eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490023843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szymony 17A

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 0182025620

1.5.8.) Numer faksu: 0182025621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych, letnie i zimowe utrzymywanie dróg, świadczenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Miasto Zakopane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32f74111-5680-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300604/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6-ZP/2021 - Worki

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204044,70

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
1.2. Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne
z załącznikiem nr 7 do SWZ – załącznik nr 7 do SWZ będzie integralną częścią umowy.
1.3. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, zostały określone przez Zamawiającego w Tabeli nr 1 rozdział 4 pkt. 4.4 SWZ.
1.4. Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje folii: LDPE lub HDPE.
1.5. Ilości wskazane w pkt. 4.4 – Tabela nr 1 SWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego
w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych
z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
1.6. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w związku
z wykonywaniem przez Zamawiającego usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Zakopane (która jest gminą turystyczną o dużej fluktuacji ruchu turystycznego) może wystąpić możliwość zaprzestania lub zmniejszenia zamawiania jednej z pozycji wymienionej w pkt. 4.4 – tabela nr 1 a zwiększenia zamówienia na inną pozycję wymienioną w pkt. 4.4 – tabela nr 1 SWZ.
1.7. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.7.1. Worki w Tabeli nr 1 poz. 4-12 muszą posiadać:
a) sznurek do zawiązania worka (Zamawiający wyjaśnia, iż za sznurek uważa tasiemkę „string” umieszczoną wzdłuż worka w bocznej zakładce),
b) w poz. 4, 5, 10, 11, nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SWZ stanowi integralną część umowy),
c) w poz. 6, 7, 8, 9, nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SWZ stanowi integralną część umowy),
d) nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka, Zamawiający dopuszcza wykonanie nadruku „taśmowo” przez Wykonawcę pod warunkiem, że na dostarczonym worku znajdzie się jeden cały nadruk formatu A3 zgodny z treścią załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji,
e) przez sformułowanie „przeźroczyste” Zamawiający rozumie worek wykony z takiego rodzaju folii, która umożliwi skontrolowanie zawartości worka (tj. rodzaju odpadu, który w nim się znajduje) przez pracowników Zamawiającego bez konieczności otwierania worka.
f) przez sformułowanie „o pełnym wybarwieniu” Zamawiający rozumie worek wykonany z takiego rodzaju folii, która nie jest przeźroczysta.
1.8. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.9. W przypadku folii polietylowej LDPE (Zamawiający dopuszcza produkcję z regranulatu), rodzaj folii ma być dostosowany do rodzaju przechowywanego surowca. Rodzaj użytego materiału musi uwzględniać fakt, iż gromadzony w nim surowiec może być ciężki.
1.10. Warunki techniczne dla dostarczanych worków:
a) odporne na działanie promieni UV,
b) odporne na niskie temperatury,
c) wytrzymałe,
Uwaga!
Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy mieszkańcy Gminy Miasta Zakopane lub pracownicy Spółki będą zgłaszać zastrzeżenia do co wytrzymałości worków (co najmniej trzy zgłoszenia od mieszkańców o rozerwaniu napełnionego worka), zostanie przeprowadzona próba wytrzymałości przez Zamawiającego, poprzez napełnienie danego worka maksymalną ilością odpadów tj. do zapełnienia worka a następnie worek zostanie podniesiony, w przypadku rozerwania/pęknięcia worka na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowna.
1.11. Oddziaływanie na środowisko:
a) tworzywa sztuczne i barwniki nie zawierają kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska,
b) worki obojętne dla wód gruntowych,
c) worki posiadają aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
1.12. Dostarczone worki muszą być spakowane. Zamawiający wymaga, aby na rolce znajdowało się 25 sztuk worków, natomiast w opakowaniu minimum 100 szt. maksimum 200 szt. W przypadku gdy w rolce będzie znajdować, się więcej niż 25 szt. (tj. wielokrotność liczby 25) Wykonawca jest zobowiązany oznakować taką rolkę liczbą sztuk worków. Zamawiający każdorazowo (tj. przy każdej dostawie) będzie dokonywał kontroli dostaw poprzez policzenie ilości worków w rolce jak również poprzez zważenie jednej rolki worków, następnie waga jednej rolki zostanie podzielona przez 25 szt. Iloraz tj. waga 1 worka w rolce winna odpowiadać parametrom podanym przez Zamawiającego w Tabeli nr 1 powyżej.
1.13. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w Tabeli nr 1 („do koszy ulicznych bez nadruku”). Dla pozostałych worków (poz. 4-12) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane.
1.14. Zamawiający informuje, iż nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach.
1.15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu należy wkalkulować w koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
1.16. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matryc przedstawionych przez Wykonawcę w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
1.17. Przed dostawą pierwszej partii worków Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającego po 1 egz. każdego z zamawianych worków celem zatwierdzenia przez Zamawiającego.
1.18. W terminie 5 dni kalendarzowych po zakończeniu umowy Wykonawca jest zobowiązany przesłać do Zamawiającego wszystkie matryce wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia.
1.19. Zamawiający informuje, iż z dniem zakończenia realizacji umowy matryca przechodzi na własność „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
1.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów matryc w okresie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa miejscowego mających wpływ na zakres informacji zamieszczony na workach na odpady komunalne segregowane i zmieszane.
1.21. Przedmiotowe środki dowodowe:
Na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SWZ, przepisach oraz posiada stosowne atesty, jest on zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny Wykonawca.
Zamawiający zgodnie z art. 107 Ustawy PZP wykonawca jest zobowiązany złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
1.22. Warunki dostawy:
a) Miejsce dostawy – „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a – Magazyn Zamawiającego.
b) Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze w godzinach:
7:30 - 14:30.
c) Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
d) Zamawiający będzie składał zamówienia na poszczególne partie worków za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu na wskazane przez Wykonawcę dane kontaktowe.
e) Dostawa worków realizowana będzie w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż termin dostawy poszczególnej partii worków jest jednym z kryteriów oceny ofert.
1.23. Kontrola jakości:
1.23.1. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji przedmiotu umowy zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca.
1.23.2. Zamawiający każdorazowo (tj. przy każdej dostawie) będzie dokonywał kontroli ilości worków w rolce. Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 13 w rolce winno znajdować się 25 worków. W sytuacji, w której w rolce będzie znajdować się inna ilość worków (mniejsza niż 25 lub nie będzie ona wielokrotnością liczby 25) na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowna określona w umowie.
1.23.3. Zamawiający każdorazowo (tj. przy każdej dostawie) będzie dokonywał ważenia rolek worków, dzieląc wagę rolki na 25 szt. lub jej wielokrotności zgodnie z informacją o licznie worków w rolce. W sytuacji, w której po dokonaniu dzielenia waga jednego worka będzie niższa niż minimalna waga wymagana przez Zamawiającego w §1 ust. 3 – Tabela nr 1, na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowna określona umowie.
1.23.4. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań dot. parametrów technicznych dostarczonych worków, Zamawiający zażąda niezwłocznego (tj. w terminie nie dłuższym niż określony przez Wykonawcę w ofercie) dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę, na podstawie wystawionej refaktury. W przypadku niedochowania przez Wykonawcę terminu dostawy określonego przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający nie ma obowiązku zwrotu pełnej dostawy, okoliczność ta nie zwalnia Wykonawcy z dostarczenia przedmiotu po raz drugi zgodnie z zapisami niniejszego punktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297537 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321669,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321669,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409

7.3.3) Ulica: Makowisko 162

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321669,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.