eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin"Dostawa nowych samochodów osobowych dla PGK Koszalin sp. z o.o. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowych samochodów osobowych dla PGK Koszalin sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa nowych samochodów osobowych dla PGK Koszalin sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7805e06-036f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Samochód osobowy z napędem elektrycznym do przewozu min. 5 osób wraz z szybką ładowarką prądu przemiennego „wallbox”.1.6. Dostarczony pojazd musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych 1), 2) (Dz. U. z 2018 r. poz. 317, 1356, 2348 z późn, zm. ).2.1. Pojazd: fabrycznie nowy.
2.2. Rok produkcji; 2020 lub 2021.
2.3. Wykonanie dla ruchu prawostronnego.
2.4. Przebieg całkowity maks. : Zamawiający dopuszcza pojazd z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy zarejestrowany, bez przebiegu. Zamawiający dopuszcza pojazd podemonstracyjny nie starszy niż 6 miesięcy od daty pierwszej rejestracji z przebiegiem do 10000 km.
2.5. Napęd: 100% elektryczny, moc min. 100 kM.
2.6. Zasięg pojazdu zgodnie cyklem pomiaru WLTP: min. 200 km.
2.7. Kabina pasażerska: min. 5 miejsc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 134500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód osobowy z napędem elektrycznym do przewozu min. 5 osób wraz z szybką ładowarką prądu przemiennego „wallbox”. 1.6. Dostarczony pojazd musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych1), 2) (Dz. U. z 2018 r. poz. 317, 1356, 2348.).2.1. Pojazd: fabrycznie nowy.
2.2. Rok produkcji; 2020 lub 2021.
2.3. Wykonanie dla ruchu prawostronnego.
2.4. Przebieg całkowity maks. : Zamawiający dopuszcza pojazd podemonstracyjny nie starszy niż 6 miesięcy od daty pierwszej rejestracji z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy zarejestrowany, bez przebiegu.
2.5. Napęd: 100% elektryczny, moc min. 100 kM.
2.6. Zasięg pojazdu zgodnie cyklem pomiaru WLTP: min. 200 km.
2.7. Kabina pasażerska: min. 5 miejsc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 134500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód osobowy z napędem elektrycznym do przewozu min. 5 osób wraz z szybką ładowarką prądu przemiennego „wallbox”.1.6. Dostarczony pojazd musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych1), 2) (Dz. U. z 2018 r. poz. 317, 1356, 2348.)2.1. Pojazd: fabrycznie nowy
2.2. Rok produkcji; 2020 lub 2021.
2.3. Wykonanie dla ruchu prawostronnego,
2.4. Przebieg całkowity maks. : Zamawiający dopuszcza pojazd podemonstracyjny nie starszy niż 6 miesięcy od daty pierwszej rejestracji z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy zarejestrowany, bez przebiegu.
2.5. Napęd: 100% elektryczny,
2.6. Zasięg pojazdu zgodnie cyklem pomiaru WLTP: min. 200 km
2.7. Kabina pasażerska; min. 5 miejsc
2.8. Rozstaw osi: min. 2700 mm
Zamawiający dopuszcza pojazd z rozstawem osi 2600 mm oraz 2540 mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31158100-9 - Ładowarki do baterii

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133947,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133947,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133947,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELIK SP. JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 194 38 12

7.3.4) Miejscowość: PRZEŹMIEROWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133947,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140958,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELIK SP. JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 194 38 12

7.3.4) Miejscowość: PRZEŹMIEROWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140958,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140958,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELIK SP. JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 194 38 12

7.3.4) Miejscowość: PRZEŹMIEROWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140958,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.