
1) Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.
2) Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
Część 1, 3-6:
A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem
Pmin
P= -------------- x 60
Pb
gdzie:
Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
B. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T):
W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać wskazany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia.
Maksymalny, wymagany, niepunktowany termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu w następujący sposób:
(1) za wykonanie zamówienia w terminie 45 dni - 20 pkt;
(2) za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni - 40 pkt.
a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skróconego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.
b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 5 - oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej:
Oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
7.2.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
7.2.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:
7.2.2.1. Część 1, 3-6:
• cena – waga 60%,
• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.
7.2.2.2. Część 2:
• cena – waga 60%,
• wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) – waga 40%.
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
7.3.1. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi s u m ę p u n k t ó w przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.
7.3.2. Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
1) Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.
2) Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
Część 1, 3-6:
A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem
Pmin
P= -------------- x 60
Pb
gdzie:
Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
B. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T):
W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać wskazany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia.
Maksymalny, wymagany, niepunktowany termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu w następujący sposób:
(1) za wykonanie zamówienia w terminie 45 dni - 20 pkt;
(2) za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni - 40 pkt.
a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skróconego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.
b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pępowo realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Część 6 - usługa SaaS:
Uruchomienie i świadczenie usługi SaaS w postaci strony www zgodnej
z przepisami prawa, umieszczonej w bezpiecznej chmurze obliczeniowej chronionej rozwiązaniem Anty-DDoS, z zapewnieniem kopii zapasowej danych, aktualizacją systemu i zabezpieczeń, certyfikatem SSL, wsparciem technicznym
i monitoringiem bezpieczeństwa.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72317000-0 - Usługi przechowywania danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
7.2.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
7.2.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:
7.2.2.1. Część 1, 3-6:
• cena – waga 60%,
• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.
7.2.2.2. Część 2:
• cena – waga 60%,
• wydłużenie okresu gwarancji dla sprzętu serwerowego (Serwer, Macierz dyskowa Typ 1, Macierz dyskowa Typ 2) – waga 40%.
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
7.3.1. Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi s u m ę p u n k t ó w przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.
7.3.2. Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
1) Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.
2) Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
Część 1, 3-6:
A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem
Pmin
P= -------------- x 60
Pb
gdzie:
Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
B. Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T):
W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać wskazany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia.
Maksymalny, wymagany, niepunktowany termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu w następujący sposób:
(1) za wykonanie zamówienia w terminie 45 dni - 20 pkt;
(2) za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni - 40 pkt.
a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skróconego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.
b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia4.1.1. o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
4.1.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu - dotyczy części
1-6.
4.1.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu - dotyczy części
1-6.
4.1.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu - dotyczy części
1-6.
4.1.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1.1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
Część 1:
1) minimum 2 zamówienia na dostawę UTM Unified Threat Management.
Część 2:
1) minimum 1 zamówienie na dostawę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa przy czym w skład rozwiązań wchodził minimum serwer, macierz dyskowa, UPS, zarządzalne urządzenia sieciowe oraz wdrożenie wyżej wymienionych elementów;
2) minimum 2 zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każde, na dostawę sprzętu komputerowego rozumianego jako serwer lub/i macierz dyskowa.
Część 3:
1) minimum 2 zamówienia na dostawę oprogramowania SIEM Security Information and Event Managment.
Część 4:
1) minimum 2 zamówienia na dostawę oprogramowania Mobile Device Management.
Część 5:
1) minimum 2 zamówienia na dostawę oprogramowania do monitorowania infrastruktury informatycznej.
Część 6:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
w powyższym zakresie.
Uwaga:
Nie dopuszcza się sumowania zamówień/ dostaw celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.
W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego
w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4.1.1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
Część 2:
1) co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję Inżyniera ds. wdrażania urządzeń serwerowych, posiadającą:
• co najmniej roczne doświadczenie w zakresie wdrożeń urządzeń serwerowych − doświadczenie w zakresie udziału w minimum dwóch projektach informatycznych;
• ważny certyfikat wydany przez producenta serwerów oferowanych w ramach postępowania, potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania sprzętu serwerowego;
• wykształcenie wyższe informatyczne.
Część 1, 3-6
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
w powyższym zakresie.
4.1.3. Wykonawca może w celu potwierdzania spełniania warunków, o których mowa w pkt 4.1.1.4. SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Uwaga:
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.4.2.2.1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ;
4.4.2.2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;
4.4.2.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4.4.2.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
(1) dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
(2) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4.4.2.2. SWZ składa każdy z Wykonawców.
4.4.2.4. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymienionych w pkt 4.4.2.2.1.
i 4.4.2.2.3. SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
4.4.3. Wykonawca zagraniczny
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 4.4.2.2.3. SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.4.2.1.1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie (w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 4.1.1.4.1. SWZ), sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – dotyczy części 1-5.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
4.4.2.1.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 4.1.1.4.2. SWZ), sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ – dotyczy części 2.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część 3-6:Zamawiający nie wymaga wniesienia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia.
