Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058784/01 - Wynik z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037350 z dnia 2021-04-21 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie placu składowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Baza sprzętowo-materiałowa na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego i utrzymania dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wyzwolenia 24
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 074 84 60 674
1.5.8.) Numer faksu: 074 84 60 674
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatwalbrzyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie placu składowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Baza sprzętowo-materiałowa na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego i utrzymania dróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c19d7b9b-a287-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001330/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Utwardzenie placu składowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Baza sprzętowo-materiałowa na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego i utrzymania dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_walbrzych3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_walbrzych
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak, zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): tak, zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WOS.272.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 278211,38 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110544,13 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych dla bazy sprzętowo-materiałowej zlokalizowanej przy ul. 3-go Maja w Walimiu. Roboty budowlane obejmują:- przygotowanie terenu,- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne,- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym (minimalna ilość wbudowanego materiału- tłucznia 300 ton. Rozliczenie ton wbudowanego materiału będzie rozliczane poprzez przekazanie przedstawicielowi Zamawiającego wz materiałowej przed rozładunkiem na terenie budowy),- wykonanie nawierzchni mieszanką 0-31,5mm gabro (minimalna ilość wbudowanego materiału – mieszanki 300 ton. Rozliczenie ton wbudowanego materiału będzie rozliczane poprzez przekazanie przedstawicielowi Zamawiającego wz materiałowej przed rozładunkiem na placu budowy),- wykonanie koryta pod płyty drogowe,- montaż płyt żelbetowych pełnych o wym. 300*150*15cm w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego,- uporządkowanie terenu budowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie ze wzorem podanym w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymaga
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie wymaga
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie wymaga5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: uczestnikami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt 30 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_walbrzych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze.
- "KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU"
- Sporządzenie dokumentacji projektowej, wykonanie i montaż wystroju pomieszczenia buduaru księżnej Daisy znajdującego się na drugim piętrze południowego skrzydła Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Gidle
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Gmin Powiatu Radomszczańskiego
- Budowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk
- Realizacja zwycięskich projektów z BO nw. zadań: 1) Koszykówka i siatkówka dla dużych i małych - rewitalizacja boiska przy SP 109; 2) Chcesz być zdrowy i wesoły wejdź na plac zabaw 109 Szkoły
- Budowa wiejskiego domu sportu, kultury i rekreacji w miejscowości Żerkowice - II postępowanie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: "Budowa lub przebudowa lub remont dróg na terenie miasta Wejherowa" z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.