Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00041492/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-16
- 2025/BZP 00053028/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie koncepcji inwestycyjnej „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Korfantów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: (77) 4343 820
1.5.8.) Numer faksu: (77) 4343 817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie koncepcji inwestycyjnej „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a23c4cf-69bb-4d55-9828-3e9f8bcd7e5d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027732/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie koncepcji inwestycyjnej „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Instrument Miejski (European City Facility)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a23c4cf-69bb-4d55-9828-3e9f8bcd7e5d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej na której dostępna będzie dokumentacja postępowania:
https://bip.korfantow.pl/4156/2274/zamowienia-publiczne-przetargi.html
*Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej:
przetargi@korfantow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Osobą uprawnioną do
porozumiewania się z Wykonawcami jest: Ignacy Szeliga, e-mail: przetargi@korfantow.pl.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej
przetargi@korfantow.pl.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
- Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym
minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w
zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty
wskazany jest w XII SWZ.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej (z
wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w XII SWZ.), na adres e-mail:
przetargi@korfantow.pl. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, lub pytań do SWZ drogą elektroniczną na
adres poczty e-mail przetargi@korfantow.pl. Wykonawca może je składać na swoich formularzach (nie jest konieczne złożenie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego na tym dokumencie).
- Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
- W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub -
dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny).
- Informacje, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporządza w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik
do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do Formularza do komunikacji, w sposób umożliwiający
ustalenie tożsamości osoby przekazującej.
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
-Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452)
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urząd Miejski w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Korfantowie jest Pan Jarosław Szewczyk, tel. 77-4343820, e-mail korfantow@korfantow.pl;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie koncepcji inwestycyjnej „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów” w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że okres wymagany okres przechowywania umowy jest dłuższy, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.1.2025.ISz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie koncepcji inwestycyjnej „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów”.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Opracowanie:
1) koncepcji pn. „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów” oraz niezbędnych załączników - zwanej dalej Koncepcją,
2) streszczenia Koncepcji w języku angielskim,
3) modelu finansowego EUCF z wykorzystaniem pliku Excel dostępnego do pobrania na stronie internetowej EUCF (https://www.eucityfacility.eu).
1.2. Zadania wspierające realizację projektu:
1) Zadania wspierające realizację i rozliczanie projektu pn. „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów” - zwanego dalej Koncepcją.
2) Doradztwo dla kierownika projektu w zakresie zarządzania projektem.
3) Doradztwo w zakresie korzystania on-line ze strefy użytkownika na portalu EUCF (https://www.eucityfacility.eu), szczególnie wczytanie listu poparcia dla projektu inwestycyjnego świadczącego o woli politycznej jednostki samorządu terytorialnego do realizacji projektu inwestycyjnego.
4) Prowadzenie spotkań i wsparcie merytoryczne oraz obecność w obowiązkowych 4 modułach budowania potencjału organizowanych w formie webinarów przez EUCF.
5) Bieżąca współpraca i konsultacje z Zespołem projektowym Urzędu Miejskiego w Korfantowie, zbieranie uwag i pomysłów.
6) Przygotowanie informacji o projekcie celem umieszczenia w mediach i na stronie internetowej https://korfantow.pl).
7) Comiesięczne informowanie Kierownika projektu Urzędu Miasta w Korfantowie o przebiegu prac. Informacje powinny być przekazywane drogą mailową.
A. Zakres merytoryczny przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pn.: „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów”, zwanej dalej Koncepcją oraz streszczenia Koncepcji w języku angielskim i modelu finansowego.
2. Koncepcja powinna być zgodna z zakresem projektów zgłoszonych we wniosku o dofinansowanie koncepcji (Załącznik Nr 1.). W przypadku odstępstw od zgłoszonego projektu, należy uzasadnić jego zmianę. Jeśli Beneficjent nie dokonał modyfikacji, które zmieniłyby ogólne uzasadnienie planowanego projektu inwestycyjnego, np. Koncepcja jest ukierunkowana na ten sam sektor inwestycyjny lub sektory inwestycyjne; wielkość inwestycji, a także wskaźniki oddziaływania i finansowe są równe lub wyższe niż te przewidziane na etapie pełnego wniosku i umowy o udzielenie dotacji. Oraz jeżeli wartości odbiegają od wartości podanych w pierwotnym wniosku lub jeżeli wskaźniki są o więcej niż 10 % niższe, beneficjent musi przedstawić uzasadnienie.
3. Założenia i koncepcje przedstawione w dokumencie mają przyczynić się do poprawy jakości powietrza, zmniejszenia emisji C02, zmniejszenia zużycia energii cieplnej oraz elektrycznej, zmniejszenia zapotrzebowanie na ciepło.
4. Opracowanie ma usystematyzować działania inwestycyjne gminy w zakresie środowiska i energii.
5. Przedmiot zamówienia uzyskał dofinansowanie z Unii Europejskiej za pośrednictwem European City Facility, (zwanym dalej EUCF) na podstawie umowy o dofinansowanie nr ref. 626 z dnia 20 sierpnia 2024 r.
6. Celem głównym zamówienia pn. „Innowacyjne technologie energetyczne dla gminy Korfantów” jest uzyskanie koncepcji inwestycyjnej sporządzonej zgodnie ze wzorem unijnym programu EUCF oraz wymaganiami w strefie użytkowników EUCF (https://eucityfacility.eu/) – ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszego OPZ.
7. Dokument będący przedmiotem zamówienia stanowić będzie podstawę do podjęcia działań wdrożeniowych i ubieganie się o zewnętrzne środki finansowe na realizację działań w nim zawartych.
