Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
- 2021/BZP 00013358/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015686/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037068 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d45980d-7a77-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013358/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344751,8 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Soczewki hydrofobowe. 2 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 78500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Mikroimplant do chirurgicznego leczenia jaskry. 1 pozycja asortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 7605 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Materiał wiskoelastyczny (1). 1 pozycja asortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 24600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Materiał wiskoelastyczny (2). 1 pozycja asortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 33100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Zestaw obłożeń i akcesoriów do aparatu Stellaris. 1 pozycja asortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 162000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Witrektom. 1 pozycja asortymentowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 6500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (1). 3 pozycje asortymentowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 8063 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - Retraktory tęczówkowe. 1 pozycja asortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 6300 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 - Pierścienie dotorebkowe. 1 pozycja sortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 1035,06 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 - Taca do sterylizacji narzędzi. 1 pozycja asortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 1320 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 - Pęseta Bipolarna. 1 pozycja asortymentowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 1708,74 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (2). 7 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
33662100-9 - Środki oftalmologiczne
33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 14020 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84883,68
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84883,68
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84883,68
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6760115479
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 17
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78596,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8262
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8262
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8262
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5271093105
7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7650,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8424
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10601,28
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8424
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polymed Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242621033
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 320 A
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35748
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35748
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35748
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5271093105
7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia pakiet nr 5 na podstawie art. 255 pkt 2 UPZP - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7020
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7020
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7020
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bausch Health Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133676203
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9050,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10217,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9050,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6760115479
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 17
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8380,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7776
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optotech Medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831860872
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Wimmera 67E
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1260,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1117,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1555,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1117,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bausch Health Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133676203
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1035,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1349,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2180,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1349,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6762468443
7.3.3) Ulica: ul. Skośna 12 A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-383
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1249,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-08Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia pakiet nr 11 na podstawie art. 255 pkt 1 UPZP - nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15138,68
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15138,68
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15138,68
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512329908
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 lok. 1U
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14017,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-082021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywna dostawa lodów impulsowych
- Sukcesywna dostawa piwa bezalkoholowego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (4 części)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2025
- Grupowa opieka medyczna pracowników
- "Wykonanie 2 wariantów koncepcji i PFU wraz z niezbędna dokumentacja dla przebudowy budynku pawilonu sportowo - hotelowego przy ulicy katowickiej 10 w Chorzowie".
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych i higienicznych.
- Dostawa komponentów medycznych do IPMed i PRS oraz Plecaków Ratownika Sanitariusza wraz wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 3 części)
- dostawę akcesoriów do sterylizacji oraz alkoholu określonych w 2 pakietach
- Dostawa materiałów chirurgicznych - endoskopia
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych testów do kontroli procesu sterylizacji dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie Postępowanie nr: 09/CWPL/TP/D/2025
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: Sprzęt oftalmologiczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.