Część 1-2:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Część 1
1.1. UTM Unified Threat Managment typ 2
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
b) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla podmiotu serwisującego.
Część 2
1.1. Serwer
a) Wydruk z testu dostępnego na stronie www.spec.org potwierdzający, że zainstalowane procesory w oferowanym serwerze osiągają wynik minimum 127 w teście SPECrate2017_int_base, dla konfiguracji dwuprocesorowej.
Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim.;
b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy
z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
c) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje
u Zamawiającego;
d) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera.
1.2. Macierz dyskowa typ 2
a) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanej macierzy będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
b) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta oferowanej macierzy potwierdzające, że oferowane urządzenia posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
c) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanej macierzy.
1.3. UPS
a) Oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilania gwarantowanego (UPS).
Uwaga:
Przedmiotowe środki dowodowe składane są wraz z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca go nie złoży lub gdy złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny.Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli służy on potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegać odrzuceniu albo zachodzić będą przesłanki unieważnienia postępowania.
Część 1
1.1. UTM Unified Threat Managment typ 2
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
b) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla podmiotu serwisującego.
Część 2
1.1. Serwer
a) Wydruk z testu dostępnego na stronie www.spec.org potwierdzający, że zainstalowane procesory w oferowanym serwerze osiągają wynik minimum 127 w teście SPECrate2017_int_base, dla konfiguracji dwuprocesorowej.
Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim.;
b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy
z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
c) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje
u Zamawiającego;
d) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera.
1.2. Macierz dyskowa typ 2
a) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanej macierzy będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
b) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta oferowanej macierzy potwierdzające, że oferowane urządzenia posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
c) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanej macierzy.
1.3. UPS
a) Oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilania gwarantowanego (UPS).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia, dokumenty oraz pełnomocnictwa składane wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy zakupowej:4.4.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne, składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w Załączniku
nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu.
4.4.1.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie wstępne, o których mowa w pkt 4.4.1.1. SWZ składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to
ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania
oświadczenia wstępnego określone w pkt 4.4.1.1. SWZ stosuje się;
4.4.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,
w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, składa oświadczenia wstępne, w zakresie wskazanym
w Załączniku nr 5 do SWZ, dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące
składania oraz formy oświadczeń określone w pkt 4.4.1.1.1.- 4.4.1.1.3. SWZ
stosuje się;
4.4.1.4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
(sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli
Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
4.4.1.5. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo
określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do
reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do
podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz
z ofertą.
4.4.1.6. w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie
o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania
pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
4.4.1.7. oświadczenie o zastrzeżeniu informacji - stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
3.1.2. Wykonawca składający ofertę na część 2 jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).Zasady wniesienia wadium opisane w punktach 3.2. – 3.5. SWZ dotyczą Wykonawców składających ofertę na część 2.
3.2. Forma wadium
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.2.1. pieniądzu,
3.2.2. gwarancjach bankowych,
3.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3.3. Termin i sposób wniesienia wadium
3.3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt 6.2.1. SWZ i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.3.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 15 1020 3121 0000 6502 0004 8108 w PKO BP o/Gostyniu
z dopiskiem „wadium – część 2 sprzęt serwerowy”.
Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.
3.3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
3.3.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w pkt 3.2.2., 3.2.3. i 3.2.4. SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
3.3.5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Ponadto w dokumencie gwarancji lub poręczenia zaleca się wskazanie adresu e-mail Gwaranta lub Poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
3.3.6. Wadium wnosi się na rzecz Zamawiającego (beneficjenta):
Gmina Pępowo
ul. Stanisławy Nadstawek 6
63-830 Pępowo
3.3.7. Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku
o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w pkt 3.4.2.3. SWZ, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3.3.8. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 4.2.1. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 4.1. SWZ.
Powyższe dotyczy również spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 455 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.3. Zamawiający działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w Umowie:
1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2. Termin realizacji Przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu:
a) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki uliczne, akty terroru, epidemie) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy,
b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy;
c) jeśli podczas wykonywania prac okaże się, że konieczne do wykonania są czynności dodatkowe (których nie można było przewidzieć), od których wykonania uzależnione jest wykonanie prac podstawowych - termin realizacji może być przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych czynności,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronie Zamawiającego (w szczególności uniemożliwienie rozpoczęcia realizacji prac lub wstrzymanie prac przez Zamawiającego) – termin realizacji może być przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,
e) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego, a będzie to miało wpływ na terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
Szczegółowy wykaz zmian zawiera par. 10 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 12 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2.2.1. Termin wykonania zamówienia (dotyczy części 1-6): 60 dni od dnia podpisania umowy (skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w części 1, 3-6).PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojnów"
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski" - CZĘŚĆ NR 2 - SPRZĘT
- 05/2025 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawę oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.