eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoSprzęt i implanty artroskopowe



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzęt i implanty artroskopowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/ 388 02 02

1.5.8.) Numer faksu: 24/ 388 02 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzęt i implanty artroskopowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e2ce48-52b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019501/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sprzęt i implanty artroskopowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294957/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 722580 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Elektrody artroskopowe ablacyjno – koagulacyjne, dwuprzyciskowe, sterylne. Sterowane za pomocą przycisków umieszczonych na jej obudowie. Dostępne w wersji ze ssaniem lub bez. Długość części roboczej elektrody 142 mm lub 150 mm. Średnica końcówki pracującej 3,2 mm lub 4, 5 mm (końcówka zagięta pod kątem 90stopni). Oferent udostępni w ramach wynagrodzenia umownego ablator/koagulację niezbędną do użycia przedmiotu zamówienia przez cały czas trwania umowy przetargowej. Bez ssania ablacja 50 – 70 koagulacja 30–50 140. Z ssaniem ablacja 50 – 200 koagulacja 30–50 10
2. Ostrza wielorazowego użytku do posiadanego przez szpital shavera artroskopowego firmy Linvatec. Długość części roboczej ostrza 13 cm, ostrza pakowane sterylnie, pojedynczo w rozmiarach 3,5; 4,2; 4,5; 5,5 , oznaczone kolorami dla łatwiejszej identyfikacji, ostrza nie wymagające stosowania adapterów łączących ostrze z rękojeścią shavera, kryza ostrza zaopatrzona we wskaźniki ilości i użyć/ sterylizacji. szt. 150
3 Sterylne, jednorazowego użycia jednokasetowe dreny do posiadanej przez Zamawiającego pompy artroskopowej typu 10K. Dreny pakowane zbiorczo po 10 sztuk. Dreny wyposażone w dwie końcówki do podłączenia drenu do worka z płynem, końcówkę z mocowaniem typu luer oraz dodatkowy przewód służący do podłączenia odpływu shavera do ssaka aktywnego szt.. 200
4 Polietylenowa, super mocna, nić chirurgiczna. Niewchłanialna, sterylna, jednorazowego użytku o spłaszczonym profilu, składającą się z wysokocząsteczkowej polietyleny. Pleciona, niebarwiona (biała) o długościach 40” w komplecie wraz z półokrągłą, stożkową igłą. Nić pakowana jest w pudełka w ilościach 12 pakowane pojedynczo (tylko białe) lub 12 pakowane podwójnie (białe i białe z niebieskim paskiem). opakowanie 300
5 Sterylnie, pojedynczo pakowane w opakowaniach zbiorczych po 8 sztuk wzmacniane nici wyposażone w 3 odrębne oczka służące do mocowania w nich nici do szycia tkanek miękkich znajdujących się na oryginalnym wyposażeniu implantów artroskopowych. Nici z trzema oczkami do użycia z systemem do szycia tkanek miękkich typu Spectrum II opakowanie 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 233500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 System do rekonstrukcji więzadła przedniego oparty na fiksacji korówkowej za pomocą podłużnej płytki. Płytka z dwoma otworami wykonana ze stopu tytanu o kształcie prostokąta z zaokrąglonymi bokami o dł. 12mm szerokość 3,5mm stale połączona z pętlą wykonaną z nici niewchłanialnej o długości 50mm pozwalającą na zawieszenie przeszczepu w kanale udowym bądź piszczelowym, oraz z nici do przeciągnięcia implantu na zewnętrzną korówkę. Pętlą do podciągnięcia przeszczepu z możliwością zmniejszania jej długości za pomocą lejców - fiksacja przeszczepu w kanale. Możliwość podciągnięcia przeszczepu w linii ciągniętego przeszczepu. Implant w wersji sterylnej pakowany pojedynczo wraz z drutem prowadzącym z oczkiem służącym do przeciągania przeszczepu przez kanały kostne, będącym równocześnie wiertłem o średnicy 4,0mm oraz miarką głębokości szt 50
