Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz- zintegrowanego systemu zarządzania Gminą i Miastem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz- zintegrowanego systemu zarządzania Gminą i Miastem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81dfc30d-90bc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz- zintegrowanego systemu zarządzania Gminą i Miastem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest art. 214 ust. 1 pkt 1 uPzp. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
W przedmiotowym postępowania zachodzą przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki, gdyż Wykonawca jest producentem oprogramowania, jest jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia na podstawie praw wyłącznych, jest jedynym posiadaczem kodu źródłowego i praw autorskich do oprogramowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.61.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262740,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest serwis i nadzór autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz- zintegrowanego systemu zarządzania Gminą i Miastem.
2. Zamawiający korzysta z oprogramowania Ratusz- zintegrowany system zarządzania Gminą i Miastem posiadając 62 licencje, których sposób wykorzystania określają warunki eksploatacji stanowiące załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord SI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5470171440
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Dostawa szyn, rozjazdów i elementów złącznych szyn - część II dostawa elementów złącznych do montażu szyn kolejowych S-24"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz ich wdrożenie w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.