Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014819/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00014819/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00016959/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037179 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej jednorazowego użytku w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278228934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mdps.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdps.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mdps.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej jednorazowego użytku w podziale na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161ce4ff-80aa-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000958/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych oraz maseczek ochronnych jednorazowych dla pracowników Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014819/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDPS.GT.1100.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123600,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rękawice diagnostyczne nitrylowe 1. Surowiec: nitryl;2. Niejałowe, niesterylne;3. Kolor niebieski lub chabrowy;4. Opakowanie 100 szt.;5. Rolowany mankiet;6. Poziom szczelności AQL: 1,0 – 1,5;7. Kategoria/Typ ochrony: III;8. Klasa medyczna: I;9. Oburęczne, tekstura na końcach palców;10. Powierzchnia wewnętrzna: bezpudrowe, chlorowane od wewnątrz lub polimeryzowane11. Zgodne z Dyrektywą 93/42/EWG, EN 455(1-4), EN 420, EN 16523-1, EN ISO 374-1 : 2016, rękawice chroniące przed chemikaliami EN ISO 374-1 / Type B, rękawice chroniące przed mikroorganizmami EN ISO 374-5 : 2016, ochrona przed bakteriami, grzybami i wirusami EN ISO 374-5.12. Termin ważności: minimum 2 lata od daty dostawy13. Zamawiający oczekuje dostawy opakowań rękawic diagnostycznych nitrylowych w rozmiarach:Rozmiar S - 60 op.Rozmiar M – 1 660 op.Rozmiar L – 169 op.Rozmiar XL – 10 op.Łącznie opakowań 1 8994.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Półmaska filtrująca do ochrony układu oddechowego FFP2 sztuk 8 8001. wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami, w tym bioaerozolami, powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2019 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie:skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % ,oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.,całkowitego przecieku wewnętrznego - nie więcej niż 8 %2. półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych 3. oznakowanie znakiem CE4. hipoalergiczna5. zacisk nosowy zamontowany wewnątrz włókniny6. bez zaworka oddechowego7. pakowane w kartonie maksymalnie po 40 szt.8. taśmy nagłowia wykonane z gumki, gumy pasmanteryjnej lub innego materiału tekstylnego,9. data ważności: minimum 10 m-cy licząc od dnia dostawy4.5.3.) Główny kod CPV: 35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99469,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106647,84
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99469,62
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o. S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462875090
7.3.3) Ulica: Browarowa 21
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99469,62
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9416
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32363,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9416
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOMED Barbara Stańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230018984
7.3.3) Ulica: Kajki 18
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-501
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9416,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Ochrona osób i mienia w Starym Ratuszu w Rybniku - siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego oraz USC przy ul. Rynek 18, a także w budynku Rafał w Edukatorium Juliusz, ul. Klasztorna 11
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.