Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328924/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa żywności do Przedszkole Nr 3 w Pińczowie
ul. Hugona Kołłątaja 8, 28-400 Pińczów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 3 W PIŃCZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290014520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugona Kołłątaja 8
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413576000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspa@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole3.pinczow.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAP SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W PIŃCZOWIE http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa żywności do Przedszkole Nr 3 w Pińczowieul. Hugona Kołłątaja 8, 28-400 Pińczów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46efe077-63c7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005510/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej na 2022 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328924/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa owoców i warzyw, artykułów spożywczych, nabiału, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin, mięsa i wyrobów z drobiu (świeże), świeże jaja oraz produktów garmażeryjnych potrzebnych do wykonania 110 obiadów dziennie przez okres 12 miesięcy do Przedszkola Nr 3 w Pińczowie ul. Hugona Kołłątaja 8, 28-400 Pińczów opis szczegółowy zawarty jest w Pakietach załącznikach do SWZ nr 6 nr 7 nr 8 nr 9 nr 10 nr 11
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18523,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20399,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18523,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Owoców i Warzyw S.C. Sylwia Groniecka Grzegorz Groniecki Pakiet I Owoce i warzywa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572932334
7.3.3) Ulica: Zbożowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-416
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA OWOCÓW I WARZYW S.C. SYLWIA GRONIECKA, GRZEGORZ GRONIECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18523,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pakiet II Art. spożywcze 28450,36 zł
NIP 6551431650
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAWA
ul. Wojska Polskiego 35B, 28-100 Busko-Zdrój
Pakiet III Nabiał 22270,08 zł
NIP 6551431650
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAWA
ul. Wojska Polskiego 35B, 28-100 Busko-Zdrój
Pakiet IV Mięso wieprzowe wołowe, wędliny 23943,15 zł
NIP 6550003840
Hurtownia KIM ul. Bohaterów Warszawy 106, 28-100 Busko-Zdrój
Pakiet V Mięso i wyroby z drobiu(świeże) 7848,75 zł
NIP 6550003840
Hurtownia KIM ul Bohaterów Warszawy 106, 28-100 Busko-Zdrój
Pakiet VI Dostawa Świeżych jaj 2.100,00 zł
NIP 6551431650
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAWA
ul. Wojska Polskiego 35B, 28-100 Busko-Zdrój
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.