eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej:Część 1 ul.Okopowej w Ciechanowie,Część 2 ul.Andersena w Ciechanowie,Część 3 ul.Bartołda w Ciechanowie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036854 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej:Część 1 ul.Okopowej w Ciechanowie,Część 2 ul.Andersena w Ciechanowie,Część 3 ul.Bartołda w Ciechanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.umciechanow.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej:Część 1 ul.Okopowej w Ciechanowie,Część 2 ul.Andersena w Ciechanowie,Część 3 ul.Bartołda w Ciechanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2e050f-7c0f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53540,5 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Okopowej w CiechanowiePrzedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę ul. Okopowej w Ciechanowie realizowaną w oparciu o dokumentację projektową na: „Budowę ulic Okopowej i Łukasiewicza w Ciechanowie” opracowaną przez biuro projektowe MBZ Andler, Tomczak sp.j. ul. 8/10, 87-800 Włocławek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 33352,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Andersena w CiechanowiePrzedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę ul. Andersena w Ciechanowie realizowaną w oparciu o dokumentację projektową na: „Przebudowę drogi gminnej ul. Andersena w Ciechanowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, przebudową sieci telefonicznej i wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej.” opracowaną przez biuro projektowe IN TEC PLAN ul. Fabryczna 3, 09-540 Sanniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 11190,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Bartołda w CiechanowiePrzedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę ul. Bartołda w Ciechanowie realizowaną w oparciu o dokumentację projektową na: „Przebudowę drogi gminnej ul. Bartołda w Ciechanowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego i wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej.” opracowaną przez biuro projektowe IN TEC PLAN ul. Fabryczna 3, 09-540 Sanniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 8997,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "Dorawilan" - Marek Langowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761336189

7.3.3) Ulica: ul. Smocza 4

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10086

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10086

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "Dorawilan" - Marek Langowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761336189

7.3.3) Ulica: ul. Smocza 4

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10086,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9102

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "Dorawilan" - Marek Langowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761336189

7.3.3) Ulica: ul. Smocza 4

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9102,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-29
2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.