Og³oszenie z dnia 2021-04-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00104752/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Og³oszenie nr 2021/BZP 00037541 z dnia 2021-04-21 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonywanie nowego, odnowa, usuwanie istniej±cego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³onimska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie nowego, odnowa, usuwanie istniej±cego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b1895b6-a0da-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00037541
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000363/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.54 Wykonanie nowego i odnowa istniej±cego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na ulicach miasta Bia³egostoku w rejonie Pó³noc i Po³udnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platform±”, przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów. https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. Wymagania techniczne:1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.II. Wymagania organizacyjne:1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”.2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informujê, ¿e:1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Bia³egostoku, Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok;2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:d) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp; e) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone – w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;f) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;g) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±z ustawy Pzp;9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM-IV.271.5.2021.PR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:a) wykonanie odnowy istniej±cego oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze bia³ym (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni,b) wykonanie nowego oznakowania cienkowarstwowego w kolorze bia³ym (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni, c) wykonanie nowego cienkowarstwowego oznakowania poziomego w kolorze innym ni¿ bia³y (np. symbole znaków pionowych, miejsca dla pojazdów osób niepe³nosprawnych) z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym przy pomocy farb do znakowania jezdni,d) wykonanie odnowy cienkowarstwowego oznakowania poziomego w kolorze innym ni¿ bia³y (np. symbole znaków pionowych, miejsca dla pojazdów osób niepe³nosprawnych) z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym przy pomocy farb do znakowania jezdnie) usuwanie mechaniczne oznakowania w celu usuniêcia istniej±cego oznakowania poziomego, f) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym, g) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym, h) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego g³adkiego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym, i) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego g³adkiego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym,j) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych w kolorze bia³ym, k) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych w kolorze bia³ym, l) usuwanie mechaniczne istniej±cego oznakowania poziomego grubowarstwowego,m) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych (premarków) – bia³e,n) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych (premarków) – kolorowe,o) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego masami chemoutwardzalnymi w kolorze innym ni¿ bia³y aplikowane wa³kiem ze ¶rodkiem uszorstniaj±cym z zastosowaniem mikrokulek szklanych (np. miejsca postojowe dla niepe³nosprawnych lub przejazdy rowerowe),p) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego masami chemoutwardzalnymi w kolorze innym ni¿ bia³y, aplikowane wa³kiem ze ¶rodkiem uszorstniajacym z zastosowaniem mikrokulek szklanych (np. miejsca postojowe dla niepe³nosprawnych lub przejazdy rowerowe),q) dostawa i monta¿ punktowych elementów odblaskowych 360 (drogowy).
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1746165,8 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. 3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem. 4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za ofertê najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. 3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem. 4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:a) wykonanie odnowy istniej±cego oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze bia³ym (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni,b) wykonanie nowego oznakowania cienkowarstwowego w kolorze bia³ym (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni, c) wykonanie nowego cienkowarstwowego oznakowania poziomego w kolorze innym ni¿ bia³y (np. symbole znaków pionowych, miejsca dla pojazdów osób niepe³nosprawnych) z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym przy pomocy farb do znakowania jezdni,d) wykonanie odnowy cienkowarstwowego oznakowania poziomego w kolorze innym ni¿ bia³y (np. symbole znaków pionowych, miejsca dla pojazdów osób niepe³nosprawnych) z zastosowaniem mikrokulek szklanych o dzia³aniu retrorefleksyjnym przy pomocy farb do znakowania jezdnie) usuwanie mechaniczne oznakowania w celu usuniêcia istniej±cego oznakowania poziomego, f) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym, g) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym, h) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego g³adkiego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym, i) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego g³adkiego masami chemoutwardzalnymi w kolorze bia³ym,j) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych w kolorze bia³ym, k) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych w kolorze bia³ym, l) usuwanie mechaniczne istniej±cego oznakowania poziomego grubowarstwowego,m) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych (premarków) – bia³e,n) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych (premarków) – kolorowe,o) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego masami chemoutwardzalnymi w kolorze innym ni¿ bia³y aplikowane wa³kiem ze ¶rodkiem uszorstniaj±cym z zastosowaniem mikrokulek szklanych (np. miejsca postojowe dla niepe³nosprawnych lub przejazdy rowerowe),p) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego masami chemoutwardzalnymi w kolorze innym ni¿ bia³y, aplikowane wa³kiem ze ¶rodkiem uszorstniajacym z zastosowaniem mikrokulek szklanych (np. miejsca postojowe dla niepe³nosprawnych lub przejazdy rowerowe),q) dostawa i monta¿ punktowych elementów odblaskowych 360 (drogowy).
