Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292666/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00315081/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu wraz z infrastrukturą techniczną w ramach projektu pn. :Przebudowa czterech kondygnacji Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul., Szpitalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48864775501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jeglikowska@szpitalwysmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalwysmaz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu wraz z infrastrukturą techniczną w ramach projektu pn. :Przebudowa czterech kondygnacji Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3952514d-51d6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040082/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu wraz z infrastrukturą techniczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292666/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7260256,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : „Przebudowa budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu wraz z infrastrukturą techniczną w ramach projektu pn. :Przebudowa czterech kondygnacji Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu”.
Zamawiający Zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace budowlane polegające na: „Przebudowa budynków Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu wraz z infrastrukturą techniczną w ramach projektu pn. :Przebudowa czterech kondygnacji Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Ciechanowcu”, zgodnie z ofertą Wykonawcy, będącą integralną częścią niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy zakres robót Wykonawcy określa dokumentacja projektowa – Załącznik nr 11 do SWZ, na którą składają się w szczególności:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( roboty budowlane),
b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wentylacja mechaniczna),
c) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wod.-kan. –inst. hydrantowa),
d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (gazy medyczne),
e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (c.o.),
f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych nr STE-1,
g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacji teletechnicznych Systemu Sygnalizacji Pożaru SSP),
h) Projekt budowlany (Projekt zagospodarowania działki/terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany),
i) Projekt techniczny,
j) Projekt wykonawczy konstrukcja,
k) Projekt wykonawczy (architektura),
l) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne (wod.-kan.),
ł) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne (gazy medyczna),
m) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne (C.O.)
n) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne (wentylacja mechaniczna, klimatyzacja)
o) Projekt wykonawczy instalacja elektryczne,
p) projekt wykonawczy instalacje teletechniczne,
r) Projekt wykonawczy Systemu Sygnalizacji Pożaru SSP,
s) Projekt wykonawczy technologia medyczna.
t) Przedmiar roboty budowlane,
u) Przedmiar instalacja wod-kan.
w) Przedmiar gazów medycznych
x) Przedmiar instalacje sanitarne C.O.
y) Przedmiar wentylacja mechaniczna, klimatyzacja,
z) Przedmiar roboty teletechniczne
ź) Przedmiar robót elektrycznych.
Zamawiający zastrzega, iż przedmiary robót wykonane przez Zamawiającego nie stanowią o przedmiocie umowy, zaś dokumentacją nadrzędną w stosunku do przedmiarów są projekty – dokumentacja projektowa i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Wykonawca zapewni wykonanie i dostarczy dokumenty:
a) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oraz dostarczenie dokumentów potwierdzających posiadane przez nie kwalifikacje, o których mowa w art.37c ww. ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
b) dostarczenie oświadczenie osoby kierującej robotami budowlanymi o przejęciu przez tę osobę obowiązku kierowania robotami budowlanymi – nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych, a w toku robót budowlanych na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby kierującej robotami budowlanymi.
c) kopie powiadomień przekazane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, o zamiarze wejścia na budowę w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót.
d) złoży oświadczenie kierownika budowy o przejęciu obowiązków kierownika budowy razem z kopia uprawnień i aktualnym zaświadczeniem z izby inżynierów.
e) prowadzenie dziennika budowy dla przedmiotowego zadania.
f) kopie dokumentów potwierdzające utylizację bądź zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki.
g) bieżącą geodezyjną obsługę budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z
uwzględnieniem budynków/ budowli i instalacji nowo wybudowanych oraz pokryje wszystkie koszty związane z obsługą geodezyjną, uaktualnieniem projektu, wykona dokumentacje powykonawczą (wszystkie wykonywane branże) oraz pokryje koszty związane z jej opracowaniem.
h) certyfikaty dla wyrobów , materiałów oraz urządzeń, deklaracje zgodności z aprobata techniczną PN lub PN-EN, świadectwa dopuszczenia do obrotu handlowego i stosowania w budownictwie, atesty higieniczne materiałów, instrukcje obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń (wszystkie materiały w języku polskim), karty gwarancyjne urządzeń.
i) protokoły ze sprawdzenia wszystkich wykonanych instalacji.
j) ostateczną decyzję zezwalającą na użytkowanie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7658134,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8386014,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7658134,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER Emil Borys Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7221459976
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 27
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje gazów medycznych -HYDRO-GAZ-MED Spółka Jawna, ul. Willowa 40, 05-205 Dobczyn
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MASTER" EMIL BORYS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MASTER" EMIL BORYS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7658134,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem
- Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
- ,,Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2024 roku do kwoty 10 000 000,00 zł"
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Drewniane konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.