eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówBudowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją opadową przy ul. Granicznej w Zgłobicach i Koszycach Wielkich.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036551 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją opadową przy ul. Granicznej w Zgłobicach i Koszycach Wielkich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661004

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Krakowska

1.4.2.) Miejscowość: Tarnów

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 14 6880143

1.4.8.) Numer faksu: 14 6880130

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gk@gmina.tarnow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036551

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00028967/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiot robót obejmuje wykonanie ścieżki rowerowej dł. ok. 700 mb wraz z kanalizacją opadową fi 315mm na dł. ok. 560 mb. Zakres prac obejmuje m.in. :1) wykonanie robót pomiarowych, 2) roboty rozbiórkowe, rozbiórka nawierzchni asfaltowej,3) roboty ziemne,4) wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i kruszyw łamanych,5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm ok. 830 m2 oraz gr. 8 cm ok. 220 m2,6) odtworzenie nawierzchni asfaltowej ok. 340 m2,7) zabudowa krawężnika 15x30cm na ławie betonowej ok. 700 mb,8) zabudowa obrzeża 30x8 cm na ławie betonowej ok. 694 mb,9) humusowanie skarp ok. 700 m2,10) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie pionowe na czas prowadzenia robót.11) inwentaryzacja powykonawcza.Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Projekty Skrabacz Sp. z o.o. z siedzibą w Ilkowicach, ul. Partyzantów 42, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych oraz w przedmiarach robót.Kanalizacja opadowa składa się z dwóch niezależnych od siebie odcinków. Pierwszy odcinek ma włączenie do istniejącej kanalizacji opadowej przy ul. Stachury (S2.1 – S2.8) a drugi ma włączenie do wybudowanej na etapie wcześniejszym studni S3.1 (odcinek S1.10- S1.21).

Po zmianie:
Przedmiot robót obejmuje wykonanie ścieżki rowerowej dł. ok. 370 mb wraz z kanalizacją opadową fi 315mm na dł. ok. 370 mb. Zakres prac obejmuje m.in. :1) wykonanie robót pomiarowych, 2) roboty rozbiórkowe, rozbiórka nawierzchni asfaltowej,3) roboty ziemne,4) wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i kruszyw łamanych,5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm ok. 420 m2 oraz gr. 8 cm ok. 145 m2,6) odtworzenie nawierzchni asfaltowej ok. 300 m2,7) zabudowa krawężnika 15x30cm na ławie betonowej ok. 370 mb,8) zabudowa obrzeża 30x8 cm na ławie betonowej ok. 370 mb,9) humusowanie skarp ok. 370 m2,10) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie pionowe na czas prowadzenia robót.11) inwentaryzacja powykonawcza.Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Projekty Skrabacz Sp. z o.o. z siedzibą w Ilkowicach, ul. Partyzantów 42, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych oraz w przedmiarach robót.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
nie dotyczy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową i kanalizacją opadową oraz robót w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowej o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda.- że dysponuje, lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i kanalizacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową i kanalizacją opadową oraz robót w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowej o wartości min. 300.000,00 zł brutto każda.- że dysponuje, lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i kanalizacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
nie dotyczy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1) W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych.2) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.3) W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.4) W przypadku zmiany Podwykonawcy.5) W przypadku zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu; zmiana może nastąpić na taki podmiot, który wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym. 7) W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8) W przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy Strony uwzględniają wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: • stawki podatku od towarów i usług, poprzez  zastosowanie do obliczenia ceny brutto nowej stawki tego podatku, • wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, • zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, • zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w wysokości uwzględniającej tą zmianę.9) W przypadku robót budowlanych Zamawiający przewiduje ponadto zmiany następujące:9.1 Zmiana terminu spowodowana wstrzymaniem budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę.9.2 Wydłużenie terminu wykonania umowy w związku z koniecznością wykonania robót uzupełniających, zamiennych lub dodatkowych.9.3 Zmiana sposobu lub zakresu wykonania robót w przypadkach zmiany przepisów, skutkiem czego jest konieczność przyjęcia odmiennych rozwiązań niż założono w dokumentacji projektowej. 9.4 Zmiana sposobu lub zakresu lub terminu wykonania robót, w przypadku wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym dla uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.9.5 Wydłużenie terminu wykonania zamówienia, spowodowane wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie prac zgodnie z wymogami określonymi w SWZ.9.6 Zmiana terminu wykonania zamówienia, spowodowane wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.9.7 Dopuszcza się zmiany w harmonogramie finansowym związane z częstotliwością fakturowania oraz terminem przedłożenia faktur.

Po zmianie:
Możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (art. 454 i 455 pzp): 1) W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych.2) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.3) W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.4) W przypadku zmiany Podwykonawcy.5) W przypadku zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu; zmiana może nastąpić na taki podmiot, który wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym. 7) W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8) W przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy Strony uwzględniają wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: • stawki podatku od towarów i usług, poprzez  zastosowanie do obliczenia ceny brutto nowej stawki tego podatku, • wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, • zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, • zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w wysokości uwzględniającej tą zmianę.9) W przypadku robót budowlanych Zamawiający przewiduje ponadto zmiany następujące:9.1 Zmiana terminu spowodowana wstrzymaniem budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę.9.2 Wydłużenie terminu wykonania umowy w związku z koniecznością wykonania robót uzupełniających, zamiennych lub dodatkowych.9.3 Zmiana sposobu lub zakresu wykonania robót w przypadkach zmiany przepisów, skutkiem czego jest konieczność przyjęcia odmiennych rozwiązań niż założono w dokumentacji projektowej. 9.4 Zmiana sposobu lub zakresu lub terminu wykonania robót, w przypadku wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym dla uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.9.5 Wydłużenie terminu wykonania zamówienia, spowodowane wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie prac zgodnie z wymogami określonymi w SWZ.9.6 Zmiana terminu wykonania zamówienia, spowodowane wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.9.7 Dopuszcza się zmiany w harmonogramie finansowym związane z częstotliwością fakturowania oraz terminem przedłożenia faktur.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-22 09:00

Po zmianie:
2021-04-29 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-22 12:30

Po zmianie:
2021-04-29 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-24

Po zmianie:
2021-05-28

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.