eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDOSTAWA PALIW PŁYNNYCH REALIZOWANA W FORMIE BEZGOTÓWKOWEJ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU W OKRESIE OD DNIA 1 STYCZNIA 2024 R. DO DNIA 31 GRUDNIA 2024 R.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH REALIZOWANA W FORMIE BEZGOTÓWKOWEJ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU W OKRESIE OD DNIA 1 STYCZNIA 2024 R. DO DNIA 31 GRUDNIA 2024 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/139598/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH REALIZOWANA W FORMIE BEZGOTÓWKOWEJ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU W OKRESIE OD DNIA 1 STYCZNIA 2024 R. DO DNIA 31 GRUDNIA 2024 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a346bea-934e-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049897/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.65.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw tj. benzyny bezołowiowej (Pb95), oleju napędowego (ON) oraz gazu LPG do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły, realizowana na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w formie bezgotówkowej, przy pomocy kart paliwowych.
2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na stacjach paliwowych, w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. System bezgotówkowej sprzedaży paliwa musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji m.in. pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty paliwowej itp.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jedną stacją całodobową w każdym powiecie na terenie kraju.
4. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w okresie obowiązywania umowy następujących ilościach:
a) 9440 litrów benzyny bezołowiowej (Pb95) o minimalnej liczbie oktanowej 95;
b) 6860 litrów oleju napędowego (ON) o minimalnej liczbie oktanowej 51;
c) 5000 litrów gazu LPG
UWAGA: w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SWZ) ceny paliw należy podać według stanu na dzień 6 grudnia 2023 r.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę, na warunkach określonych w ofercie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany deklarowanej ilości paliwa, określonej w pkt 4, w przypadku wykorzystania środków zapisanych na ten cel w budżecie gminy na 2024 r. Zamawiający zapewnia, że wykorzysta co najmniej 80% ilości paliw, określonej w pkt.4.
7. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120679,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120679,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120679,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000319262

7.3.3) Ulica: Kocjana 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120679,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.