Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2149cf6-3ca2-4d79-96ed-c39a3ba1b8f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031212/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10467563.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046756
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
c) oświadcza że będzie porozumiewał się z Zamawiającym za pośrednictwem platformy.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za:
a) złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”); Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu,
b) nie odebranie korespondencji przez Wykonawcę wysłanej za pośrednictwem platformy.
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z
“OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku złożenia oferty w formacie danych nie wynikającym z rozporządzenia, o którym mowa w ust. 13 Wykonawca ponosi ryzyko związane z brakiem technicznej możliwości zapoznania się z treścią oferty przez Zamawiającego, co skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp;
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip;
b) .7Z
16. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale XIV - XV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 26 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Burmistrz Miasta Mińsk Mazowiecki, z siedzibą przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Mińsku Mazowieckim, tel. (25) 759 53 11, e-mail: sekretariat@umminskmaz.pl, jest administratorem, razem z Ministrem Sportu i Turystyki, danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją i rozliczeniem umowy o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim”;
2) Burmistrz Miasta Mińsk Mazowiecki wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@umminskmaz.pl lub pisemnie na adres siedziby z dopiskiem IOD;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim”, nr WI.271.1.2025 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe:
a) mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom przetwarzającym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych;
b) podlegają udostępnieniu w oparciu o art. 18, 73 i 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania i rozliczenia umowy (przez okres 5 lat od daty zakończenia realizacji zadania zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim”) oraz w celach archiwalnych przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do tej ustawy;
6) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , jednakże w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani względem osób fizycznych obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
(1) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
(2) Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko- ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim, przy ul. Małopolskiej 11, na działce o nr ew. 4183 będzie polegała na wymianie istniejących siatek ogrodzeniowych oraz siatek piłkochwytów wraz z linkami naciągowymi na nowe oraz wymianie opraw oświetleniowych na istniejących słupach oświetleniowych na nowe energooszczędne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
1) demontaż siatki piłkochwytów,
2) demontaż siatki stalowej z ogrodzenia boiska z linkami naciągowymi,
3) demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego i przewodów
w słupach oświetleniowych,
4) oczyszczenie, odtłuszczenie i malowanie farbami do metalu słupków ogrodzeniowych i słupków do piłkochwytów,
5) remont bram i furtek obejmujący: oczyszczenie i malowanie, regulację skrzydeł bram i furtek, wymianę zamków i klamek,
6) montaż nowych siatek ogrodzeniowych i piłkochwytów wraz z linkami naciągowymi,
7) montaż nowych projektorów oświetleniowych LED na istniejących słupach oświetleniowych oraz przewodów w słupach oświetleniowych,
8) przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa badań, prób
i sprawdzeń,
9) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zaoferować minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynoszący 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Za wydłużenie okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w ramach kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XXI pkt 3.
4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót, stanowiących przedmiot zamówienia określają:
-Projekt Wykonawczy Remont Ogrodzenia Piłkochwytów i Oświetlenia Zespołu Boisk „ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej nr 5
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
-Przedmiar Robót
5. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wprowadza wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących określone czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje zostały zawarte w §2 wzoru umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert. Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:
wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu sportowego, obejmującą roboty związane z wykonaniem oświetlenia i ogrodzenia o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto.
W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót oraz poświadczenie należytego wykonania w/w robót.
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:
dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia:
• kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektoniczno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu,
• kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie złożonego wykazu osób, w którym wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego w/w osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi w/w uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, , liczonych od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Przedstawiony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych powinien potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ. Przedstawiony przez Wykonawcę Wykaz osób powinien potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 4 lit. b);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do wyznaczonego terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ;
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 2 do SWZ (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa osobno, natomiast oświadczenie z Załącznika Nr 3 do SWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
5) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie – zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ;
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy;
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SWZ) składają Wykonawcy w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane /dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046756
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
5. Kryteria oceny ofert, które Zamawiający będzie stosował w celu ograniczenia liczby Wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert to: cena oraz okres gwarancji.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek zokoliczności wskazanych:
w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7. Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie przewidzianej w SWZ;
b) przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez te podmioty.
c) przedłożenia Zamawiającemu dokumentów poświadczających, że:
- kierownik robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektoniczno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu,
- kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu.
d) Przedłożenia kosztorysu wskazującego sposób wyliczenia ceny ofertowej z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w % od R i S; Kz – koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp), zgodnie ze wskazaniem §7 ust. 4-6 wzoru umowy.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki I
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Mińsku Mazowieckim
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- Zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Grażyńskiego oraz ul. Zawilców w Mikołowie"
- Remont boiska i bieżni z nawierzchni poliuretanowej, wymiana zeskoczni w dal oraz budowa placu za zeskocznią - zadania w ramach budżetu obywatelskiego V - Boisko Wysokich Lotów
- "Modernizacja boisk sportowych typu Orlik wraz z zapleczem socjalnym w Odolanowie i Tarchałach Wielkich"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.