Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011488/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036691 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18755a53-7876-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002764/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup budulca na drogi gminne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011488/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.17.2021-II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147034,14 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą kruszyw drogowych frakcji od 0 mm do 31,5mm (kruszywo powstałe z przekruszenia kruszywa naturalnego, nie dopuszcza się kruszywa pochodzącego ze skał osadowych, wymagania wg tabeli) w ilości 600 ton do remontu dróg gruntowych na terenie Gminy Szydłowo.Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały gwarantujące odpowiednią jakość. Zobowiązany jest również do posiadania stosownych dokumentów potwierdzających zgodność kruszywa naturalnego frakcji 0÷31,5 mm z wymaganiami tj. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004.Przeznaczenie kruszywa – naprawa dróg o nawierzchni gruntowej.Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży samego materiału obejmuje: załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego w miejscu dostawy. Docelowe miejsca dostawy materiału będącego przedmiotem postępowania znajdują się na terenie Gminy Szydłowo, w odległościach nie większych niż 20 km od siedziby Zamawiającego – 64-930 Szydłowo, Jaraczewo. Odcinki dróg wymagające naprawy zostaną wyznaczone po przeglądzie wiosennym dróg gminnych. Miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. Zastrzega się, że przytoczone ilości planowane do zakupu kruszywa są szacunkowe, nie są dla Zamawiającego obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 42009,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą kruszyw drogowych frakcji od 0 mm do 31,5mm (kruszywo powstałe z przekruszenia kruszywa naturalnego pochodzącego ze skał metamorficznych i magmowych np.: GNEJS, GABRO, GRANIT, BAZALT itp., nie dopuszcza się kruszywa pochodzącego ze skał osadowych, wymagania wg tabeli) w ilości 1500 ton do remontu dróg gruntowych na terenie Gminy Szydłowo.Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały gwarantujące odpowiednią jakość. Zobowiązany jest również do posiadania stosownych dokumentów potwierdzających zgodność kruszywa naturalnego frakcji 0÷31,5 mm z wymaganiami tj. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Kruszywo powinno spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004.Przeznaczenie kruszywa – naprawa dróg o nawierzchni gruntowej.Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży samego materiału obejmuje: załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego w miejscu dostawy. Docelowe miejsca dostawy materiału będącego przedmiotem postępowania znajdują się na terenie Gminy Szydłowo, w odległościach nie większych niż 20 km od siedziby Zamawiającego – 64-930 Szydłowo, Jaraczewo. Odcinki dróg wymagające naprawy zostaną wyznaczone po przeglądzie wiosennym dróg gminnych. Miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. Zastrzega się, że przytoczone ilości planowane do zakupu kruszywa są szacunkowe, nie są dla Zamawiającego obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 105024,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45018
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57198
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45018
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Ryszard Serówka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671434692
7.3.3) Ulica: Batorowo 14
7.3.4) Miejscowość: Lipka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45018,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127305
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159600
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127305
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632127891
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 7A
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMBUD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KAMBUD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127305,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Zakup budulca na drogi gminne
- Usługa koszenia boisk sportowych i terenów zielonych na terenie Gminy Szydłowo
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
- Bieżące utrzymanie dróg na trenie Gminy Raczki w 2025r.
- "Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (betonowego) na drogi gruntowe zarządzane przez Zarząd Powiatu w Siedlcach "
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- "Dostawa kruszyw łamanych bazaltowych w ilości 801 Mg, do poszczególnych jednostek organizacyjnych MZDW na terenie województwa mazowieckiego, z podziałem na 8 części"- nr postępowania 043/25
- Zakup i dostawa mieszanki kruszywa 0/63 oraz mieszanki kruszywa 0/31,5 dla zadania odbudowa drogi tłuczniowej nr 67 w Leśnictwie Wyszki
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.