eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoBudowa dróg na terenie Gminy Koronowo (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na terenie Gminy Koronowo (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523826400

1.5.8.) Numer faksu: 523826401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.klobuchowska@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg na terenie Gminy Koronowo (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59ae72f-640d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ulicy Lipowej w Tryszczynie

1.1.4 Budowa ulicy Wiśniowej w Tryszczynie

1.1.7 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Stary Jasiniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Budowa ulicy Wiśniowej w Tryszczynie
a) Wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie drogi gminnej na działce ewid. nr 340/1, obręb 0027 Tryszczyn, będącej własnością Gminy Koronowo, pod nazwą „Budowa ul. Wiśniowej w Tryszczynie".
b) Wykonanie drogi z kostki brukowej betonowej o długości 108,04 metrów i zmiennej szerokości od 3,5 do 4,5 metrów – zasadnicza szerokość jezdni wynosi 3,5 m oraz budowa chodnika o szerokości 2,0 m.
Zakres robót budowalnych obejmuje:
I. Branża drogowa: roboty przygotowawcze, pomiarowe oraz porządkowe, geodezyjne wytyczenie elementów inwestycji, roboty rozbiórkowe elementów dróg i ulic, roboty ziemne wraz z transportem urobku (tj. zdjęcie warstwy humusu, korytowanie pod jezdnię, chodnik, dojścia do posesji oraz zjazdy), odpowiednie zagęszczenie istniejącego podłoża, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z kostki betonowej brukowej, montaż krawężników oraz obrzeży betonowych, wykonanie prac wykończeniowych polegających na umocnieniu powierzchniowym skarp i poboczy, wykonanie oznakowania.
II. Branża techniczna: budowa kanału technologicznego wraz z wykopem, ułożenie taśmy ostrzegawczej oraz kabla lokalizacyjnego, montaż studni.
III. Prace uzupełniające – branża zieleń: posadzenie drzew oraz roślinności hydrofitowej.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych z dnia 18.02.2022r. (Edycja3PGR/2021/913/PolskiLad).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 219716,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Przebudowa ulicy Lipowej w Tryszczynie
a) Wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie drogi gminnej na działce ewid. nr 340/1, obręb 0027 Tryszczyn, będącej własnością Gminy Koronowo, pod nazwą „Przebudowa ul. Lipowej w Tryszczynie",
b) Wykonanie drogi z kostki brukowej betonowej o długości 227,34 m i szerokości 5 m oraz budowa chodnika o szerokości 1,5 m.
I. Branża drogowa: roboty przygotowawcze, pomiarowe oraz porządkowe, geodezyjne wytyczenie elementów inwestycji, roboty rozbiórkowe elementów dróg i ulic, roboty ziemne wraz z transportem urobku (tj. zdjęcie warstwy humusu, korytowanie pod jezdnię, chodnik, dojścia do posesji oraz zjazdy), odpowiednie zagęszczenie istniejącego podłoża, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z kostki betonowej brukowej, montaż krawężników oraz obrzeży betonowych, wykonanie prac wykończeniowych polegających na umocnieniu powierzchniowym skarp i poboczy, wykonanie oznakowania.
II. Branża elektryczna: montaż nowych stanowisk słupowych i demontaż słupów linii napowietrznej nn, ułożenie taśmy ostrzegawczej oraz kabla lokalizacyjnego, wymiana wysięgnika i przewieszenie oprawy, wykonanie przebudowy linii elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 489035,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Przebudowa drogi gminnej do Kadzionki – II etap
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Buszkowo – Kadzionka II etap, gmina Koronowo. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej o szerokości 4 metrów, poboczami utwardzonymi tłuczniem kamiennym o szerokości 0,75 metrów oraz długości około 500 mb.
Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- geodezyjne wytyczenie elementów inwestycji,
- roboty rozbiórkowe elementów dróg i ulic,
- roboty ziemne (korytowanie pod jezdnię, dojścia do posesji oraz zjazdy wraz z transportem urobku),
- odpowiednie zagęszczenie istniejącego podłoża,
- wykonanie warstw podbudowy,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów,
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
II. Branża techniczna: Sieć telekomunikacyjna
W związku z przebudową drogi gminnej zachodzi konieczność przebudowy i zabezpieczenia istniejącej sieci telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA S.A. położonej w pasie drogowym.
Prace należy przeprowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Orange Polska zawartymi w projekcie budowlano – wykonawczym.

Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych z dnia 18.02.2022r. (Edycja3PGR/2021/913/PolskiLad).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 860504,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej w m. Bytkowice od posesji 21 do posesji 22
a) Wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Bytkowice, gm. Koronowo na dz. nr ewid. 47/2 (własność Gminy Koronowo), 47/3 (własność Powiatu Bydgoskiego), tj. od posesji 21 do posesji 22. Zakres prac obejmuje działkę drogową od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1521C do granicy działki 47/2.
b) Przedmiotowa droga jest drogą gminną wewnętrzną. Droga w całości posiada nawierzchnię gruntową. Szerokość pasa drogowego wynosi ok 6,5-7,3m. Wzdłuż drogi po obu stronach znajduje się pojedyncza zabudowa jednorodzinna i tereny rolnicze.
c) Wzdłuż drogi biegnie naziemna sieć niskiego napięcia, wodociąg oraz kablowa linia teletechniczna.
d) W pasie drogowym drogi gminnej znajdują się pojedyncze drzewa i krzewy, lecz nie kolidują one z inwestycją.
I. Branża drogowa: wykonanie jezdni wraz ze zjazdami o nawierzchni z betonu asfaltowego dł. 160,84 m, budowę poboczy gruntowych, wykonanie zakończenia drogi o nawierzchni z kruszywa dł. 57,27 m, regulację wysokościową zasuwy, założenie rur osłonowych na kable teletechniczne.
II. Branża techniczna: w przedmiotowej inwestycji należy założyć rury osłonowe na kable telekomunikacyjne, doziemne oraz istniejącą zasuwę dla przyłącza wodociągowego, należy dostosować do nowego poziomu drogi.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych z dnia 18.02.2022r. (Edycja3PGR/2021/913/PolskiLad).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 470940,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Stary Jasiniec.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w miejscowości Stary Jasiniec, gmina Koronowo. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości zmiennej od 3,5 metra do 5,00 metrów, poboczami utwardzonymi z kruszywa 0/31,5 mm o szerokości 0,75 metrów oraz długości 3,685 km (droga G050120C – 1,255 km, droga G050121C – 2,46 km).
I. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- geodezyjne wytyczenie elementów inwestycji,
- roboty rozbiórkowe elementów dróg i ulic,
- roboty ziemne (korytowanie pod jezdnię, dojścia do posesji oraz zjazdy wraz z transportem urobku),
- odpowiednie zagęszczenie istniejącego podłoża,
- wykonanie warstw podbudowy,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów,
- wycinka drzew będących w kolizji z inwestycją,
- wykonanie nasadzeń zgodnie z decyzją,
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
II. Branża techniczna: w związku z przebudową drogi gminnej zachodzi konieczność przebudowy i zabezpieczenia istniejącej sieci telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA S.A. położonej w pasie drogowym.
Prace należy przeprowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Orange Polska zawartymi w projekcie budowlano – wykonawczym.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Edycja2/2021/1577/PolskiLad).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 5880419,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219716,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385801,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219716,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Januszewski Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611345653

7.3.3) Ulica: Łąkowa 2k, Witunia

7.3.4) Miejscowość: Więćbork

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219716,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489035,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758398,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489035,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Januszewski Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611345653

7.3.3) Ulica: Łąkowa 2k, Witunia

7.3.4) Miejscowość: Więcbork

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489035,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860504,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1308255,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860504,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860504,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470940,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584582,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470940,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.3) Ulica: Kozłowo 8a

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470940,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880419,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9999900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5880419,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo Transportowe REMIKOP Paweł Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792091843

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 135/137

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Systemy Telekomunikacyjne i Komputerowe INTEL-TEL s.c. Kozłowski Henryk, Kozłowski Robert - branża teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5880419,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.