Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299882/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w granicach administracyjnych gminy Lubicz, oraz świadczenie usług pocztowych poza granicami administracyjnymi gminy Lubicz w obrocie krajowym i zagranicznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lubicz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w granicach administracyjnych gminy Lubicz, oraz świadczenie usług pocztowych poza granicami administracyjnymi gminy Lubicz w obrocie krajowym i zagranicznym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-999bd3d4-5663-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299882/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przedmiotem zamówienia w części 1 jest świadczenie usług powszechnych oraz usług niepowszechnych w granicach administracyjnych gminy Lubicz polegających na:a) odbiorze z kancelarii Urzędu Gminy Lubicz, zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek w wyznaczonej placówce nadawczej,
b) odbiorze przesyłek we wszystkie dni robocze, w godzinach 13:30 do 14:00,
c) odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia,
d) dostarczania do siedziby Zamawiającego przesyłek adresowanych do Zamawiającego w dni robocze, w godzinach od 8:30 do 11:00,
e) zwracania Zamawiającemu pokwitowania odbioru przesyłki rejestrowanej przez adresata niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, Wykonawca pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (zawiadomienie o nieudanej próbie doręczenia przesyłki rejestrowanej - awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w wyżej wymienionym terminie, Wykonawca sporządza i dostarcza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana będzie Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyn niedoręczenia adresatowi,
f) awizowania przesyłki listowej i reklamowej w przypadku braku dostępu do oddawczych skrzynek pocztowych i w przypadku braku możliwości doręczenia przesyłek bezpośrednio adresatowi lub osobie upoważnionej następuje poprzez pozostawienie wypełnionego zawiadomienia o jej nadejściu z informacją o możliwości odbioru we wskazanym punkcie.
2) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, wykonawca musi realizować zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności:
a) ustawa z dnia 23 listopada 2012r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz.1041 ze zmianami),
b) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami),
c) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz.U. z 2021 r. poz. 735 ze zmianami),
d) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r.- Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2021 r. poz.1540 ze zmianami),
e) obowiązujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo pocztowe-
w szczególności Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 2020 r. poz.1026 ze zmianami).
3) wykonawca zobowiązany jest:
a) świadczyć usługi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) posiadać punkt dystrybucji awizacyjnej, który znajdować się będzie na terenie Lubicza Dolnego, lub Lubicza Górnego,
c) nieodpłatnie dokonywać odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania
w siedzibie Zamawiającego. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przez wykonawcę pracownik, po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek do wysłania każdorazowo będzie potwierdzany pieczęcią, podpisem i datą na dokumencie przyjęcia (np. książce nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nierejestrowanych),
d) wykonawca zobowiązany jest przez cały okres trwania umowy do utrzymania stałej placówki zlokalizowanej na terenie Lubicza Dolnego lub Lubicza Górnego,
w której będzie istniała możliwość odbierania i nadawania przesyłek pocztowych.
4) wykonawca będzie doręczał przesyłki z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego,
5) dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki,
6) Zamawiający przewiduje oznakowanie przesyłek we własnym zakresie
w sposób uzgodniony z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64111000-7 - Usługi pocztowe dotyczące gazet i czasopism
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 261800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przedmiotem zamówienia w części 2 jest świadczenie usług powszechnych oraz usług niepowszechnych poza granicami administracyjnymi gminy Lubiczw obrocie krajowym i zagranicznym polegających na:
a) odbiorze z kancelarii Urzędu Gminy Lubicz, zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek
w wyznaczonej placówce nadawczej,
b) odbiorze przesyłek we wszystkie dni robocze, w godzinach 13:30 do 14:00,
c) odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia,
d) zwracania Zamawiającemu pokwitowania odbioru przesyłki rejestrowanej przez adresata niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, Wykonawca pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (zawiadomienie o nieudanej próbie doręczenia przesyłki rejestrowanej - awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w wyżej wymienionym terminie, Wykonawca sporządza i dostarcza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana będzie Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyn niedoręczenia adresatowi,
e) awizowania przesyłki listowej i reklamowej w przypadku braku dostępu do oddawczych skrzynek pocztowych i w przypadku braku możliwości doręczenia przesyłek bezpośrednio adresatowi lub osobie upoważnionej następuje poprzez pozostawienie wypełnionego zawiadomienia o jej nadejściu z informacją o możliwości odbioru we wskazanym punkcie.
2) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, wykonawca musi realizować zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności:
a) ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2020 r. poz.1041 ze zmianami),
b) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz.1129 ze zmianami),
c) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz.U. z 2021 r. poz. 735 ze zmianami),
d) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2021 r. poz.1540 ze zmianami),
e) obowiązujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo pocztowe-
w szczególności Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych,
3) wykonawca zobowiązany jest:
a) świadczyć usługi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy z częstotliwością min. jeden raz dziennie,
b) przesyłać i doręczać przesyłki listowne nierejestrowane
i rejestrowane w obrocie krajowym i zagranicznym, zarówno priorytetowe jak
i ekonomiczne;
c) przesyłać i doręczać przesyłki listowne rejestrowane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO w obrocie krajowym i zagranicznym – zarówno priorytetowe, jak i ekonomiczne;
d) doręczać przesyłki listowne rejestrowane zwrócone po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom;
e) przesyłać i doręczać paczki ekonomiczne i priorytetowe;
f) do odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania w siedzibie Zamawiającego w godzinach 13.00-14.00,. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przez wykonawcę pracownik, po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek do wysłania każdorazowo będzie potwierdzany pieczęcią, podpisem i datą na dokumencie przyjęcia (np. książce nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nierejestrowanych),
g) wykonawca zobowiązany jest przez cały okres trwania umowy do utrzymania stałej placówki zlokalizowanej na terenie Lubicza Dolnego lub Lubicza Górnego,
w której będzie istniała możliwość odbierania i nadawania przesyłek pocztowych.
4) wykonawca będzie doręczał przesyłki z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego,
5) dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki,
6) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, wykonawca musi realizować zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
7) usługa dostarczania przesyłek pocztowych świadczona będzie przez wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu na terenie RP, a poza granicami RP zgodnie z zawartymi przez wykonawcę umowami międzynarodowymi.
8) Zamawiający przewiduje oznakowanie przesyłek we własnym zakresie
w sposób uzgodniony z wykonawcą,
9) szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, w tym rodzaj przesyłek objętych przedmiotem zamówienia zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, (szacowane zestawienie przesyłek + projekt umowy),
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadawania przesyłek listowych, paczek nieujętych w szacowanym zestawieniu przesyłek (np. innych typów lub uwzględniających usługi dodatkowe). W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek oraz korzystania z usług nieujętych w szacowanym zestawieniu przesyłek, podstawą rozliczenia będą ceny z cennika usług wykonawcy, obowiązujące w dniu nadania/zwrotu przesyłki, a usługi te będą świadczone na podstawie aktualnie obowiązującego regulaminu świadczenia usług wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64111000-7 - Usługi pocztowe dotyczące gazet i czasopism
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 123200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309565,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309565,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309565,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Lubiczanka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792672250
7.3.3) Ulica: Toruńska
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "LUBICZANKA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "LUBICZANKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309565,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159912,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159912,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159912,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159712,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.