eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardŚwiadczenie usługi polegającej na obsłudze i dozorze pojazdów oraz statków umieszczonych w magazynie pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037755 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na obsłudze i dozorze pojazdów oraz statków umieszczonych w magazynie pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 48 04 802/803

1.5.8.) Numer faksu: +48 91 48 04 801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na obsłudze i dozorze pojazdów oraz statków umieszczonych w magazynie pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd3d389-858e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000963/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi polegającej na dozorze i obsłudze pojazdów oraz statków umieszczonych w magazynie pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017888/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.4.2021.WJ1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156100,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa i dozór pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Stargardzkiego na podstawie dyspozycji wydanej przez uprawnione podmioty w przypadkach określonych w art. 130 a ust. 1 - 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz statków lub innych obiektów pływających przeznaczonych lub używanych do uprawiania sportu lub rekreacji usuniętych z obszaru wodnego, w przypadkach, o których mowa w art. 30ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, znajdujących się w magazynie Zamawiającego, położonym przy ul. Okulickiego dz. nr 13/6 w Stargardzie oraz obsługa tego magazynu. Zakres obejmuje w szczególności stałą obsługę magazynu pojazdów, przez 7 dni w tygodniu, wykonywaną:1) w godzinach od 6:00 do 22:00 w sposób stacjonarny, 2) w godzinach od 22:00 do 6:00 – przyjmowanie pojazdów/statków do magazynu na wezwanie/zgłoszenie uprawnionego podmiotu, przy czym maksymalny czas dojazdu do magazynu nie może przekroczyć 30 minut. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania

4.5.5.) Wartość części: 154636,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór magazynu pojazdów za pomocą lokalnego systemu monitoringu włamania. W magazynie pojazdów położonym przy ul. Okulickiego dz. nr 13/6 w Stargardzie, przechowywane są pojazdy, statki oraz inne obiekty pływające usunięte z dróg Powiatu Stargardzkiego.Ochrona mienia realizowana będzie poprzez:1) monitorowanie (dozór) sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie,po łączach radiowych,2) natychmiastowe wysłanie patrolu do ochranianego obiektu – po odebraniu sygnału o zagrożeniu mienia, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej, 3) zawiadomienie wyznaczanych przez Zamawiającego osób oraz w razie konieczności Policji, Staży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w przypadku zdarzeń wymienionych w ppkt 2), potwierdzonych interwencją grupy interwencyjnej. Wykonawca zobowiązuje się do podłączenia na swój koszt modułu radiowego służącego do monitorowania i przekazywania sygnałów z lokalnego systemu alarmowego.Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 1464,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161826,13

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175815,51

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161826,13

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Alkon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-25-96-757

7.3.3) Ulica: Teofila Firlika 41

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-637

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161826,13

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4088,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Alkon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-25-96-757

7.3.3) Ulica: Teofila Firlika 41

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-637

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.