Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00633468/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jaktorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c042cf0-0cac-4fd1-afd7-198119f052901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c042cf0-0cac-4fd1-afd7-198119f05290
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030188/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2025 roku.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci na terenie Gminy Jaktorów z domu do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie przy ul. Staszica 5 i z powrotem do domu, w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w dni nauki szkolnej z miejscowości:
Trasa I Stare Budy, Budy Michałowskie, Sade Budy.
Trasa II- Henryszew, Grądy.
Szczegółowy opis tras i ilość kursów:
Trasa I: pierwszy przystanek o godz. 6.45 w Starych Budach ul. Kaska przy ul. Wrzosowej następnie w Budach Michałowskich (koło krzyża), dalej przejazd ul. Radziejowicką przez Sade Budy ul. Żyrardowską, ul. Kościuszki i w Sadych Budach dalej ul. Kościuszki dojazd do Szkoły w Międzyborowie przy ul. Staszica 5.
Trasa II: pierwszy przystanek o godz. 7.25 w Henryszewie przy ul. Topolowej następnie przejazd ul. Walecznych do wsi Grądy, ul. 3 Maja do Międzyborowa, ul. Armii Ludowej, ul. Wojska Polskiego, ul. Partyzantów do Szkoły w Międzyborowie przy ul. Staszica 5.
Dowożenie do szkoły :
6.35 zabranie opiekuna
6.45 trasa I na godz.8.00 - 30 dzieci,
7.25 trasa II na godz. 8.00 - 52 dzieci,
8.50 trasa I, II na godz. 9.50 - 42 dzieci,
10.50 trasa I, II na godz. 11.30 - 21 dzieci.
Odwożenie do domu po zajęciach szkolnych :
12.40 trasa I, II - 52 dzieci,
13.45 trasa II - 30 dzieci,
14.45 trasa I, II - 47 dzieci,
16.35 trasa I, II - 16 dzieci.
Łącznie przedmiot zamówienia w zakresie trasy nr I i nr II obejmuje: 145 km dziennie.
Łączna ilość dowożonych dzieci: 145
Podane godziny dowozu i ilości dzieci w poszczególnych kursach są orientacyjne i mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający dysponuje jednym opiekunem dla wszystkich dowożonych dzieci, wymaga się aby usługa była realizowana jednym autobusem.
Zakłada się, że maksymalna liczba dni nauki szkolnej w roku 2025 będzie 194 dni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Zofia Wisińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8251968163
7.3.3) Ulica: Kienkówka 66
7.3.4) Miejscowość: Stoczek Łukowski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Zofia Wisińska
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Zofia Wisińska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego i budowlanego na potrzeby Gminy Pruchnik w 2025 roku
- Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 2025
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Publiczny transport zbiorowy w zakresie gminnych przewozów pasażerskich w transporcie drogowym na terenie gminy Sośnie w 2025 r.
- Usługa transportowa w zakresie przewozu osób dla potrzeb Akademii Wojsk Lądowych na terenie Polski.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.