Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00041025/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2024/BZP 00093332/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowalne w zakresie bieżących remontów i konserwacji dróg, chodników, ciągów pieszych i placów, przystanków, na terenie gminy Giżycko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874299960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugg@ugg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowalne w zakresie bieżących remontów i konserwacji dróg, chodników, ciągów pieszych i placów, przystanków, na terenie gminy Giżycko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b58a5f-7acc-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002432/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowalne w zakresie bieżących remontów i konserwacji dróg, chodników, ciągów pieszych i placów, przystanków, na terenie gminy Giżycko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przepis art. 214 ust. 1 pkt 11 ma zastosowanie przez podmioty wskazane w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp. Zamawiający: Gmina Giżycko jest jednostką sektora finansów publicznych, zatem mieści się w katalogu pomiotów wskazanych powyżej. Przywołany przepis umożliwia zamawiającemu udzielenie zamówienia z wolnej ręki jeśli łącznie zostają spełnione trzy przesłanki, określone kolejno w lit. a) - c).
a) Gmina Giżycko sprawuje nad tą osobą prawną tj. Gminnym Zakładem Komunalnym Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
b) ponad 90% działalności Gminnego Zakładu Komunalnego dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę - tj. przez Gminę Giżycko;
c) w Spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na bieżących remontach nawierzchni dróg gminnych i dróg wewnętrznych, chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych, placów, przystanków autobusowych, ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych w parkach i skwerach na terenie gmin Giżycko, w zakresie:
1. remontów cząstkowych nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, betonowej kostki brukowej i płyt betonowych, w zależności od potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego do powierzchni maksymalnej 250 m2,
2. remontów nawierzchni gruntowych dróg gminnych i dróg wewnętrznych (w tym wzmocnionych żwirem) według zestawienia stanowiącego Załącznik nr 2 do umowy,
3. prostowania (pionowanie), ustawiania wyrwanych, naprawiania i mycie znaków drogowych oraz ustawiania nowych znaków i montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z opracowaną organizacją ruchu, na drogach gminnych, drogach wewnętrznych oraz innych terenach,
4. prostowania (pionowanie), ustawiania wyrwanych, naprawiania i mycie znaków i tablic informacyjnych oraz ustawiania nowych znaków i montażu tablic na innych terenach,
5. wiat przystankowych, naprawy elementów stałych (konstrukcyjnych, wypełnień) wiat przystankowych, wymiany szyb i pokryć dachowych, montaż zakupionych nowych wiat.
6. Wykonie robót budowlanych opisanych w ust. 1 dotyczy dróg na gruntach stanowiących własność Gminy Giżycko, dla których zarządcą jest Wójt Gminy Giżycko lub gruntach oddanych jej w posiadanie na podstawie innych tytułów prawnych oraz gruntu, na którym Gmina zobowiązała się świadczyć usługi w oparciu o zawarte przez Gminę porozumienia oraz w oparciu o zasady opisane w:
a) ustawie z dnia 21 marca 1985 r. - o drogach publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1376 - ze zmianami/,
b) ustawie z dnia 13 września 1996 r. - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 - ze zmianami),
c) ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. - o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1944 – ze zmianami).
d) rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2310).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451981926
7.3.4) Miejscowość: Bystry 1H
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878048,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.