Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00486384/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00499100/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b. com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483ac28a-779b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033540/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników ZGN Warszawa Śródmieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-228/U/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528527,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe konsultacje specjalistyczne do lekarzy nw. specjalności (bez skierowania) internista, chirurgia,, ortopedia, neurologia, dermatologia,, ginekologia, urologia, okulistyka, diabetologia, kardiologia, endokrynologia, laryngologia, alergologia, gastroenterologia, nefrologia, onkologia, pulmonologia, reumatologia, hematologia, pediatria, ortopedia dziecięca, chirurgia dziecięca , neurologia dziecięca, dermatologia dziecięca oraz badania diagnostyczne: badania labolatoryjne (hematologiczne i koaguolologiczne) , badania serologiczne i diagnostyka infekcji, cytologiczne …
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528527,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528527,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528527,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528527,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-12 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
i 00/100 (stawka miesięczna za jednego pracownika),
b) pakiet nr 2 – pakiet partnerski – w wysokości 75,00 zł słownie złotych: siedemdziesiąt pięć i 00/100 (stawka miesięczna za jedną osobę z rodziny jednego pracownika tj. współmałżonek /partner życiowy lub dziecko),
c) pakiet nr 3 – pakiet rodzinny – w wysokości 150,00 zł słownie złotych: sto pięćdziesiąt i 00/100 (stawka miesięczna za wszystkie osoby z rodziny jednego pracownika tj. współmałżonek /partner życiowy/dzieci).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- "Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej koordynatora mieszkania treningowego dla osób z zaburzeniami psychicznymi do Wolskiego Centrum Zdrowia Psychicznego.
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz usług prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ośrodka Studiów Wschodnich im. Marka Karpia i członków ich rodzin.
- Świadczenie usług medycznych dla studentów Politechniki Gdańskiej
- Grupowa opieka medyczna pracowników
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.