8. Dokument powinien być wykonany wg wzoru dostępnego na stronie internetowej EUCF. Główna część szablonu koncepcji inwestycyjnej opiera się na 5-punktowej strukturze:
1) Szczegółowy opis projektów
W niniejszej sekcji beneficjent przedstawia: lokalizację projektu; czas realizacji projektu; cele projektu; planowane działania techniczne; analizy rynku i bariery; replikację i/lub skalowalność proponowanego projektu inwestycyjnego; opis planowanych działań; podsumowanie oczekiwanych rezultatów planowanych działań; cele zrównoważonego rozwoju (SDGs).
2) Lider (Liderzy) oraz interesariusze projektu
W niniejszej sekcji beneficjent przedstawia: opis instytucji zaangażowanych w realizację projektu; własność aktywów i struktura zarządzania; profil ryzyka instytucji odpowiedzialnej finansowo; analizy interesariuszy; strategię angażowania interesariuszy.
3) Analizy prawne
W niniejszej sekcji beneficjent przedstawia: analizę prawną wykonalności planowanych inwestycji; prawne/regulacyjne, zachęty i przeszkody.
4) Analizy ekonomiczne i finansowe
W niniejszej sekcji beneficjent przedstawia: szacowane koszty i przychody; wskaźniki finansowe; sposób i źródła finansowania.
5) Harmonogram inwestycji
1. Koncepcja powinna zawierać niezbędne załączniki, analizy i dokumenty opracowane w trakcie prac i badań rynkowych, inżynieryjnych i ekonomicznych.
2. Wraz z Koncepcją należy złożyć list poparcia dla projektu inwestycyjnego świadczący o woli politycznej jednostki samorządu terytorialnego do realizacji projektu inwestycyjnego.
3. Koncepcja powinna być przygotowana z uwzględnieniem procesu analitycznego, w którym rekomendacje poparte będą odpowiednią argumentacją, wynikającą z: wiedzy eksperckiej, w tym analiz danych statystycznych i dobrych praktyk, bieżącej współpracy z Zamawiającym oraz możliwości finansowych i planów strategicznych samorządu, analizy efektywności i skuteczności poszczególnych działań.
4. Koncepcja powinna być spójna z Uchwałą Nr XLV_409_2022 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 28-09-2022 w sprawie przyjęcia „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Korfantów”.
B. Organizacyjne zasady realizacji zamówienia
1. Wykonawca powinien być w stałym kontakcie z Zamawiającym i na życzenie Zamawiającego być dostępnym w celu bieżących ustaleń w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie (w formule on-line, telefonicznie). Minimalna liczba spotkań: 2.
2. Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia, jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów, związanych z realizacją zamówienia, kosztów pozyskania danych od innych gestorów, za wyjątkiem kosztów wskazanych w podpunkcie 3 niniejszego punktu.
3. Zamawiający zapewni nieodpłatne udostępnienie pomieszczeń, w których będą realizowane spotkania.
C. Proces, raporty i harmonogram ich dostarczania
1. Termin realizacji : od dnia podpisania umowy do dnia 19 sierpnia 2025 r.
2. Do dnia 30 styczna 2025 r. Wykonawca prześle Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany w podpunkcie 5 niniejszego punktu wstępną koncepcję do weryfikacji.
3. Do dnia 19 sierpnia 2025 r. Wykonawca prześle na adres wskazany przez Zamawiającego ostatecznej kompletnej Koncepcji wraz z załącznikami i wczytanie wszystkich wymaganych formularzy do EUCF (https://eucityfacility.eu/).
4. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych wniesienie ewentualne uwagi do dokumentu, które prześle zwrotnie drogą elektroniczną, z kolei Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych uwzględnieni uwagi w przedmiocie zamówienia.
5. Wykonawca powinien zwięzłe podsumowanie/raport przedstawiać i przesyłać w pliku Word na adres e-mailowy: katarzyna.kazimierska@korfantow.pl oraz korfantow@korfantow.pl
4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + D (doświadczenie głównego Koordynatora projektu) = Lpp (liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE GŁÓWNEGO KOORDYNATORA PROJEKTU
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia
Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
Spełnia warunek, dotyczący zdolności technicznej, zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – Wykonawca wykonał co najmniej:
- jedno zamówienie (usługę), którego przedmiotem była usługa tożsama z przedmiotem zamówienia, przy czym za tożsamą zamawiający uzna usługę opracowania polegającego na sporządzeniu dokumentu opracowania o randze planów lub programu lub koncepcji lub strategii inwestycyjnych wykonanych zgodnie z szablonem EUCF o zasięgu obejmującym obszar co najmniej całej gminy.
Wykonawca winien złożyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i prawidłowo zakończone.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 7 ppkt 3 litera a SWZ (załącznik nr 2 Do SWZ).
Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 1 SWZ, złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego (załącznik nr 6 Do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5
dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.
b) dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: nie dotyczy.
c) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy.
d) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz usług (ważniejszych realizacji) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, okresu realizacji i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty –
wzór wykazu zrealizowanych dostaw stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie o poleganiu za zasobach innego podmiotu - jeżeli dotyczy.2. Oświadczenie składane na podstawie art 117 ust 4 - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa
powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.4
4). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika)
5) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić
wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
7). Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenia (stanowiące
załącznik nr 2 oraz 3 do SWZ) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
8) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 Pzp orazwskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegóły składania ofert określone zostały w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-22
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych niezbędnych do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalne i Mieszkaniowej w Korfantowie
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - wapno na potrzeby ZGKiM w Korfantowie
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kruszywo na potrzeby ZGKiM w Korfantowie
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do wieży artroskopowej dla potrzeb Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie Sp. z o.o.
więcej: przetargi KORFANTÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.