Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
- 2021/BZP 00030939/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00035013/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00058483/01 - Wynik z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036875 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGA STAŁEJ KONSERWACJI I SERWISU SYSTEMU SYGNALIZACJI PPOŻ. ORAZ INNYCH URZĄDZEŃ ZWIĄZANYCH Z TYM SYSTEMEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gowin@akademia.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036875
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00027786/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Oferta składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: powinna zawierać m.in.: 1) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków składa każdy z wykonawców; Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Po zmianie:
1.Oferta składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: powinna zawierać m.in.: 1) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków składa każdy z wykonawców; Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wymaga, aby każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełniał ten warunek udziału w postępowaniu samodzielnie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy w następujących okolicznościach:l) zmiany sposobu wykonania umowy w przypadku gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 2) zmiany cen jednostkowych poszczególnych pozycji wykazanych w ofercie Wykonawcy w przypadku, jeżeli jest to konieczne i spowodowane zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym ceny netto pozostają bez zmian, a stosownej zmianie ulegają ceny brutto;3) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2029 r. poz. 2207);4) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.5) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów lub usług, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny w publikacji „Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych”, ulegnie zmianie o minimum 5 % w porównaniu do wskaźnika wzrostu cen towarów lub usług z roku poprzedniego z zastrzeżeniem ust. 6.2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty, o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 10% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 4 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 10% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.5. W przypadku wystąpienia okoliczności o, których mowa w ust. 1 pkt. 5 Wykonawca składa pisemny wniosek do Zamawiającego uzasadniający zmianę cen poszczególnych usług w stosunku do cen obowiązujących w umowie lub zmianę cen materiałów, których wzrost wpłynął na zmianę ceny usługi. Z wnioskiem o zmianę cen, Wykonawca może wystąpić dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, że pierwszy wniosek nie wpłynie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany cen towarów i usług. (Z powodu ograniczenia liczby znaków szczegółowe warunki wprowadzenia zmian do umowy zostały opisane w SWZ).
Po zmianie:
1)zmiany sposobu wykonania umowy w przypadku gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 2) zmiany cen jednostkowych poszczególnych pozycji wykazanych w ofercie Wykonawcy w przypadku, jeżeli jest to konieczne i spowodowane zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym ceny netto pozostają bez zmian, a stosownej zmianie ulegają ceny brutto;3) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2029 r. poz. 2207);4) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.5) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów lub usług, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny w publikacji „Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych”, ulegnie zmianie o minimum 5 % w porównaniu do wskaźnika wzrostu cen towarów lub usług z roku poprzedniego z zastrzeżeniem ust. 6.6) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. 3. W okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 10% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 4 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 10% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę.5. W przypadku wystąpienia okoliczności o, których mowa w ust. 1 pkt. 5 Wykonawca składa pisemny wniosek do Zamawiającego uzasadniający zmianę cen poszczególnych usług w stosunku do cen obowiązujących w umowie lub zmianę cen materiałów, których wzrost wpłynął na zmianę ceny usługi. Z wnioskiem o zmianę cen, Wykonawca może wystąpić dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, że pierwszy wniosek nie wpłynie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów 6. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 6 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia środków w pracowniczych planach kapitałowych. Wynagrodzenie zostanie podwyższone o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę.(Z powodu ograniczenia liczby znaków szczegółowe warunki wprowadzenia zmian do umowy zostały opisane w SWZ).
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.