Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00430982/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00441561/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec545a70-6004-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430982/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-29/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – KMP Gorzów Wlkp. (7:00-18:00 Poniedziałek –Piątek)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 165395 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - KMP GORZÓW WLKP. (Poniedziałek – Piątek 18:00-7:00 od dnia następnego, w dni wolne od pracy i święta całą dobę)Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 130151 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – KP Kostrzyn n/OŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 51257 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – KPP Krosno OdrzańskieŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 177300 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – KPP MiędzyrzeczŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 100031 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – KP SkwierzynaŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 36664 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – KPP Nowa SólŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 333833 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – KPP SłubiceŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 240900 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – KPP Strzelce KrajeńskieŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10– KPP SulęcinŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 177780 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11– KPP ŚwiebodzinŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 109512 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 – KPP WschowaŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 129803 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13 – KMP Zielona GóraŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 265307 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14 – KP SulechówŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 86549 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15 – KPP ŻagańŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 178029 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16 – KPP ŻaryŚwiadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się całodobowo. Świadczenie usług obejmuje:
1) badanie w siedzibie Wykonawcy osoby zatrzymanej lub doprowadzonej w celu wytrzeźwienia, zakończone wydaniem zaświadczenia lekarskiego o:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym albo,
b) wystąpieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich, zakładzie poprawczym lub okręgowym ośrodku wychowawczym oraz konieczność skierowania jej do podmiotu leczniczego;
2) pobranie od osoby zatrzymanej krwi do badania na zawartość alkoholu lub narkotyków (bez badania analitycznego), łącznie ze sporządzeniem protokołu pobrania krwi z przeprowadzeniem przez lekarza niezbędnej obserwacji i wywiadu;
3) pobranie od osoby zatrzymanej wydzieliny organizmu w postaci moczu i poddanie próbki badaniu na zawartość narkotyków, łącznie ze sporządzeniem protokołu.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce, usytuowanej na obszarze działania danej jednostki Policji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt III SWZ.
Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 283706 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130168 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130168 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130168 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-31-68-108
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WLKP. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130168 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104367 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104367 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104367 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-31-68-108
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WLKP. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104367 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53189,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53189,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53189,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowy Szpital w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-301-37-36
7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-470
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWY SZPITAL W KOSTRZYNIE NAD ODRĄ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOWY SZPITAL W KOSTRZYNIE NAD ODRĄ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53189,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne:
Na ww. część w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2022/BZP 00430982/01 z dnia 09.11.2022 r., złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (DZ.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.). W związku z powyższym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69007,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98706,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69007,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Międzyrzecki Sp. z o.o. w Międzyrzeczu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 104-000-12-94
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69007,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36472,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36472,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36472,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Dr nauk medycznych Radzimira Śmigielskiego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 596-158-68-02
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPITAL MIĘDZYRZECKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL MIĘDZYRZECKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36472,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488398 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488398 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488398 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251723350
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488398 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428462,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428462,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428462,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 598-16-18-971
7.3.4) Miejscowość: Słubice
7.3.5) Kod pocztowy: 69-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428462,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Na ww. części w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2022/BZP 00430982/01 z dnia 09.11.2022 r., nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269375,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269375,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269375,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 927-16-78-191
7.3.4) Miejscowość: Sulęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 69-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269375,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115259,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115259,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115259,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowy Szpital w Świebodzinie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-252-10-96
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115259,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133711,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133711,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133711,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowy Szpital we Wschowie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522486170
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133711,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Na ww. części w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2022/BZP 00430982/01 z dnia 09.11.2022 r., nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Na ww. części w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2022/BZP 00430982/01 z dnia 09.11.2022 r., nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235791 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235791 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235791 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 928-173-91-20
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWY SZPITAL W ŚWIEBODZINIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOWY SZPITAL W ŚWIEBODZINIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235791,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316872,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316872,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316872,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 928-173-91-20
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWY SZPITAL WE WSCHOWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOWY SZPITAL WE WSCHOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316872,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
- Dostawa aparatu do mechanicznego wspomagania ECLS/ECMO z wymiennikiem ciepła oraz aparatu do pomiaru krzepliwości krwi
- Usługi holowania i przechowywania usuwanych pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. na lata 2025 - 2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KWP/KMP Kielce
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego na rzecz 34. WOG Rzeszów oraz jednostek wojskowych i instytucji wojska będących na zaopatrzeniu na rok 2025
- Badania z zakresu medycyny pracy: badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz badania epidemiologiczne pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.