eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszyniecOdbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Myszyniec w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Myszyniec w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszyniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 60

1.5.2.) Miejscowość: Myszyniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297721141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@myszyniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40d0d4a7-ef03-49ab-ac17-6d67ea398dd9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Myszyniec w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d0d4a7-ef03-49ab-ac17-6d67ea398dd9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028297/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Myszyniec w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r ustawy PZP. Ponad 90% działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Myszyńcu dotyczy realizacji zadań powierzonych jej przez Zamawiającego – Gminę Myszyniec. W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Jedynym udziałowcem ZGK jest Gmina Myszyniec co oznacza, że Zamawiający sprawuje nad spółką pełną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej spółki. Zamawiający, powierzając ZGK realizację przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki, ma na celu zapewnienie prawidłowego, sukcesywnego i starannego świadczenia usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Myszyniec.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.21.2024.OŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 893293 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Myszyniec, do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej celem zagospodarowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.).
2. Usługa powinna być realizowana w sposób zapewniający osiągnięcie przez Gminę odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399 z późn. zm.)
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i transport:
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 w szacunkowej ilości ok. 890 Mg;
2) Segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje, w szacunkowej ilości: ok. 836,810 Mg tj.:
a) Worek żółty:
- tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych o kodach 20 01 39 i 15 01 02,
- metale, opakowania z metali o kodach 20 01 40 i 15 01 04,
- opakowania wielomateriałowe o kodzie 15 01 05 oraz zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 w łącznej ilości ok. 250 Mg
b) Worek niebieski:
- papier i tektura, opakowania z papieru i tektury o kodach 20 01 01 i 15 01 01 w ilości ok. 20 Mg,
c) Worek zielony:
- szkło, opakowania ze szkła o kodach 20 01 02, 15 01 07 w ilości ok. 200 Mg,
d) Worek brązowy:
- odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01 oraz odpady kuchenne ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08 w ilości ok. 220 Mg,
e) odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 w ilości ok. 65 Mg,
f) zużyte opony o kodzie 16 01 03 w ilości ok. 20 Mg
g) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23, o kodach 20 01 35* i 20 01 36 w ilości ok. 10 Mg;
h) leki inne niż wymienione w 20 01 31, o kodzie 20 01 32 w ilości ok. 0,3 Mg
i) odpady wytworzone podczas iniekcji domowych (igły, strzykawki) o kodzie 20 01 99 w ilości ok 0,012 Mg
j) odpady remontowo-budowlane o kodach 17 09 04, 17 01 07 w ilości ok. 50 Mg
k) tekstylia o kodzie 20 01 11 w ilości ok. 0,800 Mg
l) odzież o kodzie 20 01 10 w ilości ok. 0,800 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982889,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982889,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982889,24 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Myszyńcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582377484

7.3.3) Ulica: Dzieci Polskich 10

7.3.4) Miejscowość: MYSZYNIEC

7.3.5) Kod pocztowy: 07-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 964760,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.