Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154917/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Montaż klap dymowych w Hali Nr 2 na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż klap dymowych w Hali Nr 2 na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aaf3760-0126-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu klap dymowych w Hali – Zadaszenie nad
płytą kompostowni (Hala nr 2) na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie
przy ulicy Łubuszan 80.
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż na dachu hali z blachy trapezowej klap dymowych o
wymiarach 100x220, 110x220 i 120x220cm z owiewkami i dyszą. Klapy sterowane będą
automatycznie przez czujki zasysające i ręcznie przez przycisk oddymiania. Szczegółowy
zakres robót określony jest w Projekcie Wykonawczym (Architektura), Projekcie Wykonawczym
(Instalacje Teletechniczne) oraz Przedmiarach Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1596897,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1596897,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1596897,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Provision Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584 271 17 15
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1964184,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Obsługa szaletów miejskich
- Dzierżawa systemu do Real-PCR wraz z dostawą testów do wykrywania drobnoustrojów, mechanizmów oporności w materiałach klinicznych i hodowlach bakteryjnych
- Pieluchomajtki dla dzieci i dorosłych oraz podkłady chłonne
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (na 2025).
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
- Modernizacja II segmentu budynku byłej Pralni Szpitalnej
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Poprawa wizerunku budynku Domu Kultury w Kozach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.