Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018004/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036979 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej dla zadań wymienionych w SWZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej dla zadań wymienionych w SWZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69404d40-857d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018004/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18732,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej dla niżej wymienionych zadań:1/ „Remonty dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2021r.”2/ „Bieżące remonty ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2021r.”Zadanie nr 1 „Remonty dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2021r.” obejmujące w szczególności:1) równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej,2) mechaniczne ścinanie, regulacja i profilowanie poboczy,3) remonty nawierzchni z tłucznia4) remonty nawierzchni z destruktu,5) uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym,6) oczyszczenie przepustów o śr. 60 - 80 cm rurowych z namułu,7) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku.Zadanie nr 2 „Bieżące remonty ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2021r.” obejmujące w szczególności:1) remont cząstkowy nawierzchni asfaltobetonem z obcinaniem krawędzi i asfaltem lanym bez obcinania krawędzi,2) przekładki i remonty chodników z płyt chodnikowych i kostki betonowej wraz z uzupełnieniem podbudowy,3) naprawy mostów i przepustów,4) remont nawierzchni ulic i chodników na całej szerokości, 5) frezowanie nawierzchni,6) regeneracja nawierzchni emulsją bitumiczną i utrzymanie przez okres pocenia.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.1/ Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót: realizacji zadań zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót na bazie postanowień umownych i kosztorysu ofertowego oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.2/ Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia (zakres obowiązków inspektora nadzoru):a) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowach z wykonawcą robót,b) przyjmowanie wniosków od wykonawcy o przesunięcia terminów wykonania prac, ich zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji zamawiającemu,c) wstrzymywanie robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartych umów,d) kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,e) żądanie usunięcia przez wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,f) dokonywanie odbiorów częściowych zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do:- stwierdzenia gotowości odbioru,- podpisywanie protokołów odbioru oraz stwierdzania poprawności dokumentacji powykonawczej w tym w szczególności kosztorysów powykonawczych,g) dbanie o interesy zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowania inwestycji,h) pobyt na terenie realizowanych robót oraz bieżące reprezentowanie zamawiajacego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z przepisami prawa, umową oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi ,i) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzanie wykonania robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót,j) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztówi sprawdzanie faktur,k) sygnalizowanie zamawiającemu o wszystkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonanych robót budowlanych oraz wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych,l) udział w czynnościach przekazania wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych,ł) sprawdzenie objęcia ubezpieczeniem wykonawcy przez cały okres wykonywania robót objętych nadzorem,m) inspektor nadzoru zobowiązuje się do wypełnienia obowiązków, których zakres został określony w umowie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020r. poz.1333 ze zm.),n) inspektor powinien zapewniać pełną dyspozycyjność w tym pod wskazanym przez niego numerem telefonu. Dodatkowo inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie 4 godz. od telefonicznego powiadomienia,3/ Wynagrodzenie brutto inspektora nadzoru będzie wyliczane jako iloczyn ilość jednostek miar i ceny jednostkowej za każdy jeden tysiąc złotych netto nadzorowanych robót w zaokrągleniu do jednego tysiąca.4/ Zamawiający nie przewiduje możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia z powodu nieprecyzyjnej wyceny zamówienia przez wykonawcę. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.5/ Inspektor nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących dodatkowe skutki finansowe dla zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Stopka SK Projekt Budownictwo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352740952
7.3.3) Ulica: ul. Pańska 5
7.3.4) Miejscowość: Ostrowsko
7.3.5) Kod pocztowy: 34-431
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Stopka SK PROJEKT BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Stopka SK PROJEKT BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21272,86
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-152021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Usługi - "Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowotarskiego wraz z jednostkami"
- Wykonanie przebudowy parteru budynku Urzędu Miasta w Nowym Targu w celu zapewnienia dostępności parteru budynku dla osób niepełnosprawnych oraz remont budynku wraz z przebudową instalacji gazowej.
- Wykonanie remontów brukarskich na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1661K Trute - Klikuszowa - Obidowa w miejscowościach Klikuszowa i Obidowa
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czarniecka Góra - etap 1
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.