Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00480946/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.mikolajczyk@mosir.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-598f5fdc-7582-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049481/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/08/12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 1: piłka nożna, koszykówka, tenis ziemny, tenis stołowy,
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 1: OS Kolejarz ul. Alfreda 1, OS Szopienice ul. 11 Listopada 16, Ośrodek Tenisowy ul. Szopienicka 70, OS Słowian ul. 1 Maja 99, ORW Zadole ul. Wczasowa 8
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37452000-1 - Rakiety i sprzęt do sportów uprawianych na kortach
37452200-3 - Piłki do koszykówki
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
4.5.5.) Wartość części: 109121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 2: unihokej,
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 2: OS Szopienice ul. 11 Listopada 16
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18235400-9 - Kamizelki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18444200-5 - Kaski
18932000-1 - Torby sportowe
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
4.5.5.) Wartość części: 49930,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 3: boks, sporty walki,
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 3: ORW Rolna ul. Nasypowa 65
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37431000-8 - Ringi bokserskie
37432000-5 - Worki bokserskie
37433000-2 - Rękawice bokserskie
4.5.5.) Wartość części: 44764,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 4: cardio,
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 4: Hala Sportowa ul. Józefowska 40
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37441300-4 - Rowery stacjonarne
4.5.5.) Wartość części: 67886,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 5: sprzęt specjalistyczny, wolne ciężary,
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 5: OS Szopienice ul. 11 Listopada 16
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 5 wynosił odpowiednio: dla pomostów ciężarowych 24 miesiące, dla gryfów olimpijskich 120 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442200-8 - Sztangi
4.5.5.) Wartość części: 55121,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 6: sprzęt fitness,
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 6: Lodowisko Jantor II ul. Nałkowskiej 10A
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 17869,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 7: łyżwiarstwo,
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 7: Lodowisko Jantor ul. Nałkowskiej 11
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18444200-5 - Kaski
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 16097,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w ośmiu częściach:Część 8: sprzęt pływający.
2. Miejsce realizacji zamówienia: obiekty sportowe na terenie miasta Katowice tj.
Część 8: Stanica Harcerska ul. Morawa 119.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawierają specyfikacje techniczne załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H oraz wzór umowy zał. nr 3 do niniejszej SWZ.
1) Dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) transport i rozładunek,
b) rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu (jeżeli jest wymagany),
c) ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) uruchomienie urządzeń wraz z konfiguracją (jeśli dotyczy),
e) usunięcie opakowań związanych z dostawą,
f) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru,
g) przeszkolenie pracowników z obsługi urządzeń, (jeśli dotyczy).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego wyposażenia.
3) Zaoferowany asortyment dostawy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do swz) oraz wykonany z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Sprzęt i wyposażenie powinny posiadać certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia potwierdzające zgodność z normami właściwego związku /federacji sportowej zgodnie z opisanymi w Specyfikacjach Technicznych o których mowa wyżej.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (CE), aprobaty techniczne, atesty itp. oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania).
5) Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia dla części numer 1,2,3,4,6,7,8 wynosił 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18235400-9 - Kamizelki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe
34522600-8 - Łodzie wiosłowe
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 34478,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123728,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177314,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123728,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Spółka JawnaZ.Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123728,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55985,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65817,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55985,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BMS" Spółka Jawna Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55985,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 złożone zostały dwie oferty, przy czym jedna z nich została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W dniu 22 grudnia 2022 roku Zamawiający w części nr 3 zamówienia zawiadomił wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki Kwidzyn oraz o odrzuceniu oferty złożonej przez Boxfit Bis Paweł Kardyni Poznań.
W dniu 10 stycznia 2023 roku Zamawiający zwrócił się do wyłonionego Wykonawcy z prośbą o podpisanie umowy z datą zawarcia określoną na dzień 13 stycznia 2023 roku. Tego samego dnia wybrany Wykonawca złożył oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy.
Przepis art. 263 ustawy Pzp umożliwia Zamawiającemu dokonanie ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnienie postępowania. Ze względu na fakt, że oferta wybranego wykonawcy jest jedyną niepodlegającą odrzuceniu w części nr 3 zamówienia, postępowanie zostało unieważnione w tej części na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w związku z art. 263 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54858,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54858,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64083,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86582,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86582,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86582,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65913,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65913,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65913,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Sebastian Churas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542565529
7.3.3) Ulica: Gryczana 9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-234
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65913,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22043,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24980,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Gliwicka 218E
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla 7 części postępowania wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - oferta jest niezgodna z przepisami ustawy. W tej sytuacji część 7 postępowania została unieważniona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63571,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46002,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marabut Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771013357
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-070
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46002,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego dla osób z niepełnosprawnościami i osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
- Wyposażenie Oddziałów i Pracowni Szpitala w specjalistyczne i pomocnicze urządzenia medyczne do wspomagania leczenia pacjentów
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
więcej: Kamizelki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.