Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego - część IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parzęczewska 35
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wss-zgierz.logintrade.net/zapytania_email,94824,0a6e8b98a0b8391aa544d471c5a19918.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego - część IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14e74b7e-117d-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00108525/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/XVIII/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171765,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wideolaryngoskop - szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 9583,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Defibrylator - szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2b do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 78703,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kardiomonitor z wyposażeniem – szt.6 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2c do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 90416,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8118534
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78565,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78565,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78565,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Resculine Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384987402
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84851,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viridian Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 14823618
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-10INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- Przeprowadzenie seminarium "Doradztwo zawodowe w IPET"
- Zakup materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarsko-stolarskich i hydraulicznych
- 50/ZP/25 Roboty budowlane : Remont placu , budynków i przyłącza energetycznego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Nowym Glinniku , Łodzi , Zgierzu i Leźnicy Wielkiej
- Wypalenie zawodowe - jak działać, aby się nie wypalić?
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY ZESTAWU DO WYKONYWANIA ENDOSKOPOWYCH ZABIEGÓW USUWANIA KAMIENI NERKOWYCH - PROCEDUR RIRS
- Dostawa zestawów protez do samorozprężalnych z systemem do drenażu podciśnieniowego dedykowany do endoskopowej terapii ubytków przełyku i zespoleń jelitowych oraz prowadniki
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Dostawa protez oraz ekspanderów piersi
- "Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.