2 Jednorazowa igła do przeszycia kikuta ACL lub innych tkanek w obrębie kolana z ostrym czubkiem oraz wcięciem pod czubkiem igły pozwalającym na bezpieczne przeszycie również przez grube tkanki w celu ograniczenia mechanicznego uszkodzenia. Całkowita długość igły 230mm,długość części robocza 190mm. Szt. 30
Igła kompatybilna z posiadanym narzędziem typu Skorpion kolanowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 55080 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Elektroda do Edga. Elektroda bipolarna, 90, 50, 30 stopni, możliwość doginania do max 30 stopni, długość części roboczej 130mm, okrągła, lita płytka elektrody czynnej z otworem, dodatkowo wyposażona we trzy wpustki zwiększające stabilność tworzonej plazmy. Możliwość skrawania tkanek brzegiem płytki elektrody czynnej. Elektroda wyposażona w czujnik pomiaru temperatury rzeczywistej oraz trzy przełączniki: żółty (ablacja), niebieski z wypustką (koagulacja) oraz szary (zmiany poziomu ablacji szt. 80
2 Biostinger. Biowchłanialne strzałki do zabiegów naprawczych łąkotki, sterylne, wykonane z kopolimeru kwasi poli-L-mlekowego wprowadzane przy użyciu sterylnego narzędzia do wielokrotnego ładowania szt. 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 74520,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Modułowy system dedykowany do artroskopowych procedur szycia stożka rotatorów. W skład zestawu wchodzi wielorazowa rękojeść kompatybilna z monofilamentowymi szwami nr 2 przesuwanych przez rękojeść i zatrzaskowo montowanychdo rękojeści wielorazowego użyci igły szt 1
2 Igły wygięte wielorazowego użycia fi1,8: Szt. 7
·         prosta z końcówką z zagięciem 30st.
·         prosta z końcówką z zagięciem 90st.
·         z mocnym zagięciem w prawo 45st.
·         Z mocnym zagięciem w lewo 45st.
·         z mocnym zagięciem w prawo 90 st.
·         z mocnym zagięciem w prawo 90st.
·         półksiężycowata
3 Nitinilowy drut zakończony oczkiem do użycia z systemem kaniul służący do chwytania i przeszywania nici szt 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 6760,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 System płytkowy do otwartej osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej, dalszej nasady kości udowej, od strony bocznej i przyśrodkowej. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością , blokująco-kompresyjna. Na trzonie płyty znajdują się otwory dwufunkcyjne, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania pojedynczej śruby blokującej o średnicy 5.0mm lub korowej o średnicy 4.5mm. Odpowiedni kształt otworów w płycie daje możliwość dokonywania kompresji między odłamowej a podłużny otwór blokująco-kompresyjny umożliwia pionowe pozycjonowanie płytki. W głowie płyty znajdują się: otwory gwintowane prowadzące śruby blokowane o średnicy 5.0mm pod różnymi kątami – w różnych kierunkach. Kształt otworów na trzonie płyty pozwala także na zastosowanie techniki śruby ciągnącej . Instrumentarium wyposażone w: wiertła z końcówką typu AO; wkłady śrubokrętów zakończone końcówką typu AO do szybko złączki wiertarskiej typu AO lub dynamometru 4.0NM . Implanty tytanowe wykonane z materiału dopuszczonego dla rezonansu magnetycznego. 40
Kompletne instrumentarium zapewniające szybkie i precyzyjne wprowadzanie implantów, wyposażone w śrubokręt dynamometryczny, osteotomy, rozwieracze kostne, klinowy rozwieracz ze wskaźnikiem kąta. Implanty wykonane są z tytanu dla większej wytrzymałości, sprężystości, biokompatybilne i bezpieczne dla MRI. Różne rodzaje płyt :

