Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437496/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sufitów na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM.ADAMA MICKIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000716945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Wysoka 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 603654749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1puszczykowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.puszczykowo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sufitów na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a07e19-640d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00418839/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sufitów na II piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437496/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie robót budowlanych które polegają na modernizacji sufitów
i oświetlenia nad drugą kondygnacją w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie przy ul. Wysokiej 1.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych 125 szt.;
2) wykonanie stropu podwieszanego z płyt g/k o powierzchni 680m2 na ruszcie stalowym mocowanym do ścian na kotwach przeciwpożarowych wraz z montażem opraw oświetleniowych LEDowych w linii sufitu, oświetlenie należy rozmieścić równomiernie, montaż sufitu jak i oświetlenia należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta rozwiązania. Parametry oświetlenia muszą spełniać wymagania normy PN-EN 12464-1:2022-01 Światło i oświetlenie -- Oświetlenie miejsc pracy -- Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach a zwłaszcza dotyczące minimalnego poziomu natężenia oświetlenia na powierzchni roboczej tj. min. 500 lx, współczynnik olśnienia UGR <19, współczynnik równomierności min. 0,7, współczynnik oddawania barw Ra >80. Trwałość oświetlenia LEDowego musi być większa niż 50 000 godzin. Oświetlenie nie może migotać czy wywoływać efektu stroboskopowego.
Uwaga 1: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, celem weryfikacji, schemat rozmieszczenia nowego oświetlenia wraz z instalacją elektryczną uwzględniający stan istniejącej instalacji i rozdzieleni głównej oraz opinię z dn. 22.08.2022 r. stanowiącą załącznik nr 10.
Uwaga 2: Zakres robót nie obejmuje skucia tynków z sufitów (prace wykonane).
Uwaga 3: Zamawiający zastrzega, że roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie dlatego należy je prowadzić z uwzględnieniem funkcjonowania szkoły i w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego oraz poniższych warunków:
- prace wykonywane w salach lekcyjnych mogą być prowadzone w godzinach zajęć lekcyjnych jednak przy założeniu, że z zajęć lekcyjnych może być wyłączona tylko jedna sala,
- prace wykonywane w pozostałych pomieszczeniach (bez sal lekcyjnych) mogą być prowadzone po godzinach zajęć lekcyjnych tj. od 15:30 do 21:00 lub w przerwach w zajęciach szkolnych (przerwa świąteczna: 24.12.2022 r. – 01.01.2023 r.; ferie zimowe: 30.01.2023 – 12.02.2023 r.).
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone zostały określone w projekcie architektoniczno-budowlanym dotyczącym modernizacji sufitów na 2 piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie, zwanym dalej projektem oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanymi dalej STWiOR stanowiące załącznik SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót zwany dalej przedmiarem ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262236,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Malarsko-Tapeciarski Stanisław Kasperski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981005097
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 104
7.3.4) Miejscowość: Bucz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KASPERSKI STANISŁAW KASPERSKI ZAKŁAD MALARSKO-TAPECIARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.