Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036949 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Wysoki Most 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 601917567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.wrona@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.wigry.org.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego Wysoki Most 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc4d844b-7fec-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000860/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont leśniczówki w miejscowości Wysoki Most
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGB-212-7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259317,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dane charakterystyczne budynku. Przedmiotem postępowania jest przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w zabudowie siedliskowej. Budynek jest obiektem wolnostojącym, jedno-kondygnacyjnym z poddaszem nieużytkowym. Konstrukcja budynku drewniana – wieńcowa z bala pełnego o grubości 15 cm, docieplenie wełną mineralną grubości 15 cm i wykończenie zewnętrzne szalówką drewnianą. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym. Dach w konstrukcji drewnianej kryty blachą stalową ocynkowaną. 1) powierzchnia zabudowy 125,73 m22) powierzchnia użytkowa 94,58 m23) wysokość pomieszczeń ok. 2,5 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych1) Roboty rozbiórkowea. Wewnętrzne roboty rozbiórkowe a) Zerwanie ze ścian płyt wiórowo-cementowych suprema wraz z tynkiemb) Usunięcie skorodowanych elementów ścian z bala drewnianego.c) Demontaż istniejącej stolarki wewnętrznej drzwiowej.d) Rozbiórka ścianek działowych.e) Rozbiórka komina i pieca kaflowego.f) Usunięcie istniejących warstw posadzkowych.b. Zewnętrzne roboty rozbiórkowe :a) Wykonanie wykopu pod izolację fundamentów istniejących i pod projektowane.b) Rozbiórka zadaszenia wejściowego z płytą fundamentową, słupkami balustradami i zadaszeniem.c) Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z orynnowaniem.d) Demontaż szalówki drewnianej z łatami i ew. ocieplenia z wełny mineralnej w przypadku stwierdzenia jej złego stanu technicznego.e) Demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej.f) Wycięcie otworów w ścianie zewnętrznej celem wstawienia drzwi wejściowych2) Remont wnętrza mieszkaniaa. Oczyszczenie i impregnacja biobójcza ścian drewnianych b. Wykonanie okładziny ścian zewnętrznych z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji z ocynkowanych profili stalowych. Konstrukcja wypełniona wełną mineralną + paroizolacja. c. Usunięcie całości tynku na stropach i wykonanie w to miejsce okładziny z płyt gipsowo-kartonowych – na konstrukcji z profili stalowych + paroizolacja d. Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej. e. Przebudowa wnętrza budynku celem wydzielenia pomieszczenia łazienki i kotłowni wraz z przeniesieniem drzwi i korytarza wejściowego. f. Wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych oraz okładzin podłogowych płytki gres, panele podłogowe. g. Wykonanie instalacji wod-kan. Konieczne wykonanie całkowicie nowej — podposadzkowej instalacji h. Wykonanie nowej kotłowni - kocioł c.o zgazowujący drewno o mocy ok. 10 -14 kW. Przewidziano zainstalowanie jako bufora ciepła zbiornika kombinowanego, który posiada wbudowany wewnątrz bufora zasobnik c.w.u. i. Wymiana istniejącej instalacji c.o, rury wielowarstwowe polietylenowe z wewnętrzną wkładką aluminiową i grzejniki aluminiowe żeberkowe). j. Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, gniazd wtykowych i oświetlenia. k. Wydzielenie i wykonanie łazienki przy kancelarii.l. Wyposażenie łazienki i kuchni w niezbędne przybory toaletowe (kabina natryskowa, miska ustępowa, umywalka, zlewozmywak, m. Wykonanie wejścia na poddasze w formie składanych schodów z klapą w stropie korytarza wejściowego n. Budowa nowego komina dymowego (2 kanały) oraz kanałów wentylacyjnych i odpowietrzających (5 kanałów) kanalizację. Komin i kanały wentylacyjne zaprojektowano jako systemowe z ceramicznych izolowanych kształtek kominowych. Wentylacja łazienki przy kancelarii zaprojektowano z rury spiro.3) Roboty zewnętrzne i termoizolacyjnea. Przebudowa wejścia do kancelarii. Przewidziano częściową zabudowę i rozbudowę ganku ścianami w konstrukcji szkieletowej drewnianej w celu uzyskania wiatrołapu i wykonanie w ścianie zewnętrznej nowych, niezależnych wejść do kancelarii i części mieszkalnej.b. Odkopanie, wzmocnienie i wykonanie izolacji cieplnej fundamentów c. Demontaż istniejących desek obicia ścian wraz warstwami izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej, impregnacja ścian z bali, wykonanie nowej izolacji cieplnej wraz z obiciem ścian deskami. W 100 % należy wykorzystać wełnę mineralną o grubości 10 cm, która obecnie stanowi izolację cieplną ścian. Przewidywana jest wymiana paro i wiatroizolacji. Do obicia ścian wykorzystać nowe deski łączone na zakład o szerokości ok. 20 -25 cm. Kolorystykę desek uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji.d. Uzupełnienie izolacji cieplnej stropu parteru e. Wzmocnienie belek stropowych parteru f. Wymiana pokrycia dachu z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną- panel na rąbek stojący.g. Wykonanie orynnowania i montaż akcesoriów dachowych, wyłaz dachowy, śniegołapy i komunikacja dachowa (ławy i stopnie kominiarskie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248950
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256724,6
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248950
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Zbigniew Dariusz Kopko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 791042879
7.3.3) Ulica: Partyzantów 22
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ZBIGNIEW DARIUSZ KOPKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ZBIGNIEW DARIUSZ KOPKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248947,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Remont północnej i zachodniej elewacji budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach, przy ul. T. Kościuszki 81
- DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- Nadbudowa części parteru od strony wschodniej wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów na potrzeby SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.