płyty do osteotomii dalszej nasady kości udowej ugości 141mm, 4 otwory w trzonie i 6 otworów w głowie płytki, płyty prawe i lewe. Sterylne.
płyty do osteotomii dalszej nasady kości udowej przyśrodkowe, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty prawe i lewe.
płyty do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej boczne, długości 102mm, 3 otwory w trzonie i 5 otworów w głowie płytki, płyty prawe i lewe.
płyty do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej przyśrodkowe, długości 115mm i 112mm, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty uniwersalne
Śruba blokująca średnica 5.0mm,samogwintująca, o długości od 14mm do 90mm, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3.5mm, materiał tytan. 320
Śruba korowa 4.5mm - samogwintująca, długości od 14mm do 95mm, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3.5mm, materiał tytan. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 164116,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zestaw do szycia łąkotki techniką all-.inside. System składający się z dwóch implantów PEEK, połączonych za pomocą polietylenowego, niewchłanialnego, wzmocnionego szwu 2-0. Szew posiada samozaciskowy węzeł umożliwiający zmniejszanie dystansu pomiędzyimplantami. Implanty załadowane są rzędowo w pojedynczą, półotwartą, jednorazową igłę. Igła z podziałką posiada regulowany z poziomu rękojeści ogranicznik zabezpieczający jej zbyt głębokie wbicie w łąkotkę. Implanty wypychane są z igły poza jamę stawu za pomocą pieścieniowego spustu na rękojeści z jednoczesnym sygnałem dżwiękowym szt. 100
2 Śruby tytanowe, kaniulowane z głową lub bez, z gwintem oszczędzającym przeszczep o rozmiarach 7-11 mm i długościach 20-40 mm szt. 25
3 Kaniule jednorazowe (10 szt. w opakowaniu), sztywne lub giętkie, posiadające skręt na całej długości, zaopatrzone w zawór oraz posiadające system podtrzymywania nitek, o rozmiarach od 4,5 mm do 8,5 mm (4,5; 5,5; 6; 7; 8; 8,5) i długościach od 45 mm do 90 mm (45; 55; 72; 90) op. 2
4 Kotwica tytanowa do rekonstrukcji obrąbka barkowego, samogwintujaca (wkręcana) o średnicy 2,8mm zaopatrzona w szew, niewchłanialny, polietylenowy, pleciony oraz jednorazowy aplikator szt. 20
5 Kotwica tytanowa do rekonstrukcji stożka rotatorów, samogwintująca (wkręcana), o średnicy 4,5mm, 5,0mm, 5,5mm lub 6,5mm z wydłużonym ostrym końcem ułatwiającym zaimplantowanie, zoapatrzona w 2 lub 3 nitki niewchłanialne, polietylenowe, plecione oraz w jednorazowy aplikator szt. 50
6 Sterylna igła z oczkiem do szycia łąkotki, kompatybilna z zestawem dwururek do szycia łąkotki, 6 sztuk w opakowaniu zbiorczym op. 2
7 Końcówki robocze do koblacji. Końcówki robocze do kolana, barku, biodra wraz z bezpłatnym użyczeniem urządzenia szt. 50
8 Kotwica bezwęzłowa o średnicy 5,5mm oraz 6,5mm, wbijano-wkręcana z materiału PEEK, ostro zakończona umożliwiająca implantację bez dodatkowych narzędzi(poprzez wbijanie bezpośrednio w kość), pozwalająca na rekonstrukcję wieloniciową/wielotaśmową. Konstrukcja umożliwia zakładanie do 6 nici lub 4 taśm. Mocowanie nici w środku kotwicy, wstępnie załadowana pętla z drutu nitynylowego przez środek kotwicy, ułatwiająca wprowadzenie nici lub taśm chirurgicznych szt. 20
9 Kotwica niewchłanialna, bezwęzłowa,wbijana wykonana z materiału typu PEEK niewidocznego dla promieni RTG, o średnicy4,5mm, 5,5mm przeznaczona do dwurzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów,zaopatrzona w jednorazowy aplikator. Kotwica umożliwia korektę napięcia nitek op implantacji. Mocowanie nitek na środku kotwicy. szt. 20
10 Kotwica niewchłanialna, bezwęzłowa,wbijana wykonana z materiału typu PEEK niewidocznego dla promieni RTG, o średnicy4,5mm, 5,5mm przeznaczona do dwurzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów,zaopatrzona w jednorazowy aplikator. Kotwica umożliwia korektę napięcia nitek op implantacji. Mocowanie nitek na środku kotwicy. szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 193816,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Płyta tytanowa do osteotomii nasady bliższej pierwszej kości śródstopia, płytka w kształcie litery L z klinem 2-7 mm. Płyta niskoprofilowa o wysokości 0,5mm (prawa i lewa). szt. 20
2. Śruby typu LPS pełnogwintowane o średnicy 2,3mm i długości 10-30 mm szt. 80
3. Śruby typu LPS kaniulowane o średnicy 2,3mm i długości 10-30 mm szt. 10
4. "Śruby typu Herbert tytanowe kaniulowane z podwójnym gwintem w wysokości 30% długości śruby kaniulowane o średnicy:
- 2,5mm i długości 0,8-34mm,
- 3,0mm i długości 10-36mm." szt. 50
5. "Śruby tytanowe kompresyjne, kaniulowane bez głowy, całe gwintowane o średnicy:
- 2,5mm i długości 0,8-30mm,
- 3,5mm i długości 12-34mm,
- 4,0mm i długości 16-50mm." szt. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 33912,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252504 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252504 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252504 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linvatec Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272647050

7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 118

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252504 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska Sp. z o.o., Siedziba Wykonawcy: ul. Łopuszańska 95, 02-457

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330145

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193816,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193816,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193816,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith& Nephew Sp z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-28-25-537

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193816,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 70103300145

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-457

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.