Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą wodno – kanalizacyjną na terenie Gminy Żukowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowość: Żukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą wodno – kanalizacyjną na terenie Gminy Żukowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6409a554-528e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003464/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą wodno – kanalizacyjną na terenie Gminy Żukowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą wodno – kanalizacyjną na terenie Gminy Żukowice
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a. Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia
c. Po zakończeniu każdej inwestycji (drogi) Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, chodnika, posesji przyległych. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac do zapoznania się z aktualnym przebiegiem istniejącego uzbrojenia u ich właścicieli oraz zgłoszenia rozpoczęcia prac i uzgodnienia ew. zabezpieczenia m.in. sieć światłowodowa, telekomunikacyjna, energetyczna, gazociągowa, wodociągowa oraz kanalizacyjna. Wykonawca pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz przedłoży po zakończeniu robót mapę powykonawczą (inwentaryzację).
Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.
d. Termin ewentualnego wyłączenia odcinka sieci wodociągowej należy uzgodnić z Urzędem Gminy Żukowice, celem zapewnienia ciągłości dostaw wody. Wykonawca będzie zobowiązany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materiałów
e. Po zakończonych pracach na sieci należy zlecić badanie jakości wody – 1 kpl. (bakterie grupy Coli, Escherichia Coli, Enterokoki). Zamawiający wskaże punkt poboru. Zamawiający zaakceptuje wynik jedynie próbki pobranej przez próbkobiorcę laboratorium dokonującego analiz.
f. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania ramowego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót i jego aktualizacji na każde polecenie Inspektora nadzoru lub Zamawiającego. Pierwszy harmonogram szczegółowy do akceptacji Inspektora nadzoru i Zamawiającego należy przekazać najpóźniej na 4 dni roboczych przed podpisaniem umowy. Aktualizacje należy składać w terminie 7 dni od wystąpienia zmiany
Harmonogram rzeczowo – finansowy robót powinien uwzględnić:
1) terminy przejęcia placu budowy każdej z dróg osobno oraz terminy planowanego odbioru tych robót
2) zakończenie każdego etapu w terminach wskazanych w SWZ
3) dwie (2) płatności, po ok. 50% wartości zadania każda. Pierwsza płatność w 2022 roku, druga w 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11948699,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11948699,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11948699,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390768960
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 63
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11948699,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.