Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016682/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00016682/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020305/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037037 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 – CPV 79714000 – 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542836078
1.5.8.) Numer faksu: 542836295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.maciejewski@uzdrowiskociechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:// www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru terenów i mienia Zakładów Produkcji Zdrojowej w Ciechocinku ul. Solna 6 – CPV 79714000 – 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa35ae2-8303-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016682/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP 01/03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141624,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania fizyczną ochronę obiektu Zamawiającego w systemie i według szczegółowych instrukcji znajdujących się u Zamawiającego w dniu podpisania umowy.2. Zamawiający zobowiązuje się przekazać wszystkie wymagane dokumenty w tym zakresie najpóźniej w dniu podpisania umowy.3. Ochrona obiektu będzie realizowana poprzez jeden posterunek stacjonarno – obchodowy: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 – 7:00, w weekendy dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy całodobowo.4. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w elektronicznym system kontroli obchodów i nadzoru, którego zapisy będą udostępniane Zamawiającemu online.5. Do obowiązku Wykonawcy należą w szczególności:a) Ochrona obiektu Zamawiającego przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością i w posiadaniu Zamawiającego.b) Niezwłoczne zawiadomienie organów policji, straży pożarnej i Dyrektora ZPZ o zaistniałych wypadkach włamania, kradzieży, pożaru i odpowiednie zabezpieczenie tych punktów przed dalszym zniszczeniem.c) Reagowanie na przypadki na zakłócenia porządku publicznego.d) Reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.e) Kontrola ruchu osobowego i pojazdów na podstawie aktualnie obowiązującej instrukcji.f) Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu.g) Prowadzenie rejestru wjazdów i wyjazdów środków transportowych na i z terenu ZPZ.h) Prowadzenie rejestry wydawanych kluczy.i) Dokonywanie systematycznych obchodów dozorowanego terenu zgodnie z ustaleniami ze Zamawiającymj) Utrzymanie porządku i czystości w użytkowanych przez siebie pomieszczeniach.k) Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego, odrębnymi pismem, w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w zabezpieczeniu obiektów.6. Zamawiający zapewnia w przedmiotowym obiekcie pomieszczenie na portiernię wraz z wyposażeniem.7. Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w chwili rozpoczęcia dozoru imienny wykaz osób mających stałe prawo wstępu i przebywania na dozorowanym terenie, z uwzględnieniem godzin jakich prawo to dotyczy.8. Zamawiający udostępni Wykonawcy podgląd do monitoringu zakładowego.9. Wykonawca niezwłocznie przestawi Zamawiającemu listę osób wykonujących ochronę fizyczną obiektu i będzie ją na bieżąco aktualizował.10.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego, imiennego harmonogramu służb na co najmniej 3 dni robocze przed końcem każdego miesiąca.11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Dziennik Służby.12.Zamawiający ma prawo w każdym czasie do kontrolowania sposobu i jakości wykonywania umowy przez Wykonawcę.13.Pracownicy ochrony dozorujący obiekt Zamawiającego podlegają bezpośrednio Wykonawcy i wykonują jego polecenia14.Zamawiający może również wydać pracownikom ochrony specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżuru. Dyspozycje te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy, naruszać przepisów prawa i godzić w bezpieczeństwo ochranianego obiektu.15.Pracownik Zamawiającego, odpowiedzialny za bezpieczeństwo obiektu będzie przekazywał Wykonawcy w formie pisemnej na bieżąco uwagi dotyczące pełnienia służby przez pracowników Wykonawcy, celem doskonaleni jej efektów.16.Wykonawca uwzględni uwagi Zmawiającego w przedmiocie oceny pracowników ochrony i ich przydatności do pracy w ochranianym obiekcie.17. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania pracowników ochrony odnośnie zasad dotyczących ochrony obiektu oraz informowania przedstawiciela Wykonawcy o wszelkich spostrzeżeniach mogących mieć ważny wpływ na wykonywanie świadczeń Wykonawcy.18.Wykonawca oświadcza, że:a) ma uprawnienia i kwalifikacje do świadczenia usługi i przekłada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony mienia,b) do wykonywania usługi w zakresie objętym umową kieruje osoby posiadające stosowane kwalifikacje i umiejętności oraz posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w KWP,c) że zapoznał się ze stanem dozorowanych obiektów oraz sposobem ich zabezpieczenia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń pod względem wykonania umowy,d) dysponuje własną zmotoryzowaną grupą interwencyjną, które czas dojazdu do chronionego obiektu wynosi maksymalnie 5 minut od momentu wezwania,e) posiada własną Stację Monitorowania Alarmów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134064,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214243,68
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134064,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TAURUUS OCHRONA GROUP Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TAURUS SECURITY INNOVATIONS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792672712
7.3.3) Ulica: Lubicka 53
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazdy grup interwencyjnych i utrzymanie ich w gotowości - AUTO - TREZOR - OCHRONA Sp. z o. o., Sp. k.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAURUS OCHRONA GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TAURUS OCHRONA GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134064,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2022-04-302021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
więcej: przetargi w Ciechocinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.