Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156289/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-22
- 2021/BZP 00163731/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00170140/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-05
- 2021/BZP 00170143/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-05
- 2021/BZP 00176182/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00177797/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-12
- 2021/BZP 00180379/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowych samochodów osobowych dla PGK Koszalin sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa nowych samochodów osobowych dla PGK Koszalin sp. z o.o.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7805e06-036f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Samochód osobowy z napędem elektrycznym do przewozu min. 5 osób wraz z szybką ładowarką prądu przemiennego „wallbox”.1.6. Dostarczony pojazd musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych 1), 2) (Dz. U. z 2018 r. poz. 317, 1356, 2348 z późn, zm. ).2.1. Pojazd: fabrycznie nowy.2.2. Rok produkcji; 2020 lub 2021.
2.3. Wykonanie dla ruchu prawostronnego.
2.4. Przebieg całkowity maks. : Zamawiający dopuszcza pojazd z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy zarejestrowany, bez przebiegu. Zamawiający dopuszcza pojazd podemonstracyjny nie starszy niż 6 miesięcy od daty pierwszej rejestracji z przebiegiem do 10000 km.
2.5. Napęd: 100% elektryczny, moc min. 100 kM.
2.6. Zasięg pojazdu zgodnie cyklem pomiaru WLTP: min. 200 km.
2.7. Kabina pasażerska: min. 5 miejsc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 134500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowy z napędem elektrycznym do przewozu min. 5 osób wraz z szybką ładowarką prądu przemiennego „wallbox”. 1.6. Dostarczony pojazd musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych1), 2) (Dz. U. z 2018 r. poz. 317, 1356, 2348.).2.1. Pojazd: fabrycznie nowy.2.2. Rok produkcji; 2020 lub 2021.
2.3. Wykonanie dla ruchu prawostronnego.
2.4. Przebieg całkowity maks. : Zamawiający dopuszcza pojazd podemonstracyjny nie starszy niż 6 miesięcy od daty pierwszej rejestracji z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy zarejestrowany, bez przebiegu.
2.5. Napęd: 100% elektryczny, moc min. 100 kM.
2.6. Zasięg pojazdu zgodnie cyklem pomiaru WLTP: min. 200 km.
2.7. Kabina pasażerska: min. 5 miejsc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 134500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód osobowy z napędem elektrycznym do przewozu min. 5 osób wraz z szybką ładowarką prądu przemiennego „wallbox”.1.6. Dostarczony pojazd musi spełniać warunki określone w Ustawie z dnia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych1), 2) (Dz. U. z 2018 r. poz. 317, 1356, 2348.)2.1. Pojazd: fabrycznie nowy2.2. Rok produkcji; 2020 lub 2021.
2.3. Wykonanie dla ruchu prawostronnego,
2.4. Przebieg całkowity maks. : Zamawiający dopuszcza pojazd podemonstracyjny nie starszy niż 6 miesięcy od daty pierwszej rejestracji z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd z przebiegiem do 10000 km. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy zarejestrowany, bez przebiegu.
2.5. Napęd: 100% elektryczny,
2.6. Zasięg pojazdu zgodnie cyklem pomiaru WLTP: min. 200 km
2.7. Kabina pasażerska; min. 5 miejsc
2.8. Rozstaw osi: min. 2700 mm
Zamawiający dopuszcza pojazd z rozstawem osi 2600 mm oraz 2540 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31158100-9 - Ładowarki do baterii
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133947,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133947,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133947,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELIK SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 194 38 12
7.3.4) Miejscowość: PRZEŹMIEROWO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ TWARDOWSKI "BIURO DORADCZE"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ TWARDOWSKI "BIURO DORADCZE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133947,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140958,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELIK SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 194 38 12
7.3.4) Miejscowość: PRZEŹMIEROWO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ TWARDOWSKI "BIURO DORADCZE"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ TWARDOWSKI "BIURO DORADCZE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140958,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140958,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELIK SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 194 38 12
7.3.4) Miejscowość: PRZEŹMIEROWO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ TWARDOWSKI "BIURO DORADCZE"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ TWARDOWSKI "BIURO DORADCZE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140958,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miasta Braniewa".
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Zakup samochodów o napędzie elektrycznym i hybrydowym plug-in na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie - w podziale na dwie części
więcej: Ładowarki do baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.