Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014022/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036854 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej:Część 1 ul.Okopowej w Ciechanowie,Część 2 ul.Andersena w Ciechanowie,Część 3 ul.Bartołda w Ciechanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.umciechanow.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej:Część 1 ul.Okopowej w Ciechanowie,Część 2 ul.Andersena w Ciechanowie,Część 3 ul.Bartołda w Ciechanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2e050f-7c0f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014022/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53540,5 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Okopowej w CiechanowiePrzedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę ul. Okopowej w Ciechanowie realizowaną w oparciu o dokumentację projektową na: „Budowę ulic Okopowej i Łukasiewicza w Ciechanowie” opracowaną przez biuro projektowe MBZ Andler, Tomczak sp.j. ul. 8/10, 87-800 Włocławek.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 33352,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Andersena w CiechanowiePrzedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę ul. Andersena w Ciechanowie realizowaną w oparciu o dokumentację projektową na: „Przebudowę drogi gminnej ul. Andersena w Ciechanowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, przebudową sieci telefonicznej i wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej.” opracowaną przez biuro projektowe IN TEC PLAN ul. Fabryczna 3, 09-540 Sanniki.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 11190,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Bartołda w CiechanowiePrzedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę ul. Bartołda w Ciechanowie realizowaną w oparciu o dokumentację projektową na: „Przebudowę drogi gminnej ul. Bartołda w Ciechanowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego i wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej.” opracowaną przez biuro projektowe IN TEC PLAN ul. Fabryczna 3, 09-540 Sanniki.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 8997,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "Dorawilan" - Marek Langowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761336189
7.3.3) Ulica: ul. Smocza 4
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "DORAWILAN" - MAREK LANGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "DORAWILAN" - MAREK LANGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10086
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10086
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "Dorawilan" - Marek Langowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761336189
7.3.3) Ulica: ul. Smocza 4
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "DORAWILAN" - MAREK LANGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "DORAWILAN" - MAREK LANGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10086,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9102
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "Dorawilan" - Marek Langowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761336189
7.3.3) Ulica: ul. Smocza 4
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "DORAWILAN" - MAREK LANGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "DORAWILAN" - MAREK LANGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9102,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-292021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- "Opracowanie projektów przebudowy ul. Pogodnej, Pięknej, Złotej, Szmaragdowej i Błękitnej" Budżet Obywatelski 2024
- ,,Przebudowa mostu przez rzekę Łydynię w ciągu ul. Augustiańskiej w Ciechanowie."
- Przebudowa i remont pomieszczeń w części budynku gospodarczo - warsztatowego w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Ciechanowie - II etap
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie w związku z ustawą o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
- Zakup samochodu do przewozu osób wraz z oznakowaniem specjalistycznym, wyposażeniem w sprzęt łączności oraz instalacją monitoringu wizyjnego / Straż Miejska
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie kontraktem nad realizacją zadania Budowa Zachodniej Obwodnicy Zielonej Góry - odcinek I i odcinek II
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: "Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji wodnych w ramach zagospodarowania poscaleniowego w obrębie Rogalin, jednostka ewidencyjna Horodło"
- Zapewnienie nadzoru inwest. nad realiz. umowy, której przedmiotem jest wyk. rob. bud. i instal. wraz z niezbędnymi opracowaniami projekt. w bud. 1A, 1BC, 14, 16, 20C przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Uśnice, gmina Sztum na działce nr 190
- ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Bud. DW nr 265 na odc. od km 43+874,91 do km 44+140,80 wraz z rozb DW nr 573 na odc. od km 17+769,82 do km 17+812,00 na terenie m. Gostynin"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.