Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012177/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036965 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W WĘGORZEWIE NA LATA 2021-2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511340789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874272828
1.5.8.) Numer faksu: 874272828
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zukwegorzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwegorzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W WĘGORZEWIE NA LATA 2021-20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60b312b5-7b3a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012177/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 125/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostaw paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Węgorzewie na lata 2021-2022 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup w poniższym asortymencie:a) Olej napędowy – 70 000 litrówb) Etylina bezołowiowa E95 – 4 000 litrów 2) Jakość dostarczanego paliwa musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680) oraz normy PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej E95, PN-EN 590 dla oleju napędowego.3) Ilości paliwa płynnego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia jest jedynie ilością szacunkową określoną dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości dostaw, niż wynika to z powyższego zestawienia lub zwiększenia ilości w zależności od bieżących potrzeb. W przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości płynów, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze. 4) Zakres zamówienia obejmuje czynności tankowania paliw, o których mowa w pkt. IV ppkt. 1.1) bezpośrednio do zbiorników należących do Zamawiającego pojazdów - na stacjach paliwowych Wykonawcy5) Dostawy objęte zamówieniem realizowane będą sukcesywnie - w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zamówienia będzie wydawał towar wymieniony w punkcie w pkt. IV ppkt. 1.1) wyłącznie kierowcy lub pracownikowi Zamawiającego, posiadającemu aktualną kartę flotową, kartę drogową pojazdu lub kartę pracy sprzętu. Fakt zakupu będzie odnotowany i potwierdzony każdorazowo przez pracownik stacji paliw Wykonawcy w karcie flotowej, karcie drogowej pojazdu lub karcie pracy sprzętu.6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie pełnego monitoringu transakcji (data, godzina, ilość, cena 1 litra paliwa/wartość, nazwisko kierowcy, stan licznika pojazdu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu lub numeru inwentarzowego sprzętu). 7) Karty flotowe zostaną wydane w ilości zgodnej ze złożonym zapotrzebowaniem. Ilość kart może ulec zmianie wraz z nabyciem nowych lub zbyciem starych pojazdów Zamawiającego. Wystawienie kart flotowych jest bezpłatne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284440
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284440
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284440
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420001033
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 11
7.3.4) Miejscowość: MRĄGOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349861,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-282021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Zakup paliwa płynnego
- Dostawa paliw płynnych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.