eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraModernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule „zaprojektuj - wybuduj - wyposaż”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogińskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.jgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/914198

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule „zaprojektuj - wybuduj - wyposaż”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d0f728-1299-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234219/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w WCSKJ w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/19/04/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj – wybuduj - wposaż” modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej według Projektu Funkcjonalno-Użytkowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych wraz z realizacją na ich podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w WCSKJ w Jeleniej Górze oraz doposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny”.
Zakres dokumentacji obejmuje:
1) Projekt architektoniczno-budowlany,
2) Projekt techniczno–wykonawczy,
3) Przedmiar robót,
4) Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu oraz ze wskazaniem struktury narzutów.
5) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W ramach realizacji robót budowlanych należy dokonać:
1) przebudowy i remontu pomieszczeń części istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (dalej: SOR);
2) przebudowy istniejącego dźwigu osobowego komunikującego SOR;
3) przebudowy i remontu estakady komunikacyjnej (podjazdu dla karetek) wraz z komunikacją pieszą zewnętrzną będącą dojazdem do SOR.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej: PFU). Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację, dostosowanie i wyposażenie istniejącego obiektu budowlanego, w celu poprawy dostępności oraz jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych w obszarze Szpitalnego Oddziału Ratunkowego poprzez zwiększenie efektywności funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego, w tym skuteczności udzielania świadczeń ratowniczych. W ramach planowanych prac zakłada się wykonanie przebudowy obszarów ściśle określonych w PFU.
2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia należy również dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie elementów wyposażenia na stałe związanego z budynkiem, wynikających z PFU, jak na przykład: panel nadłóżkowy pionowy, zabudowa medyczna górna i dolna, parawan sufitowy, stół do opatrunków gipsowych, blat roboczy ze stali nierdzewnej, lampa operacyjna, itp. Uwaga: Ceny za ww. wyposażenie należy wliczyć w cenę robót budowlanych.
Ponadto, do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia należy również dostarczenie elementów wyposażenia ruchomego: wózek do transportu chorych, wózek transportowy, wózek zabiegowy, wózek ratunkowy, biurko, kontener mobilny, kozetka lekarska, , łóżko wielofunkcyjne z napędem elektrycznym, szafka przyłóżkowa z blatem bocznym.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac, czynności, dostaw związanych z wykonaniem robót budowlanych, a także dostawę i montaż elementów wyposażenia na stałe związanego z budynkiem oraz elementów wyposażenia ruchomego - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Przed przystąpieniem do prac projektowych oraz na każdym etapie ich realizacji Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym wszelkich kwestii w zakresie przyjętych rozwiązań i technologii, rozwiązań materiałowych i wyposażenia oraz wszelkich innych celem zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU z uwzględnieniem informacji zawartych w punkcie 4 SWZ, dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz potrzebami i wytycznymi Zamawiającego. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac będących przedmiotem zamówienia oraz o zaistniałych problemach mających wpływ na wykonanie umowy, w tym w szczególności na termin realizacji.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy również dokonywanie wszelkich uzgodnień z odpowiednimi organami oraz służbami na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym w szczególności zgłoszenia prac niewymagających pozwolenia na budowę lub uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji, jak i dokonywanie wszelkich niezbędnych zgłoszeń do organów administracji publicznej, wykonanie wszelkiego rodzaju ekspertyz, jeśli takie będą konieczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5169791,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5169791,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5169791,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5169791,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.