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1746165,8 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. 3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem. 4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za ofertê najkorzystniejsz± w danej czê¶ci zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. 3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem. 4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ:a) wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2-ch zamówieñ polegaj±cych na wykonaniu oznakowania poziomego ulic w miastach powy¿ej 200 000 mieszkañców w ilo¶ci min. 50 000 m2 ka¿de,b) osobê do nadzoru, skierowan± do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± min. 2-letnie do¶wiadczenie w nadzorowaniu robót w zakresie wykonywania oznakowania poziomego – oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, w przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci nale¿y wskazaæ dwie osoby,c) min. po dwa zespo³y robocze sk³adaj±ce siê z co najmniej 2 osób ka¿dy – oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, w przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci nale¿y wskazaæ min. cztery zespo³y robocze sk³adaj±ce siê z co najmniej 2 osób ka¿dy,d) sprzêt niezbêdny do realizacji zamówienia (minimalne ilo¶ci podano na jeden rejon, w przypadku sk³adania ofert na dwie czê¶ci nale¿y zapewniæ odpowiednio podwojone warto¶ci poni¿ej podanego sprzêtu): szczotki mechaniczne (zaleca siê stosowanie szczotek wyposa¿onych w urz±dzenia odpylaj±ce) - min. 1 szt., sprê¿arki – min. 2 szt., sprzêtu do usuwania oznakowania poziomego bez ingerencji w strukturê nawierzchni metod±: wod± pod wysokim ci¶nieniem, frezowania mechanicznego, piaskowania, ¶rutowania, trawienia, kulkowania - min. po 1 szt., malowarki – min. 2 szt., uk³adarki - mas termoplastycznych – min. 1szt., uk³adarki mas chemoutwardzalnych – min. 1szt., palnik – min. 1szt., suszarka – min. 1szt., uk³adarka kleju z kot³em olejowym 30 dm3 – min. 1szt., wiertnica diamentowa na podwoziu mobilnym, z mo¿liwo¶ci± stabilizacji w miejscu pracy oraz regulacj± po³o¿enia wiert³a wzglêdem pod³o¿a z regulacj± konta pochylenia wierzy wiertniczej - min. 1szt., zestaw zbiorników na wodê i pomp wodnych dostarczaj±cych wodê do wiertnicy (ok. 600 l pojemno¶ci) - min. 1szt. urz±dzenie do pomiarów wspó³czynnika luminancji w ¶wietle rozproszonym Qd (widzialno¶æ w dzieñ) oraz powierzchniowego wspó³czynnika odblasku RL (widzialno¶æ w nocy) – min. 1szt.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.b) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 3 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³. nr 5 do SWZ). 3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (na lub wg za³±cznika nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2. do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,2. o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,3. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,4. dokument, o którym mowa w rozdz. IX SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.1. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ),2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:1). o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2. do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,2). o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,3). o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z pó¼n. zm.).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-06 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-04-21 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarz±dzanych przez PZDW w Bia³ymstoku z podzia³em na zadania.
- Dostawa licencji obejmuj±cych ca³o¶ciowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacj± wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Bia³ymstoku
- US£UGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIA£YMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku
- Dostawa czê¶ci eksploatacyjnych do maszyn przemys³owych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bie¿±ce utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych i wewnêtrznych w mie¶cie Tczewie w 2025 r.
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg: powiatowych, gminnych i wewnêtrznych po³o¿onych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 (od drogi powiatowej nr 2407R w miejscowo¶ci Podlesina, Gmina Narol) do km 1+945,35 (do drogi powiatowej nr 3545L w miejscowo¶ci Rabinówka, Gmina Tomaszów Lubelski)
- Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na wyznaczonych ci±gach ulic na terenie miasta Bia³ogard w roku 2025
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarz±dzanych przez PZDW w Bia³ymstoku z podzia³em na zadania.
wiêcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.